Показати схожі тендери

Закупівля Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014774-a
Id Tender d582d28eca43436db65ef7eb7a303a88
План UA-P-2025-11-14-017620-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.11.2025 17:20
Остання зміна 26.11.2025 11:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
213 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 17:19 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 17:19
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 17:19
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 26.11.2025 11:25
Залишилось 3 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 11:25
до 02.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 26.11.2025 11:25
-
Період уточнень
з 14.11.2025 17:19 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 17:19 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 11:25
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 11:25
Основні параметри
Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Протокол УО № 62/08-04 від 14.11.2025 р.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
213 000 грн.
Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
213 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1065,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09117, Україна, Київська область, Біла Церква, бульвар Олександрійський, будинок 75, приміщення 134
Дата постачання з
01.12.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов’язаний поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає державним стандартам, технічним умовам та законодавству України щодо показників якості такого роду/виду товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
205 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 17:20
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миронченко Людмила Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380677868832
Замовник
ЄДРПОУ
25300275
Назва (англійською мовою)
Department of Urban Planning and Architecture of Bila Tserkva City Council
Повна назва
Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Urban Planning and Architecture of Bila Tserkva City Council
Поштовий індекс
09117
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
бульвар Олександрійський, будинок 75, приміщення 134
Кваліфікація
Лот № 1 Системні блоки за ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 26.11.2025 11:25 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Протокол УО №66/08-04 від 26.11.2025 р.
Документи кваліфікації
26.11.2025 11:23
Повідомлення про рішення
25.11.2025 10:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
Додаток 4
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 17:19
Спосіб підтвердження
Назва
додаток 4
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 3 додатку 1 тендерної документації, Учасник закупівлі має надати: «Лист-згода Учасника щодо погодження з умовами Проєкту договору згідно Додатку 3». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано листа-згоди щодо погодження з умовами Проєкту договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, завантажити в Систему електронних закупівель лист-згоду щодо погодження з умовами Проєкту договору. (Протокол УО №65/08-04 від 25.11.2025 р.)
Створено
25.11.2025 10:25
Надати до
26.11.2025 10:25
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради
Контактний телефон:
380677868832
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради
Контактний телефон:
380677868832
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності