Показати схожі тендери

Закупівля Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 від КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014530-a
Id Tender 5fde0c63cd93439499f8432d36f58155
План UA-P-2025-11-14-015923-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:51
Остання зміна 12.12.2025 14:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 193 143 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:46 до 24.11.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:46
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:46
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 23:00
до 25.11.2025 11:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 11:07
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 11:07
до 12.12.2025 14:48
Період уточнень
з 14.11.2025 16:46 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:46 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 23:00 до 25.11.2025 11:07
Період кваліфікації
з 24.11.2025 23:00 до 25.11.2025 11:07
Основні параметри
Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 193 143 грн.
Шкільні меблі
Назва предмета закупівлі
Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 193 143 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5965,72
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 8 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Осередок вчителя з поліуретановою крайкою
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1:Осередок вчителя з поліуретановою крайкою
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07455, Україна, Київська область, с. Княжичі, Броварський р-н, вул. Шкільна, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Стінка учбова універсальна не менше 5 секцій
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1:Стінка учбова універсальна не менше 5 секцій
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07455, Україна, Київська область, с. Княжичі, Броварський р-н, вул. Шкільна, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 150 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський одномісний з поліуретановою крайкою 4-6 ростові групи
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський одномісний з поліуретановою крайкою 4-6 ростові групи
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07455, Україна, Київська область, с. Княжичі, Броварський р-н, вул. Шкільна, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 30 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський двомісний з поліуретановою крайкою ростовка 4-6
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський двомісний з поліуретановою крайкою ростовка 4-6
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07455, Україна, Київська область, с. Княжичі, Броварський р-н, вул. Шкільна, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Розком
Пропозиція:
858 264 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Касьян
Електронна пошта
Телефон
+380961971562
Сайт:
http://kn-school.jimdofree.com
Замовник
ЄДРПОУ
25299980
Повна назва
КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
07455
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Броварський р-н
Адреса
село Княжичі, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Шкільні меблі
Період вимог/скарг з 25.11.2025 11:07 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 23:00 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 11:07
Довідка НАЗК
25.11.2025 11:07
Повідомлення про рішення
24.11.2025 23:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-14-014530-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№111/25
858 264 грн.
715 220 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Осередок вчителя з поліуретановою крайкою
Номенклатура
ДК 021:2015: 39160000-1:Осередок вчителя з поліуретановою крайкою
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Стінка учбова універсальна не менше 5 секцій
Номенклатура
ДК 021:2015: 39160000-1:Стінка учбова універсальна не менше 5 секцій
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський одномісний з поліуретановою крайкою 4-6 ростові групи
Номенклатура
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський одномісний з поліуретановою крайкою 4-6 ростові групи
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський двомісний з поліуретановою крайкою ростовка 4-6
Номенклатура
ДК 021:2015: 39160000-1:Комплект учнівський двомісний з поліуретановою крайкою ростовка 4-6
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25299980

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Розком
Повна назва
ТОВ Розком
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32210799

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 14:48
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-02-000043
Дата створення проекту
02.12.2025 15:49
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.12.2025 16:37
Дата завершення моніторингу
24.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2025 №398 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-11-14-014530-a 14.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.12.2025 00:00
Документи рішення
02.12.2025 16:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шкільні меблі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1», за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-14-014530-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.12.2025 16:15
Орган перевірки
09.12.2025 00:00
Документи повідомлення
03.12.2025 16:15
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень. Надати обґрунтовані пояснення щодо причин та підстав не оприлюднення Замовником тендерної документації згідно з вимогами частини першої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), та яким чином Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Розком» вимогам тендерної документації, з огляду на не розміщення тендерної документації Замовником, що прямо порушує статтю 5 Закону № 922-VIII, а саме принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.12.2025 14:35
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 14:35
-
Відповідь
Надання пояснення!
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Проведення попереднього ринкового аналізу , З метою визначення реальної ринкової вартості та наявних технічних характеристик товару,Замовником у відкритих джерелах було здійснено попередній моніторинг інформації про потенційних постачальників,зокрема через систему Prozorro,а також на веб-ресурсах підприємств ,які здійснюють реалізацію відповідного товару. Під час моніторингу цін було отримано комерційні пропозиції та використано інформацію з відкритих джерел. Отримані від потенційних учасників,комерційні пропозиції свідчать про середній рівень ринкових цін : ТОВ"«ФОРМАКС ГРУП»-910 600,00 ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ»-927 000,00 ТОВ "РОЗКОМ"-857 920.00 Онлайн -джерела,використані для ринкового аналізу,та аналізу цін на аналогічні товари.Замовником також використовувалась інформація з офіційних сайтів постачальників. https://mebel-ts.com.ua/ https://www.anshar.com.ua/ https://rozkom.com.ua/ Дані ресурси містять актуальні ціни на відповідний товар,що дозволило підтвердити діапазон ринкових значень. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Надаємо посилання на офіційний сайт Княжицький ліцей https://kn-school.jimdofree.com/ 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК: Фінансування: Закупівля здійснюється в межах реалізації програми Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом (Цей крок співфінансується Європейським Союзом), за рахунок: коштів державного бюджету у вигляді субвенції місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році КПКВ 061183 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам . КПКВ 061184 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility. Надається в прикріплених файлах.
Рішеня
08.12.2025 22:41
Замовник
Відповідь
Додаткові пояснення
1.Під час завантаження документів до електронної системи закупівель сталася технічна помилка, внаслідок якої тендерна документація не була прикріплена до оголошення про процедуру закупівлі. На момент публікації закупівлі Замовник помилково вважав, що тендерна документація успішно завантажена. Після отримання запиту ДАСУ було здійснено внутрішню перевірку, яка підтвердила, що файл тендерної документації фактично відсутній у системі. Наявність такої технічної помилки не мала на меті порушити принципи відкритості чи прозорості, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник визнає допущення технічного недогляду і вживає заходів для недопущення подібних ситуацій у майбутньому. 2. Щодо встановлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Розком» вимогам тендерної документації Незважаючи на те, що тендерна документація не була оприлюднена в системі, її зміст фактично існував та використовувався Замовником для оцінки пропозицій учасників. Внутрішній примірник тендерної документації містив вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, вимоги до підтвердних документів та інші умови відповідно до статті 22 Закону. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Розком» Замовником здійснювалася перевірка поданих документів на відповідність вимогам цього робочого примірника тендерної документації. За результатами аналізу було встановлено, що тендерна пропозиція учасника відповідає встановленим вимогам. Всі підтвердні документи, що подав учасник, наявні в електронній системі закупівель. Замовник усвідомлює, що відсутність оприлюдненої тендерної документації в системі унеможливлює публічне підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам торгів, і визнає це порушення вимог частини першої статті 22 Закону та принципів статті 5 Закону. 3. Заходи, що вживаються Замовником Для запобігання подібним ситуаціям у майбутньому Замовником прийнято рішення щодо: проведення додаткового інструктажу відповідальних працівників щодо перевірки повноти завантаження документів у систему; впровадження внутрішнього контролю за проходженням технічних етапів публікації закупівель; повторного завантаження тендерної документації до системи (якщо це буде технічно можливим з урахуванням статусу процедури). Замовник не мав наміру створювати перешкоди для контролю чи допускати порушення вимог Закону. Всі дії, які здійснюються наразі, спрямовані на повне та об’єктивне сприяння моніторингу Державної аудиторської служби України.
Рішеня
11.12.2025 16:45
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 193 143 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 23:00
Замовник:
КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380961971562
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 193 143 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 23:00
Замовник:
КНЯЖИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380961971562
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності