Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ДК 021:2015-50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» від Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-014149-a
Id Tender 282231ae8f9c4539b7fad996e4b3f5d8
План UA-P-2025-11-14-016189-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:22
Остання зміна 16.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:21 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:21
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:21
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 10.12.2025 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 12:08
до 16.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.12.2025 09:29
-
Період уточнень
з 14.11.2025 16:21 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:21 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 10.12.2025 09:29
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 10.12.2025 09:29
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ДК 021:2015-50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ДК 021:2015-50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання»
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ДК 021:2015-50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання»
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
413
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Міцкевича, будинок 30
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється шляхом безготівкового розрахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Тарасюта С.А.
Пропозиція:
197 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Трофімук
Електронна пошта
Телефон
+30989942443
Сайт:
http://perinatalcenter.rv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
36121268
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
Поштовий індекс
33000
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. Міцкевича, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання, ДК 021:2015-50420000-5 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання»
Період вимог/скарг з 25.11.2025 12:08 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 12:08
Довідка НАЗК
25.11.2025 12:08
Повідомлення про рішення
22.11.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 10.12.2025 09:29 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 08:57 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
10.12.2025 09:29
Повідомлення про рішення
10.12.2025 08:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+30989942443
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний перинатальний центр" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+30989942443
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності