Показати схожі тендери

Закупівля Прально-сушильна машина (код ДК 021: 2015 — 39710000-2 Електричні побутові прилади) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014367-a
Id Tender dfad033ae0754fe2a1e5ff70562b39e6
План UA-P-2025-11-14-017173-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:36
Остання зміна 02.12.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
890 970 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:35 до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:35
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:35
до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00
до 26.11.2025 13:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 13:30
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 13:30
до 02.12.2025 15:49
Період уточнень
з 14.11.2025 16:35 до 22.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:35 до 22.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 26.11.2025 13:30
Період кваліфікації
з 25.11.2025 00:00 до 26.11.2025 13:30
Основні параметри
Прально-сушильна машина (код ДК 021: 2015 — 39710000-2 Електричні побутові прилади)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
890 970 грн.
Прально-сушильна машина (код ДК 021: 2015 — 39710000-2 Електричні побутові прилади)
Назва предмета закупівлі
Прально-сушильна машина (код ДК 021: 2015 — 39710000-2 Електричні побутові прилади)
Очікувана вартість
890 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8909,7
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прально-сушильна машина
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10006, Україна, Житомирська область, Житомирський район, місто Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ІРИНА АДАМІВНА
Пропозиція:
816 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Малиновський
Електронна пошта
Телефон
+380412423859
Сайт:
https://zt.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38624322
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Поштовий індекс
10006
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
Кваліфікація
Лот № 1 Прально-сушильна машина (код ДК 021: 2015 — 39710000-2 Електричні побутові прилади)
Період вимог/скарг з 26.11.2025 13:30 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 00:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 13:30
Довідка НАЗК
26.11.2025 13:30
Повідомлення про рішення
25.11.2025 12:55
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
25.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
25.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п.1 викладеного у розділі ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для участі у відкритих торгах надана інформація згідно абзацу «Інші документи» де Учасник повинен надати/привести у відповідність інформацію у складі тендерної пропозиції зазначеної у Додатку 6, а саме: п.4. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції (витяг або свідоцтво ФОП). Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта громадянина України (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), що посвідчує його особу, та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). п.9. У разі якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, такий учасник подає довідку в довільній формі із зазначенням системи оподаткування, яку він обрав, подає підтверджувальні документи (у разі її використання) та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.
Створено
25.11.2025 12:54
Надати до
26.11.2025 12:54
Договір
UA-2025-11-14-014367-a-b1
Підписаний і діє
Номер
506
816 900 грн.
816 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Прально-сушильна машина
Номенклатура
Прально-сушильна машина
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38624322

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ІРИНА АДАМІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬЧУК ІРИНА АДАМІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2477603288

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 15:49
-
02.12.2025 15:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
890 970 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Контактний телефон:
+380412423859
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
890 970 грн.
Період подання пропозицій
до 25.11.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Контактний телефон:
+380412423859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності