Зміст
Учасником у складі пропозиції, було не надані документи згідно вимог документації спрощеної закупівлі.
Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями) надати:
- Статут (оригінал або копія) або інший установчий документ (за наявності) (для юридичних осіб),
- Оригінал або копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань,
- Оригінал або копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб),
- Оригінал або копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації,
- Довідка в довільній формі щодо погодження з умовами Договору,
- Гарантійний лист в довільний формі від учасника, що підтверджує відсутність у суб’єкта господарювання, що подав свою пропозицію для участі в закупівлі кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА,
- Гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником у технічних вимогах (Додаток №1),
- У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа, учасник надає довідку у довільній формі з обгрунтуванням відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців громадських формувань за посиланням на відповідні положення чинного законодавства України,
- Гарантійний лист Учасника щодо забезпечення сервісного (гарантійного та післягарантійного) обслуговування в Україні,
- Лист – згода на збір та обробку персональних даних (подає особа, що має право підпису пропозиції та договору) (Додаток №3),
- Анкету для перевірки інформації про контрагента (Додаток № 4).