Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи від Комунальне підприємство "Сервісний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-010680-a
Id Tender f8999de863b8469f829dad1a10f8ac7c
План UA-P-2025-11-14-011930-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.11.2025 14:37
Остання зміна 08.12.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
12 738 919.35 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 14:36 до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 14:36
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 14:36
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00
до 04.12.2025 19:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 19:23
до 10.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.12.2025 19:23
-
Період уточнень
з 14.11.2025 14:36 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 14:36 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00 до 04.12.2025 19:23
Період кваліфікації
з 29.11.2025 00:00 до 04.12.2025 19:23
Основні параметри
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
12 738 919.35 грн.
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
12 738 919.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
63694,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДФАСАД"
Пропозиція:
12 735 957.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мнацаканян Артавазд Місакович
Електронна пошта
Телефон
380487054380
Замовник
ЄДРПОУ
33313609
Назва (англійською мовою)
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Поштовий індекс
65045
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 04.12.2025 19:23 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2025 00:00 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 19:23
Довідка НАЗК
04.12.2025 19:23
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.12.2025 19:18
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
29.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «БУДФАСАД» в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 21.11.2025 № 2/11/25вих. (далі – Довідка), відповідно до якої серед працівників зазначені, зокрема: Топал В.С. (головний інженер), Кривопусков О.О. (електрослюсар), Смірнов М.О. (електромонтер), Гнида Д.А. (електрогазозварник), Куртєв П.С. (бетоняр), Ясиновенко В.В. (маляр-штукатур). Під час перевірки наданих Учасником цивільно-правових договорів (далі – ЦПД) із вказаними працівниками встановлено розбіжності між посадами, зазначеними у Довідці, та їх фактичними функціональними обов’язками, визначеними умовами ЦПД. Такі невідповідності порушують вимоги ч. 1 додатку № 3 тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Наказ про прийняття на роботу № 2/06-25к від 25.06.2025» (далі – Наказ) щодо працівника Карпова Д.В. Під час перевірки встановлено, що Наказ не містить підпису Карпова Д.В. про ознайомлення з його змістом. Це суперечить вимогам трудового законодавства та також не відповідає вимогам ч. 1 додатку № 3 тендерної документації. 2. З огляду на викладене, у Замовника виникла необхідність оприлюднити повідомлення з вимогою усунути виявлені невідповідності у тендерній пропозиції в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Учаснику необхідно усунути невідповідності протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: 2.1. Усунути невідповідності, зазначені у пунктах 1.1 та 1.2 цієї вимоги, з урахуванням зауважень Замовника та вимог ч. 1 додатку № 3 тендерної документації, а саме: – надати відкориговані (або нові) цивільно-правові договори з урахуванням виявлених зауважень щодо таких працівників: Топал В.С. (головний інженер), Кривопусков О.О. (електрослюсар), Смірнов М.О. (електромонтер), Гнида Д.А. (електрогазозварник), Куртєв П.С. (бетоняр), Ясиновенко В.В. (маляр-штукатур); – надати копію наказу про прийняття на роботу Карпова Д.В. із наявним підписом працівника про ознайомлення.
Створено
03.12.2025 19:18
Надати до
04.12.2025 19:18
Договір
UA-2025-11-14-010680-a-c1
Очікує підписання
12 735 957.76 грн.
12 735 957.76 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дор., 92/94» (коригування) за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Повна назва
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33313609

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДФАСАД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДФАСАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42573777

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 738 919.35 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
12 738 919.35 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Сервісний центр"
Контактний телефон:
380487054380
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності