Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області) – 2 лоти від УСЗН Звягельської районної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-013060-a
Id Tender 22d46b9e16104dbdb79c4a4ac250e2bb
План UA-P-2025-11-14-013923-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 15:44
Остання зміна 09.12.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
547 458.4 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 15:43 до 29.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 15:43
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 15:43
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2025 12:00
до 03.12.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 11:42
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.12.2025 11:42
до 09.12.2025 10:20
Період уточнень
з 14.11.2025 15:43 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 15:43 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2025 12:00 до 03.12.2025 11:42
Період кваліфікації
з 29.11.2025 12:00 до 03.12.2025 11:42
Основні параметри
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області) – 2 лоти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
383 888.8 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому натериторії радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому натериторії радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Очікувана вартість
383 888.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1919,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Код ДК 021:2015
55524000-9 - Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість
5 400
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
26.12.2025 15:42
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг за звітний період проводиться протягом 3 (трьох) банківських днів з дня затвердження Замовником документів, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА"
Пропозиція:
381 995.6 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
163 569.6 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельськогорайону Житомирської області.
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельськогорайону Житомирської області.
Очікувана вартість
163 569.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
817,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельськогорайону Житомирської області.
Код ДК 021:2015
55524000-9 - Кейтерингові послуги для шкіл
Кількість
2 320
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
26.12.2025 15:42
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг за звітний період проводиться протягом 3 (трьох) банківських днів з дня затвердження Замовником документів, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.11.2025 11:28
Оголошення про проведення закупівлі
24.11.2025 11:22
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шульга Тетяна Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380689373235
Замовник
ЄДРПОУ
03192589
Повна назва
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Поштовий індекс
11708
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Звягель
Адреса
вул. Коновальця Євгена, 10
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому натериторії радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Період вимог/скарг з 03.12.2025 11:42 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2025 12:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 11:42
Довідка НАЗК
03.12.2025 11:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.12.2025 15:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.11.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Юзбашян Недда Христоївна виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника відсутня інформація про: - реєстраційний номер потужності (потужностей), - про постійнодіючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках – сертифіковані системи управління безпечністю харчових продуктів; 2) у довідці про досвід виконання аналогічних договорів відсутня інформація про приблизну кількість дітей, які харчувалися згідно зі вказаними договорами; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній акт (або акти), складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на всіх потужностях, які використовуються учасником згідно із цією закупівлею або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідного (відповідних) документа (документів). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) пункт 1 частини ІІ «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» додатку № 1 до тендерної документації; 2) пункт 4 частини ІІ «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» додатку № 1 до тендерної документації; 3) пункт 11 або пункт 21 Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток № 5 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) уточнену Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 3) акт (або акти), складений за результатами проведення планового або позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на всіх потужностях, які використовуються учасником згідно із цією закупівлею або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідного (відповідних) документа (документів).
Створено
01.12.2025 15:03
Надати до
02.12.2025 15:03
Лот № 2 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельськогорайону Житомирської області.
Договір
UA-2025-11-14-013060-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3
381 995.6 грн.
381 995.6 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.12.2025
Строк дії договору з
09.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 400 (послуга)
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Номенклатура
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Кількість
5 400
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Повна назва
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03192589

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА"
Повна назва
ФОП "ЮЗБАШЯН НЕДДА ХРИСТОЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2910621909

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.12.2025 10:20
Повідомлення про договір
09.12.2025 10:12
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 458.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 12:00
Замовник:
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380689373235
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
547 458.4 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 12:00
Замовник:
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380689373235
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності