Показати схожі тендери

Закупівля Моноблоки від Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014811-a
Id Tender 02e04671787d4d73a48e919f55f74e58
План UA-P-2025-11-14-016690-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 20:55
Остання зміна 18.12.2025 16:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 641 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 17:29 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 17:29
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 17:29
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:44
до 01.12.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 20:27
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.12.2025 13:54
до 18.12.2025 16:14
Період уточнень
з 14.11.2025 17:29 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 17:29 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:44 до 01.12.2025 13:54
Період кваліфікації
з 24.11.2025 13:44 до 01.12.2025 13:54
Основні параметри
Моноблоки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 641 250 грн.
Моноблоки
Назва предмета закупівлі
Моноблоки
Очікувана вартість
1 641 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16412,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 13:21
Закінчення аукціону
24.11.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблоки
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами, в безготівковій формі в національній валюті України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
Пропозиція:
1 624 572 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
1 623 837 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 17:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цехановська Анжела
Електронна пошта
Телефон
380731209960
Замовник
ЄДРПОУ
13486010
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Моноблоки
Період вимог/скарг з 26.11.2025 20:27 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 13:44 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
26.11.2025 20:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
24.11.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.12.2025 13:54 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 20:27 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.12.2025 13:54
Довідка НАЗК
01.12.2025 13:54
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
28.11.2025 12:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 20:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності в інформації та/або документах , що подані ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" у складі тендерної пропозиції, та надати наступні документи. 1. Учасником в складі тендерної пропозицій надані файли « з документами, які не містять дати документа. Відповідно до вимог п. 5. 10 розділу 5 “Вимоги до змісту та розташування реквізитів документів” ДСТУ 4163:2020, дата документа — це дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення. Дата документа проставляється посадовою особою, яка його підписує або затверджує. За вимогами п. 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998- помилка, зроблена учасником під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), якщо це не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника. Вимагаємо усунути невідповідності у наступних файлах, якщо це не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника. 1.ЦП-UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 2. «Документи про аналогічні договори та фін спроможність-UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 3. «Документи про аналогічні договори та фін спроможність-UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 4. «Кваліфікаційні документи-UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 5. «Лист про згоду з Договором -UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 6. «Фін звітність -UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 7. «Технічна специфікація -UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 8. «Довідка про Учасника- UA-2025-11-14-014811-a.pdf»; 9. «Документи стосовно ст.17-UA-2025-11-14-014811-a.pdf». 2. Підпунктом 3.11.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, - підтвердження вжиття заходів для доведення надійності учасника. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У зв’язку з цим, вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати довідку, оформлену відповідно до вимог та структури, визначених у пп. 3.11.2 тендерної документації. 3. Підпунктом 3.13 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що у разі якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, але активи такої юридичної особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: ухвалу слідчого судді або ухвала суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду) / згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку або довідку в довільній форми про відсутність вищезазначених підстав серед учасників/бенефіціарів. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати відповідні документи. 4. Підпунктом 6.1 пункту 6 Додатку 1 до тендерної документації, передбачено, що всі документи, що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції (виписки, довідки, сертифікати, листи, підтвердження тощо), повинні бути актуальними на момент подання тендерної пропозиції, тобто: видані не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання пропозиції (якщо інше не передбачено умовами тендеру або характером документа), містити чинні реквізити, підписи, печатки (за наявності), відповідати вимогам, встановленим законодавством та тендерною документацією. Учасником наданий файл «Кваліфікаційні документи-UA-2025-11-14-014811-a.pdf» з випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, номер, дата та час формування виписки: 35930083, 16.09.2025 13:39:09. Вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати документи, актуальні на момент подання тендерної пропозиції, тобто: видані не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання пропозиції. 5. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, передбачено надання довідки, що містить відомості про учасника, у встановленій формі. У складі тендерної пропозиції Учасника зазначена інформація відсутня. У зв’язку з цим, вимагаємо усунути виявлені невідповідності та надати довідку, оформлену відповідно до вимог та структури, визначених у Додатку 4 тендерної документації.
Створено
28.11.2025 12:11
Надати до
29.11.2025 12:11
Договір
UA-2025-11-14-014811-a-c1
Підписаний і діє
Номер
146
1 624 572 грн.
1 353 810 грн.
З ПДВ
Підписано
18.12.2025
Строк дії договору з
18.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
50 (штуки)
Моноблоки
Номенклатура
Моноблоки
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
27 076.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13486010

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
Повна назва
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41206217

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.12.2025 16:14
-
documentType.contract.contractNotice
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 641 250 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Контактний телефон:
380731209960
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 641 250 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Контактний телефон:
380731209960
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності