Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування) від Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-012831-a
Id Tender e7a6f585b20443df9a7fba3b4ee05345
План UA-P-2025-11-14-014608-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 15:32
Остання зміна 12.12.2025 13:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 792 917.65 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 15:29 до 29.11.2025 15:12
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 15:29
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 15:29
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2025 15:12
до 04.12.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 15:39
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 15:39
до 12.12.2025 13:11
Період уточнень
з 14.11.2025 15:29 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 15:29 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2025 15:12 до 04.12.2025 15:39
Період кваліфікації
з 29.11.2025 15:12 до 04.12.2025 15:39
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)
Закупівля здійснюється відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідно до вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 792 917.65 грн.
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Примітки
Закупівля здійснюється відкриті торги, у порядку, визначеному Особливостями постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та відповідно до вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Очікувана вартість
7 792 917.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
77929,18
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34500, Україна, Рівненська область, м.Сарни, Європейська,1
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого планом фінансування на виконання робіт. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 10 робочих днів з дати отримання рахунку відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану».
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюватимуться з урахуванням статті 49 Бюджетного кодексу України, протягом 5 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Технічні специфікації
Технічні специфікації
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Пропозиція:
7 791 657.67 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 15:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Раїса Гуменюк
Електронна пошта
Телефон
+380954865514
Замовник
ЄДРПОУ
22558671
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м.Сарни
Адреса
вул. Белгородська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 15:39 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2025 15:12 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:39
Довідка НАЗК
04.12.2025 15:39
Повідомлення про рішення
03.12.2025 15:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.11.2025 15:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
додатку №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ 2.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.3.3. Акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору(-ів) у повному обсязі або у складі тендерної пропозиції Учасник надає акти виконаних робіт форми КБ-2 та довідки форми КБ-3 за останній період розрахунків та виконаних робіт, де у Довідці форми № КБ-3 – для взаєморозрахунків між сторонами договору підряду свідчить вартість виконаних робіт з наростаючим підсумком та має відповідати сумі аналогічного договору. Графа 1 показує вартість виконаних робіт у повному обсязі за договором. Графа 3 за звітний місяць. Сума актів виконаних робіт (форми КБ-2В) наданих учасником у складі тендерної пропозиції мають відповідати графі 3 Довідки форми КБ-3. Відповідний досвід роботи: щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх п?яти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано у повному обсязі довiдки про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), а саме: 5182072,55 за листопад, 868557,56 грн. грудень за договором №28 від 26.07.2023 на суму 17428657,33 грн. Очікувана вартість 7792917,65 грн 50% це 3896458,83, тобто договір №111 від 26.12.2023 не відповідає кваліфікаційним критеріям. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати довідку про виконання аналогічного договору та підтверджуючі документи. Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 4. Інформація про субпідрядників/співвиконавців надати інформаційну довідку про субпідрядника /співвиконавця. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, у складі якої інформація техніка субпідрядника. На підтвердження ТОВ «ЕЛЬ-РОЇ» надав оборотно-сальдову відомість датовану раніше за оголошення про початок закупівлі. UA-2025-11-14-012831-а Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, необхідно долучити Оборотно-сальдову відомість ТОВ «ЕЛЬ-РОЇ» датовану не раніше оприлюдненого оголошення.
Створено
03.12.2025 15:33
Надати до
04.12.2025 15:33
Договір
UA-2025-11-14-012831-a-c1
Підписаний і діє
Номер
12/2025
7 791 657.67 грн.
6 493 048.06 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м.Сарни Рівненської області (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
6 493 048.06
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Повна назва
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22558671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Повна назва
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32625535

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
12.12.2025 13:07
Додатки до договору
12.12.2025 13:07
Додатки до договору
12.12.2025 13:07
Додатки до договору
12.12.2025 13:07
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
12.12.2025 13:08
Підписаний договір
12.12.2025 13:08
Додатки до договору
12.12.2025 13:08
Додатки до договору
12.12.2025 13:08
Додатки до договору
12.12.2025 13:08
Додатки до договору
Додатки до договору
12.12.2025 13:11
-
Зміни до договору
12.12.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
Викласти у новій редакції додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт)
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
12.12.2025 13:18
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Зміни до договору
15.12.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
Викласти у новій редакції додаток №3 до Договору
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
16.12.2025 09:32
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-16-000049
Дата створення проекту
16.12.2025 14:33
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.12.2025 18:01
Дата завершення моніторингу
07.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2025 № 102-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 10.12.2025 № 273, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.12.2025 № 102-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-11-14-012831-a 14.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.12.2025 00:00
Документи рішення
16.12.2025 18:01
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-11-14-012831-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надайте інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надайте інформацію, щодо здійснення фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.12.2025 11:24
Орган перевірки
23.12.2025 00:00
Документи повідомлення
17.12.2025 11:24
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-14-012831-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог пункту 81 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник у річному плані закупівель незалежно від вартості закупівлі зазначає інформацію, передбачену частиною другою статті 4 Закону, а також інформацію про: джерело фінансування закупівлі; захід (крок), передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля; код програмної класифікації видатків та кредитування відповідного бюджету (у разі коли джерелом фінансування закупівлі є державний або місцевий бюджет). По якій причині у річному плані Замовника UA-P-2025-11-14-014608-a відсутня інформація про крок, передбачений Планом України, у рамках якого здійснюється закупівля? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.12.2025 12:25
Орган перевірки
25.12.2025 00:00
Документи повідомлення
19.12.2025 12:26
-
Відповідь
Відповідь щодо проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)»
У кошторисі Сарненського ліцею №5 Сарненської міської ради були передбачені видатки на об’єкт: «Капітальний ремонт харчоблоку у Сарненському ліцеї № 5 Сарненської міської ради по вул. Європейська, 1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)» у сумі – 11 158 567 грн, з них по КПКВК 0611241- 2 913 667 грн., КПКВК 0611242 -8 244 900 грн. Субвенція передбачалася відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.07.2025 №687-р «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою, у 2025 році». Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації та керуючись наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва - проектної документації за робочим проектом Реєстраційний номер документу: EX01:3423-6543-4865-3966, а також даними Експертного звіту (позитивного) №Т3119-ІЛ від 07 листопада 2025 та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовник керувався даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глав 9, 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 7792917,65 грн. Крім того, були зняті видатки за виконані роботи станом на 14.11.2025 року. До основних технічних характеристик закупівлі відносяться наступні показники: площа забудови – 2015,7 м2, загальна площа приміщення – 2985,5 м2, загальна площа приміщень, що підлягають капітальному ремонту – 271,35 м2. Детальний опис технічних характеристик закупівлі відображено в Додатку 1.5 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі до тендерної документації ( додаток до технічного завдання). Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника нижчого рівня бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://drive.google.com/file/d/12oDTXPMBU_fcO9LM4kZDS8N0r-CwDeAM/view Закупівля здійснювалася на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р (зі змінами), відповідно до інструменту Ukraine Facility, а саме відповідно до порядку та умов передбачених Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 6 червня 2024 року № 3786-IX. У тендерній документації передбачені вимоги до Учасника відповідно до статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Рішеня
22.12.2025 16:56
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
У межароведення мі робіт з капітального ремонту харчоблоку у Сарненському ліцеї №5 Сарненської міської ради по вул. Європейська,1 у м. Сарни Рівненської області (коригування)
Закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами)( далі-Закон). Згідно з п.2 ст.4 Закону 2. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 цього Закону; договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 цього Закону; 6) у разі застосування рамкової угоди зазначається: строк дії рамкової угоди; сторона рамкової угоди (замовник або централізована закупівельна організація, яка проводить закупівлю в інтересах замовника). Якщо річний план оприлюднюється централізованою закупівельною організацією, додатково зазначаються найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія, в інтересах яких проводиться закупівля за рамковою угодою; очікувана вартість з урахуванням усього запланованого строку дії рамкової угоди. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» замовником заповненні всі обов’язкові поля річного плану. Кроком 7.12 Забезпечення доступу до безпечної та якісної освіти Плану України “Інвестиції в освіту” передбачено, що у державних бюджетах на 2024 та 2025 роки Уряд виділив, на покращення доступу до безпечної та якісної освіти, включаючи дошкільну освіту відповідно до нового законодавства про дошкільну освіту, укриття та безпечні умови в навчальних закладах; шкільні автобуси; сучасні методи викладання, в тому числі завдяки діджиталізації; матеріали та обладнання для навчальних закладів; якісне харчування; нові центри професійно– технічної освіти (ПТО) на основі потреб ринку у кваліфікованій робочій силі та відповідно до стандартів ефективного ПТО, згідно з новим законодавством про ПТО. Замовником підтверджується, що закупівля за номером UA-P-2025-11-14-014608-a здійснюється в рамках реалізації програми фінансової підтримки Європейського Союзу Ukraine Facility про що свідчить джерело фінансування. Під час публікації річного плану через технічну помилку (людський фактор) у відповідному полі електронної системи закупівель не було обрано конкретний «крок» (індикатор) Плану України, як додаткове поле. Закупівля за суттю та джерелом фінансування повністю відповідає вимогам програми Ukraine Facility. Відсутність зазначення кроку на етапі створення плану мала характер технічної помилки при заповненні екранних форм і не вплинула на цільове використання коштів або на прозорість закупівлі, оскільки зв'язок із програмою Ukraine Facility простежується через джерело фінансування та тендерну документацію. Редагувати заповнення додаткових полів у системі Prozorro технічно не можливо.
Рішеня
24.12.2025 15:24
Замовник
Документи повідомлення
24.12.2025 15:35
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 792 917.65 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 15:12
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 792 917.65 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 15:12
Замовник:
Сарненський ліцей №5 Сарненської міської ради Сарненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380954865514
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності