Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-013213-a
Id Tender fd73c599ea08479dacd4acbbba85630d
План UA-P-2025-11-14-015159-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 15:41
Остання зміна 08.12.2025 15:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 666 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 15:41 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 15:41
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 15:41
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 26.11.2025 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 11:59
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 11:59
до 08.12.2025 15:55
Період уточнень
з 14.11.2025 15:41 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 15:41 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 11:59
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 26.11.2025 11:59
Основні параметри
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 666 400 грн.
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Назва предмета закупівлі
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Очікувана вартість
26 666 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
799992,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
799 992
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Код ДК 021:2015
35710000-4 - Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС"
Пропозиція:
26 666 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козак Ірина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380976514340
Замовник
ЄДРПОУ
24521399
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Волинська, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Період вимог/скарг з 26.11.2025 11:59 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію учасника – ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС" (код ЄДРПОУ 36049543) на відповідність вимогам тендерної документації. Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частини другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
26.11.2025 11:59
Довідка НАЗК
26.11.2025 11:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.11.2025 11:19
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС" (код ЄДРПОУ 36049543) виявлено наступні невідповідності: На виконання норм статті 29 та статті 26 та п. 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції наступних документів: - відповідно вимог п.1.2. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати: «- Статут із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт (учасник має перевірити наявність доступу до зазначеного веб-сайту та до вказаного документу) за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. В разі відсутності доступу до вказаного веб-сайту учасник повинен надати скановану копію вказаного установчого документу;» Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію статуту юридичної особи у файлі «Статут ОЛЛІ ТРАНС.pdf.», який затверджено загальними зборами учасників № 16 від 08.05.2018. Водночас, Учасником ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС" (код ЄДРПОУ 36049543) в складі тендерної пропозиції надано файл «Опис ТОВ ОЛЛІ ТРАНС.pdf», в якому наявний код доступу: 180715185027 до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи, стосовно реєстрації змін до відомостей про юридичну особу від 09.10.2025. При перевірці установчих документів на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents/get-document встановлено, що за наданим кодом доступу сформовано лише виписку, а статутний документ юридичної особи відсутній. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. на виконання вимог пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності.
Створено
25.11.2025 11:19
Надати до
26.11.2025 11:19
Договір
UA-2025-11-14-013213-a-c1
Підписаний і діє
Номер
332/2025
26 666 400 грн.
22 222 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Номенклатура
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24521399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС"
Повна назва
ТОВ "ОЛЛІ ТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36049543

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 15:55
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000047
Дата створення проекту
04.12.2025 11:42
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:29
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-11-14-013213-a 14.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Закупівля комплексів автоматичної фото та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 — Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-14-013213-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях (з приховуванням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку), та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.12.2025 12:25
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 12:25
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ
Пояснення: Запитувана інформація не несе загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Відповідь на запит надається без обмеження та приховування інформації. Документи щодо можливості приховування (закриття) будь-якої інформації щодо даної процедури закупівлі – відсутні. Пункт 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: У зв’язку із виникненням потреби у закупівлі товару, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі, цінові характеристики) № вн-3726 від 21.10.2025 року (додається) з додатками було оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор UA-2025-10-28-015850-а та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2025 рік: UA-P-2025-10-28-018772-а (додаток в протоколі уповноваженої особи від 28.10.2025 року № І-79/25 (додається)). В процедурі закупівлі прийняв участь один учасник – ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС». Учаснику у відповідності до пункту 43 Особливостей виставлено вимогу щодо усунення невідповідностей до 13.11.2025 10:29 год. Учасником не виправлено невідповідності. Протокольним рішенням уповноваженої особи № І-95/25 від 13.11.2025 року (додається) тендерну пропозицію учасника дискваліфіковано з підстав наведених у підпункті 1 пункту 44 Особливостей. Закупівля має статус «Не відбулася». У зв’язку із наявністю подальшої потреби у закупівлі товару, відповідно до службової записки та додатків до неї (характеристики предмету закупівлі, цінові характеристики) № вн-3726 від 21.10.2025 року (додається) із поясненнями (службова записка сформована у відповідності до наказу ДУ ЦІТ МВС України від 30.07.2025 № 248 з додатком (додаються) для можливості визначення Мети, Обґрунтування та Підстав закупівлі) та з урахуванням доповідної записки № вн-4114 від 13.11.2025 року щодо повторного оголошення процедури закупівлі без зміни технічних, якісних, кількісних та цінових характеристик предмета закупівлі, за наступним предметом: Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи, обрано процедуру закупівлі з урахуванням вартісної межі, встановленої ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” та було повторно оголошено процедуру закупівлі, ідентифікатор UA-2025-11-14-013213-а та внесено зміни до Річного плану закупівель на 2025 рік: UA-P-2025-11-14-015159-а (додаток в протоколі уповноваженої особи від 14.11.2025 року № І-100/25 (додається)) за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи, визначеному відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708. Відповідно до потреби були наявні підстави для проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до ст. 20 Закону України “Про публічні закупівлі” та Постанови Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДУ ЦІТ МВС України від 30.07.2025 № 249 «Про затвердження уповноважених осіб і затвердження Положення про уповноважену (-их) особу (осіб) з питань організації та проведення процедур публічних закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (додається) та Порядку взаємодії між структурними підрозділами Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» під час планування та проведення процедур закупівель, закупівель без використання електронної системи закупівель, закупівель з використанням електронних каталогів (додається) затвердженого наказом ДУ ЦІТ МВС України від 07.07.2025 № 219 (зі змінами, накази № 236, 247, 273) (далі – Порядок) з метою організації закупівлі за предметом: Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи, було призначено провести закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями та розроблено тендерну документацію та додатки до неї. Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги, вимоги до потенційних учасників) надано разом із службовою запискою (потребою) (додаються) відділом ініціатором закупівлі, у зв’язку із відсутністю у відділі державних закупівель технічних фахівців для визначення об’єму та характеристик предмета закупівлі, товару, що закуповується. Також разом із відділом Ініціатором закупівлі розроблено вимоги до закупівлі, предмету закупівлі та вимоги до потенційних учасників, що вказані в Додатку 1 до тендерної документації (зазначено в системі Prozorro). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі у процедурі закупівлі UA-2025-11-14-013213-а пройшли всі необхідні погодження, ще до оголошення процедури закупівлі, що не відбулася UA-2025-10-28-015850-а. Окреме перепогодження не потребується у зв’язку із відсутністю будь яких змін технічних, якісних чи кількісних характеристик предмета закупівлі. Так Замовником отримано погодження від Департаменту інформатизації Міністерства внутрішніх справ України (додається, запит №25/2143 від 14.08.2025 (27831) з додатками та відповідь №30911/16-2025 від 21.08.2025 (2077191)), погодження від Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (додаються, запит № 25/2193 від 19.08.2025 (28030) з додатками та відповідь № 08/03-9035/2025 від 28.08.2025). Після оголошення проведення процедури закупівлі (попередньої) отримано позитивну відповідь від Міністерства цифрової трансформації України (додаються, запит № 25/3063 від 30.10.2025 (31098) з додатками та відповідь № 1/06-9-17117 від 08.11.2025 з додатком). У зв’язку із зазначенням в додатку до листа № 1/06-9-17117 від 08.11.2025 номера процедури закупівлі: UA-2025-10-28-015850-а, було додатково до Державної казначейської служби України направлено доповідну записку № вн-4114 від 13.11.2025 року та підтвердження пояснення щодо повторного оприлюднення процедури закупівлі без будь-яких змін. Очікувану вартість предмета закупівлі, яка склала 26 666 400,00 гривень, визначено відповідно до частини 1 та 2 пункту 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (далі -- Примірна методика) та розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К та додатково відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» та додатково відповідно до Методу 1 Розділу ІІІ «Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Державній установі «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» затвердженої Наказом ДУ ЦІТ МВС України від 10.09.2025 №300 (далі -- Методика). Так за результатами розгляду службової записки начальника відділу адміністрування системи автоматичної фіксації Ануш Білошицької від 21.10.2025р. № вн-3726, пропонувалося провести процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи, відповідно до Річного плану закупівель на 2025 рік та змін до нього. Очікувана вартість визначена відповідно абзацу 2 Розділу ІІІ Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в Державній установі «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України, та розрахована, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за формулою ОВмрц = Цод * V, де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін; Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги; V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується. В свою чергу, очікувана ціна за одиницю розраховується як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, та розраховується за формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; За документами, що були надані Ініціатором закупівлі середньоарифметична вартість предмету закупівлі становить (28 770 000,00 + 28 269 008,00 + 27 120 000,00) / 3 = 28 053 002,67 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Використано документи подані Ініціатором службової записки (файл «КП 1-3.pdf» додається), а саме пропозиції від ТОВ «Українські системні іновації» вих. № 88 від 21.08.2025 (вартість 1 (одного) комплексу становить 1 438 500,00 грн з ПДВ), від ТОВ «Юніотех» вих. № 021/08-К від 21.08.2025 (вартість 1 (одного) комплексу становить 1 413 450,40 грн з ПДВ) та ТОВ «Амріта комплексні рішення» вих. № 491 від 25.08.2025 (вартість 1 (одного) комплексу становить 1 356 000,00 грн з ПДВ). Додатково було повідомлено, що для додаткової перевірки отриманої інформації, було використано дані з відкритих джерел, а саме системи Prozorro, яка містить інформацію, щодо закупівель ДУ ЦІТ МВС України за даним предметом закупівлі за ідентифікаторами ID UA-2025-09-24-002042-a та UA-2025-09-01-007734-a, ціна в яких за одиницю з ПДВ, відповідно, становить 1 333 320,00 гривень та 1 333 333,33 гривень. Для визначення очікуваної вартості на підставі цін попередніх закупівель, необхідно врахувати коефіцієнт індексації (інфляції). Посилання на коефіцієнт -- https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/. Водночас коефіцієнт індексації не застосовувався, щоб не підвищувати очікувану вартість та у зв’язку із тим, що по закупівлі UA-2025-09-24-002042-a, розкриття відбулося в жовтні місяці. Використавши ціну за одиницю по вищевказаним закупівлям для розрахунку очікуваної вартості закупівлі 20 комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, відповідно до потреби Ініціатора: 20 шт. х 1 333 320,00 грн. з ПДВ = 26 666 400,00 грн. з ПДВ 20 шт. х 1 333 333,33 грн. з ПДВ = 26 666 666,64 грн. з ПДВ. Таким чином масив даних оновився. В результаті перерахунку середньоарифметичної очікуваної вартості закупівлі за оновленим масивом даних отримаємо: (28 770 000,00 + 28 269 008,00 + 27 120 000,00 + 26 666 400,00 + 26 666 666,64) / 5 = 27 498 414,93 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. При порівняні очікуваної вартості предмета закупівлі в першому та другому випадках отримаємо економію коштів 1,98% або 554 587,74 грн. Проте, відповідно до п. 2 ч. 1 статті 5 Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі», одним із основним принципом публічних закупівель є максимальна економія, і це означає, що замовник зобов'язаний витрачати кошти ощадливо, обираючи найкращі ціни та умови. Отже, пропонувалося визначити очікувану вартість закупівлі згідно службової записки від 21.10.2025р. № вн-3726 на рівні найнижчої вартості, відповідно до проведеного аналізу ринку 1 333 320,00 грн. х 20 шт. = 26 666 400,00 гривень з урахуванням всіх податків і зборів, а економія складе 3,02568323% або 832 014,93 грн. бюджетних коштів. Таким чином запропоновано визначити очікувану вартість закупівлі на рівні найнижчої вартості із запропонованих при складанні Звіту. Очікувана вартість становила 26 666 400,00 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Дане рішення дозволило знизити очікувану вартість, що в свою чергу призвело до економії бюджетних коштів в складний для країни період. Детальний опис визначення очікуваної вартості міститься в Звіті № вн-3748 від 22.10.2025 року (додається з додатком) з додатком проведеного моніторингу. Використовувався Звіт розроблений до процедури закупівлі, що не відбулася (UA-2025-10-28-015850-а) узгідно доповідної записки № вн-4114 від 13.11.2025 року. При проведенні процедури закупівлі не вносилися зміни до тендерної документації та додатків до неї. Зазначаємо, що за термін «Прийом пропозицій» не було подано жодного запитання/звернення. Вимоги/скарги на умови тендерної документації відсутні. Участь у процедурі закупівлі прийняв один учасник – ТОВ «Оллі Транс» (Учасник №1) із сумою пропозиції за результатом розкриття 26 666 400,00 гривень з урахуванням всіх податків та зборів. Під час перевірки документів тендерної пропозиції Учасника №1 згідно частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Учаснику №1 висунуто вимогу, щодо виправлення невідповідностей зі строкол до 26.11.2025 о 11:19 год (протокольне рішення уповноваженої особи № І-111/25 від 25.11.2025 року, додається). Під час повторно розгляду тендерної пропозиції встановлено, що учасником надано всі необхідні документи для участі, що вимагав Замовник у тендерній документації та додатках до неї. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в тендерній документації та вимогам Закону та Особливостей та усунутих невідповідностей. Протоколом уповноваженої особи № І-114/25 від 26.11.2025 року Учасника №1 визначено переможцем процедури закупівлі та сформовано намір щодо укладання договору за результатом проведеної процедури закупівлі. Під час перевірки технічної частини документів тендерної пропозиції, відділом державних закупівель направлено службову записку до ініціатора закупівлі щодо перевірки технічних документів згідно із Порядком та у зв’язку із відсутністю у відділі технічних працівників із відповідною компетенцією. Отримано позитивну оцінку технічної частини. Також отримано позитивну рекомендацію від Уповноваженого з антикорупційної діяльності (додається). Вимоги/скарги на рішення Замовника щодо проведеної кваліфікації відсутні. За результатом протокольного рішення уповноваженої особи, щодо формування наміру щодо укладання договору, відділом юридичного забезпечення направлено лист ДУ ЦІТ МВС України від 27.11.2025 №25/3425 (додається з додатком). У відповідь на даний лист отримано лист ТОВ «ОЛЛІ ТРАНС» щодо надсилання документів та підписаного проєкта договору. За результатом проведеної процедури закупівлі, у строки відповідно до пункту 49 Особливостей укладено договір № 332/2025 від 08.12.2025 року та опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro. Станом на дату надання даного пояснення зміни до договору № 332/2025 від 08.12.2025 року, додаткові угоди не укладалися та не вносилися до електронної системи закупівель Prozorro. Хочемо звернути увагу, що у зв’язку із обмеженим ринком потенційних учасників та постачальників даного виду товару та для уникнення маніпуляцій зі сторони потенційних учасників при наданні комерційних пропозицій та тендерних пропозицій, Замовником додано до Додатку 3 до тендерної документації та в подальшому до договору що буде укладено за результатом проведеної процедури закупівлі, пункт 6.3.7 «Після укладення Договору та до дня фактичного постачання Товару на визначене в пункті 5.1. Договору місце постачання Товару та до підписання Акта приймання-передачі товару та видаткової накладної, Постачальник зобов’язаний за власний рахунок провести експертизу вартості Товару та надати Замовнику примірник документу отриманого за результатом експертного дослідження отриманого в експертній організації. Якщо в примірнику документа отриманого за результатом експертного дослідження вартість Товару буде меншою, ніж у Специфікації (Додаток 2 до Договору), Сторони укладають додаткову угоду про зміну ціни договору у бік зменшення до вартості, визначеної в примірнику документа отриманого за результатом експертного дослідження» та пункт 7.11 «У разі несвоєчасного надання Замовнику примірника документу отриманого за результатом експертного дослідження, отриманого в експертній організації, Виконавець зобов’язується сплатити Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від суми Договору за кожен день прострочення», що дасть змогу Замовника об’єктивно оцінити вартість товару та подальшу (можливу) економію бюджетних коштів у складний для країни період. Станом на дату написання пояснення на вимогу ДАСУ (10.12.2025 року) до Замовника (до уповноваженої особи) через систему електронного документообігу (СЕД) експертиза вартості не надходила. Додатково повідомляємо, що Державна установа «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» має власний офіційний сайт де розміщена інформація відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме у вкладці «Державні закупівлі», пункт «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (посилання додається з прикріпленим файлом). https://ducit.gov.ua/zakupivli/resoning/informatsiya-zgidno-z-vymogamy-postanovy-kmu-vid-11102016-710-ua-2025-11-14-013213-a Всі документи, на які посилається Замовник у даній відповіді знаходяться у відкритому доступі в електронній системі закупівель Prozorro. Документи, що не відносяться до процедурних документів додані окремими файлами разом із поясненнями. Пункт 2 Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Відповідь: Відповідно до Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, що міститься на сайті Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України фінансування на закупівлю чи встановлення комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху відсутні. Дана закупівля фінансується виключно з Державного бюджету України, що зазначено в Річному плані закупівель (рядок UA-P-2025-11-14-015159-а). Замовником в електронній системі закупівель Prozorro при створенні рядка Річного плану не вносилися дані, щодо проведення Плану України -- Ukraine Facility (не проставлялася відповідна відмітка у випадаючій графі). Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК 1001050 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовка кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання» відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік. Номер групи видатків бюджетної установи КЕКВ: 3110 — Придбання обладнання і предметів довгострокового користування. Таким чином зазначаємо, що фінансування для даної процедури закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалося.
Рішеня
10.12.2025 17:47
Замовник
Документи повідомлення
10.12.2025 17:47
-
10.12.2025 17:47
-
10.12.2025 17:47
-
10.12.2025 17:48
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 666 400 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380976514340
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 666 400 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380976514340
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності