Показати схожі тендери

Закупівля Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-013808-a
Id Tender 067051917c6c4807bafd08443c602d95
План UA-P-2025-11-14-013733-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 16:03
Остання зміна 02.12.2025 15:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
282 278 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 16:03 до 22.11.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 16:03
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 16:03
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 15:36
до 26.11.2025 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 16:09
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 16:26
до 02.12.2025 15:02
Період уточнень
з 14.11.2025 16:03 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 16:03 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 15:36 до 26.11.2025 16:26
Період кваліфікації
з 24.11.2025 15:36 до 26.11.2025 16:26
Основні параметри
Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
282 278 грн.
Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою
Назва предмета закупівлі
Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін
Очікувана вартість
282 278 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2822,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 14:54
Закінчення аукціону
24.11.2025 15:36
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 1 000 (штуки)
Тарілка обідня для других страв
Опис предмета закупівлі
Тарілка обідня для других страв
Код ДК 021:2015
39221210-2 - Тарілки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 000 (штуки)
Тарілка обідня для перших страв
Опис предмета закупівлі
Тарілка обідня для перших страв
Код ДК 021:2015
39221210-2 - Тарілки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 000 (штуки)
Чашка
Опис предмета закупівлі
Чашка
Код ДК 021:2015
39221120-4 - Чашки та склянки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 000 (штуки)
Виделка
Опис предмета закупівлі
Виделка
Код ДК 021:2015
39223200-3 - Виделки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 000 (штуки)
Ложка столова
Опис предмета закупівлі
Ложка столова
Код ДК 021:2015
39223100-2 - Ложки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №6 10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 15 л
Опис предмета закупівлі
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 15 л
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №7 10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 6 л
Опис предмета закупівлі
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 6 л
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №8 10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 3,5 л
Опис предмета закупівлі
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 3,5 л
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №9 200 (штуки)
Піднос пластмасовий
Опис предмета закупівлі
Піднос пластмасовий
Код ДК 021:2015
39221000-7 - Кухонне приладдя
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Позиція : №10 15 (штуки)
Казан чавунний з триногою та кришкою
Опис предмета закупівлі
Казан чавунний з триногою та кришкою
Код ДК 021:2015
39221260-7 - Казанки
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товарів. Підставою для оплати вважається рахунок (рахунок-фактура) та видаткова накладна Постачальника (акт приймання-передачі товарів), до них додаються документи, що підтверджують якість поставлених Товарів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з дати подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язуються поставити Замовнику Товар, в будь якому випадку до 15.12.2025 року включно. Поставка Товару може здійснюватися окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, яка зазначена в реквізитах Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОТІК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
202 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ"
Пропозиція:
228 278 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «МЕДІКС ГЛОБАЛ ГРУП»
Пропозиція:
251 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА
Пропозиція:
202 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
202 985 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 14:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стефанишин Галина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів
Кваліфікація
Лот № 1 Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:09 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 15:36 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП КАШУЛЬСЬКА ОЛЬГА ІВАНІВНА (ІПН 2102903045) у процедурі відкриті торги щодо закупівлі Тарілка обідня для других страв, тарілка обідня для перших страв, чашка, виделка, ложка столова, кастрюля алюмінієва,15 л, кастрюля алюмінієва,6 л, кастрюля алюмінієва,3,5 л, піднос пластмасовий, казан,25 л чавунний з триногою, за кодом ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, ідентифікатор закупівлі UA-2025-11-14-013808-a, на підставі: - абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 2. Оприлюднити необхідну інформацію в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.11.2025 14:46
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Підпунктом 2 пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що УЧАСНИК підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документального підтвердження вищенаведеної вимоги тендерної документації. Учасник на виконання зазначеної вимоги не надав жодного документу чим не виконав вищезазначеної вимоги саме в цій частині. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків АБО документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Створено
25.11.2025 14:45
Надати до
26.11.2025 14:45
Період вимог/скарг з 26.11.2025 16:26 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 16:09 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити тендерну пропозицію учасника - ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" (ІПН 1884919179) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Визначити учасника - ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" (ІПН 1884919179)переможцем процедури закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з учасником – ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" (ІПН 1884919179).
Документи кваліфікації
26.11.2025 16:26
Довідка НАЗК
26.11.2025 16:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-11-14-013808-a-b1
Підписаний і діє
Номер
672-25
202 985 грн.
202 985 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 000 (штуки)
Тарілка обідня для других страв
Номенклатура
Тарілка обідня для других страв
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
36
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Тарілка обідня для перших страв
Номенклатура
Тарілка обідня для перших страв
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
36
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Чашка
Номенклатура
Чашка
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
49
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Виделка
Номенклатура
Виделка
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Ложка столова
Номенклатура
Ложка столова
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
13
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 15 л
Номенклатура
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 15 л
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
578
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 6 л
Номенклатура
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 6 л
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
276
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 3,5 л
Номенклатура
Кастрюля алюмінієва з кришкою, 3,5 л
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
165
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Піднос пластмасовий
Номенклатура
Піднос пластмасовий
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
63
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Казан чавунний з триногою та кришкою
Номенклатура
Казан чавунний з триногою та кришкою
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 213
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2144
Повна назва
Військова частина 2144
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321653

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГУБКА ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1884919179

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.12.2025 15:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 278 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
282 278 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності