Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59 від Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014520-a
Id Tender 15670a07a5b345b4b9e0162368b62426
План UA-P-2025-11-14-017246-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:46
Остання зміна 10.12.2025 23:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 954 215.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:48 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:48
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:48
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00
до 09.12.2025 23:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.12.2025 23:29
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.12.2025 23:29
-
Період уточнень
з 14.11.2025 16:48 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:48 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 09.12.2025 23:29
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 09.12.2025 23:29
Основні параметри
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 954 215.6 грн.
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Очікувана вартість
4 954 215.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24771,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61004, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Москалівська будинок 59
Дата постачання по
31.01.2026 23:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів форми КБ-2в, КБ-3 протягом 60 календарних днів за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮСКАС+"
Пропозиція:
4 313 367 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.11.2025 18:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лаврик Любов Олексіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lavryk Liubov
Електронна пошта
Телефон
380504408202
Факс
+38 (057) 725-5682
Сайт:
https://22pol.city.kh.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34017621
Назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise "City Polyclinic No. 22" of the Kharkiv City Council
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Municipal non-commercial enterprise "City Polyclinic No. 22" of the Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Москалівська будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Період вимог/скарг з 09.12.2025 23:29 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 00:00 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59 за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи 05 грудня 2025 року м.Харків 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34017621 3. Місце знаходження замовника: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Москалівська будинок 59 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-11-14-014520-a 5. Перелік та найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВ "ЮСКАС+"з остаточною ціною 4 313 367,00 гривень. 7. Результат розгляду тендерної пропозиції: Згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) строк розгляду може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. 8. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮСКАС+" згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) до 20 робочих днів для детальнішої перевірки інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у зв’язку зі складним характером процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
09.12.2025 23:29
Довідка НАЗК
09.12.2025 23:29
Повідомлення про рішення
08.12.2025 18:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 14:45
Електроний протокол про продовження строку
02.12.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59 за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи 05 грудня 2025 року м.Харків 1. Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 34017621 3. Місце знаходження замовника: 61004, Україна, Харківська обл., Харків, вулиця Москалівська будинок 59 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-11-14-014520-a 5. Перелік та найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВ "ЮСКАС+"з остаточною ціною 4 313 367,00 гривень. 7. Результат розгляду тендерної пропозиції: Згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) строк розгляду може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. 8. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЮСКАС+" згідно з п.41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) до 20 робочих днів для детальнішої перевірки інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції у зв’язку зі складним характером процедури закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
05.12.2025 14:45
Дата кінця розгляду
31.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник повинен надати оригінал відгуку (або рекомендаційний лист тощо) від замовника (покупця) про повне виконання договору з зазначенням №, дати укладання договору, ціни договору, предмету договору та оригінали/копії документів, які підтверджують повне виконання цього договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва медичних закладів. Учасником надано акт приймання виконаних будівельних робіт за травень 2023 року форма № КБ-2а до договору № 22/02-23 від 22.02.2023, інформація про який міститься в довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), який не підтверджує повне виконання цього договору на суму 3 386 090,86грн. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати акт приймання виконаних будівельних робіт до договору № 22/02-23 від 22.02.2023 який підтверджує повне виконання цього договору на суму 3 386 090,86грн. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації вимагаються довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в довільній формі, в якій зазначено перелік власної та/або орендованої техніки та техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення) і перелік обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви/найменування, технічний стан та кількість, підстава користування: власна/орендована/ інше право користування/ тощо. На підтвердження наявності потрібного обладнання та механізмів учасник повинен надати підтверджуючі документи на право власності та/або оренди та/або іншого права користування (договори/накладні/ чеки/ акти/витяг з відповідного бухгалтерського рахунку, підписаний головним бухгалтером та директором учасника /тощо). Учасником надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій відсутня інформація щодо наявності преса ручного, відомості про який міститься в підсумковій відомості ресурсів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та документи щодо наявності преса ручного. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, яка зазначена в довідці Учаснику необхідно надати: - копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують цивільно-правові відносини працівників з учасником, згідно із чинним законодавством України. Надано Цивільно-правовий договір №25 від 26.11.2025 року зі строком надання послуг до 26.12.2025 року, що не відповідає строку виконання робіт. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують цивільно-правові відносини інженера-проєктувальника з учасником, згідно із чинним законодавством України. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учаснику необхідно надати копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на керівника учасника (зазначеного у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань). Учасником не надано копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на керівника учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці на керівника учасника (зазначеного у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань). Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати заповнений та підписаний зі сторони учасника проект договору згідно з Додатком 1.2 до Додатку 1 тендерної документації(ч.1 розд.3, ч.3,4,5 розд.6 тендерної документації). Дата, номер договору, цінові показники та додатки до проекту договору учасником не заповнюються. Наданий учасником проект договору не підписаний зі сторони учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати заповнений та підписаний зі сторони учасника проект договору згідно з Додатком 1.2 до Додатку 1 тендерної документації(ч.1 розд.3, ч.3,4,5 розд.6 тендерної документації). Дата, номер договору, цінові показники та додатки до проекту договору учасником не заповнюються. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації, якщо учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником або договори про закупівлю між учасником процедури закупівлі та Замовником не укладались, учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником або, що договори про закупівлю між учасником процедури закупівлі та Замовником не укладались. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати календарний план виконання робіт. Учасником надано календарний графік виконання робіт, в якому некоректно зазначені види робіт згідно наданих учасником обсягів робіт. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати календарний план виконання робіт. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати Статут або інший установчий документ Учасника (діюча редакція). Вимоги до статуту: -статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації; -у випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). Учасник надав інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації у вигляді Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, який не містить підпису, прізвища отримувача та дати. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).
Створено
08.12.2025 18:31
Надати до
09.12.2025 18:31
Договір
UA-2025-11-14-014520-a-a1
Очікує підписання
4 313 367 грн.
4 313 367 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Номенклатура
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень будівлі комунального некомерційного підприємства «Міська поліклініка № 22» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, 59
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34017621

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮСКАС+"
Повна назва
ТОВ "ЮСКАС+"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43575555

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 954 215.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380504408202
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 954 215.6 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 22" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380504408202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності