Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів від Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-015017-a
Id Tender 9789c08c509c4255a37ec74c997291ac
План UA-P-2025-11-14-017862-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 17:43
Остання зміна 03.12.2025 11:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
98 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 17:42 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 17:42
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 17:42
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 26.11.2025 20:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 20:49
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 20:49
до 03.12.2025 11:37
Період уточнень
з 14.11.2025 17:42 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 17:42 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 20:49
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 20:49
Основні параметри
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
98 500 грн.
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Назва предмета закупівлі
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Очікувана вартість
98 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
492,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Код ДК 021:2015
48760000-3 - Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Філософська, буд. 39 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за цим Договором між Виконавцем і Замовником проводиться на підставі оформленого належним чином Акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. 48-49 Бюджетного кодексу України протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САЖНЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
89 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 17:45
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгенія Попова
Електронна пошта
Телефон
+380980706521
Замовник
ЄДРПОУ
40359593
Повна назва
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49006
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Філософська, 39 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Період вимог/скарг з 26.11.2025 20:49 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 20:49
Довідка НАЗК
26.11.2025 20:49
Повідомлення про рішення
25.11.2025 14:35
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП САЖНЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог Додатку 2 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. У порушення вимог у п. 5 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня інформація про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) 1.3. У порушення вимог у п. 3 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою: (для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разу наявності вартісних обмежень в установчих документах Учасника, надати розпорядчий документ або довіреність на право підписання значного правочину. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії № Назва кваліфікаційного критерію Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію 1 *Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Вид обладнання та механізмів Опис моделей та термін експлуатації (років) Кількість одиниць Власне/орендоване (у кого) 2.2. П. 5 Додатку 2 до Тендерної документації: Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника: 5 Інформацію про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) 2.3. П. 5 Додатку 2 до Тендерної документації: Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Інші документи від Учасника: 3 Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою: (для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разу наявності вартісних обмежень в установчих документах Учасника, надати розпорядчий документ або довіреність на право підписання значного правочину. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – згідно Додатку 2 Кваліфікаційні критерії Тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – згідно п. 5 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про платника ПДВ (копію свідоцтва про реєстрацію та/або витягу з реєстру платників ПДВ та/або код доступу до посилання для перевірки)* *якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтва платника єдиного податку та/або витягу з реєстру платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). 3.3. У порушення вимог у п. 3 Додатку 2 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надати документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою: (для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разу наявності вартісних обмежень в установчих документах Учасника, надати розпорядчий документ або довіреність на право підписання значного правочину.
Створено
25.11.2025 14:35
Надати до
26.11.2025 14:35
Договір
UA-2025-11-14-015017-a-a1
Підписаний і діє
Номер
251126.1
89 250 грн.
89 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.12.2025
Строк дії договору з
03.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Номенклатура
Послуги з поновлення (продовження терміну) антивірусного програмного забезпечення, а саме "ESET PROTECT Essential з локальним управлінням" на 6 місяців для захисту 220 об'єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
89 250
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40359593

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП САЖНЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП САЖНЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2735916476

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380980706521
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
98 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне Управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380980706521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності