Показати схожі тендери

Закупівля Товар для благоустрою населених пунктів (паркові лавки, урни для сміття) від УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА БУДІВНИЦТВА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-012804-a
Id Tender c236088e9a8a4e038bdb6faa4e43adc6
План UA-P-2025-11-14-015228-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.11.2025 15:33
Остання зміна 06.12.2025 11:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 150 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 15:33 до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 15:33
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 15:33
до 21.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.11.2025 14:23
-
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 16:53
до 11.12.2025 00:00
Період уточнень
з 14.11.2025 15:33 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 15:33 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 14:23
Основні параметри
Товар для благоустрою населених пунктів (паркові лавки, урни для сміття)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
750 000 грн.
Товар для благоустрою населених пунктів (лавки паркові)
Назва предмета закупівлі
Товар для благоустрою населених пунктів (лавки паркові)
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Товар для благоустрою населених пунктів (лавки паркові)
Код ДК 021:2015
34928400-2 - Міські вуличні меблі
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пластова, 125
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Паночко Уляна Ярославівна
Пропозиція:
748 800 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
400 000 грн.
Товар для благоустрою населених пунктів (урни для сміття)
Назва предмета закупівлі
Товар для благоустрою населених пунктів (урни для сміття)
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.11.2025 13:54
Закінчення аукціону
24.11.2025 14:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Товар для благоустрою населених пунктів (урни для сміття)
Код ДК 021:2015
34928480-6 - Контейнери та урни для відходів і сміття
Кількість
31
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пластова, 125
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець СІНДОЧАН-ТРОФІМУК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
192 881.07 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ МУШТАТ АНТОН ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
299 448.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Паночко Уляна Ярославівна
Пропозиція:
196 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.11.2025 13:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Ярина Тарасівна
Електронна пошта
Телефон
380322975982
Замовник
ЄДРПОУ
43326991
Назва (англійською мовою)
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА БУДІВНИЦТВА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Товар для благоустрою населених пунктів (лавки паркові)
Період вимог/скарг з 27.11.2025 16:53 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 14:23 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
27.11.2025 16:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
24.11.2025 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Лот № 2 Товар для благоустрою населених пунктів (урни для сміття)
Період вимог/скарг з 03.12.2025 20:32 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 14:23 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
03.12.2025 20:31
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.12.2025 16:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 20:21
Електроний протокол про продовження строку
24.11.2025 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
24.11.2025 14:23
Надати до
26.11.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно пунктом 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із необхідністю додаткового вивчення та аналізу документів, поданих Учасником, що є необхідним для об’єктивної оцінки відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, для розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 05.12.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 20:21
Дата кінця розгляду
23.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.1.1 п.п.1.1.4 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано Листа – відгука (або рекомендаційного листа тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
01.12.2025 16:48
Надати до
02.12.2025 16:48
Період вимог/скарг з 05.12.2025 14:29 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 20:32 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
05.12.2025 14:28
Повідомлення про рішення
05.12.2025 14:27
Скарги та рішення
03.12.2025 20:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
03.12.2025 20:32
Надати до
05.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.12.2025 14:29 по 13.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 15:53
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за період 2021-2024рр. Довідка подається у формі таблиці. Аналогічним вважається договір, що стосується предмету закупівлі та договірні зобов’язання по якому виконані повністю, який підтверджує наявність в учасника досвіду поставки товару, що є предметом договору, а саме меблі вуличні. Аналогічний договір має бути наданий разом з додатками/ специфікаціями, додаткових угод тощо (за наявності таких) до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Учасником надано договір, який підтверджує досвід постачання Крісла (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), тоді як предметом лоту є урни, відтак наданий документ не відповідає вимогам тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати аналогічний договір, який підтверджує досвід постачання товару, що відповідає предмету закупівлі.
Створено
05.12.2025 15:52
Надати до
06.12.2025 15:52
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА БУДІВНИЦТВА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975982
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ТА БУДІВНИЦТВА ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975982
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності