Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання від Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-013823-a
Id Tender 3af9a845c15b4eecb0e87c760ac3b92a
План UA-P-2025-11-14-016275-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:04
Остання зміна 17.12.2025 09:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
695 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:03 до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:03
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:03
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 00:00
до 02.12.2025 09:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 09:39
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.12.2025 09:39
до 17.12.2025 09:52
Період уточнень
з 14.11.2025 16:03 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:03 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 00:00 до 02.12.2025 09:39
Період кваліфікації
з 24.11.2025 00:00 до 02.12.2025 09:39
Основні параметри
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
695 500 грн.
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Назва предмета закупівлі
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Очікувана вартість
695 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3477,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Код ДК 021:2015
50114100-8 - Послуги з ремонту вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36008, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул . Кагамлика,84
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЛАСЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
694 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Топчий
Електронна пошта
Телефон
+380507759284
Замовник
ЄДРПОУ
03351823
Повна назва
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кагамлика, буд. 84
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Період вимог/скарг з 02.12.2025 09:39 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 00:00 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.12.2025 09:39
Довідка НАЗК
02.12.2025 09:39
Повідомлення про рішення
01.12.2025 09:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 08:16
Електроний протокол про продовження строку
24.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
24.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема технічним фахівцям, та опрацювати обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції, є необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції, задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.12.2025 08:15
Дата кінця розгляду
23.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимог Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати: «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом». У складі тендерної пропозиції Учасник не надав жодного такого документа, що є невідповідністю встановленим вимогам. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення надати один із наступних документів: копію наказу про порядок використання/невикористання печатки; копію положення або інструкції щодо використання печатки; копію розпорядження керівника про відмову від використання печатки; для ФОП — лист-підтвердження про здійснення діяльності без використання печатки. Виправлені документи мають бути завантажені через електронну систему закупівель у встановлений строк. 2. Згідно вимог Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник повинен був надати: «Згода учасника процедури закупівлі на обробку персональних даних (ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297-VI)» У складі тендерної пропозиції Учасник не надав такої згоди, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення надати: письмову згоду на обробку персональних даних, підписану уповноваженою особою учасника. 3. Згідно вимог Додаток № 9 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен був надати: «Заповнений учасником проєкт Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку № 3 до тендерної документації, заповнений зі сторони учасника без вказання сум та підписаний уповноваженою особою учасника (Згідні з істотними умовами договору на кожному аркуші, підпис, посада П.І.П. уповноваженої особи) та лист-згоду з істотними умовами договору довільної форми». На дану вимогу Учасник надав Проєкт договору заповнений, але не підписаний на кожному аркуші «Згідні з істотними вимогами» та без підпису, посади П.І.П. уповноваженої особи. Учаснику необхідно надати оновлений Проєкт договору підписаний уповноваженою особою учасника «Згідні з істотними вимогами договору» на кожному аркуші поставити підпис, вказати посаду П.І.П. уповноваженої особи. 4.Згідно вимог Додаток № 9 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник повинен був надати: «Додаток №4 до тендерної документації «Тендерна пропозиція» на бланку учасника із вихідним номером, датою, вказівкою замовника та ідентифікатора закупівлі.» Учасник надав Додаток №4 до тендерної документації, на бланку учасника із вихідним номером, датою, вказівкою замовника, але не вказав ідентифікатор закупівлі. Учаснику необхідно надати оновлений Додаток№4 та вказати ідентифікатор закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлені невідповідності, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником у складі його тендерної пропозиції.
Створено
01.12.2025 09:12
Надати до
02.12.2025 09:12
Договір
UA-2025-11-14-013823-a-a1
Підписаний і діє
Номер
852
694 500 грн.
694 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Номенклатура
Послуги з капітального ремонту двигуна вантажного-спеціального сміттєвоза
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Повна назва
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03351823

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЛАСЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЛАСЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2277219425

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
17.12.2025 09:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Контактний телефон:
+380507759284
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 500 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Контактний телефон:
+380507759284
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності