Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) від Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-008366-a
Id Tender e38581084e584649a2e096a6f7afb67a
План UA-P-2025-11-13-004694-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 13:15
Остання зміна 16.12.2025 09:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 430 769.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 13:16 до 29.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 13:16
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 13:16
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.11.2025 08:00
до 08.12.2025 10:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.12.2025 10:03
до 14.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.12.2025 10:03
до 16.12.2025 09:40
Період уточнень
з 14.11.2025 13:16 до 26.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 13:16 до 26.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.11.2025 08:00 до 08.12.2025 10:03
Період кваліфікації
з 29.11.2025 08:00 до 08.12.2025 10:03
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 430 769.6 грн.
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
10 430 769.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52153,85
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
52 153.84
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61070, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Шишківська (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського)
Дата постачання по
31.12.2026 23:59
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів шляхом оплати Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ"
Пропозиція:
8 929 038 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Дьомочкіна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Valeriya Domochkina
Електронна пошта
Телефон
380577252083
Замовник
ЄДРПОУ
34861610
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Road Facilities of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
Майдан Конституції, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Період вимог/скарг з 08.12.2025 10:03 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.11.2025 08:00 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ" (далі- ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ») процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Документи кваліфікації
08.12.2025 10:04
Довідка НАЗК
08.12.2025 10:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.12.2025 11:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 09:44
Електроний протокол про продовження строку
documentType.award.eligibilityDocuments
29.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 13:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ" (далі- ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ») процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.12.2025 09:44
Дата кінця розгляду
27.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ" (надалі – ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ»/Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.5. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології на всіх етапах виконання робіт , що є предметом закупівлі. Учасником ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» в складі своєї тендерної пропозиції надано «Гарантійний лист (про забезпечення контролю)» Вих.4 від 27.11.2025 (далі – Гарантійний лист 1), який завантажено у файлах «Довідка-_про-забезпечення-контролю_.pdf.p7s» та «Довідка-_про-забезпечення-контролю_.pdf.». Під час аналізу наданого гарантійного листа 1 вбачається невідповідність між змістом гарантійного листа 1 та вимогами підпункту 1.5 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати оновлений гарантійний лист 1 відповідно до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 6.6 РОЗДІЛУ VI ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасником ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» у складі тендерної пропозиції надано: - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АБ № 567541 (далі – свідоцтво 567541 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ № 217920 (далі – свідоцтво 217920 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АБ № 147345 (далі – свідоцтво 147345 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ХАС 472991 (далі – свідоцтво 472991 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АС 190305 (далі – свідоцтво 190305 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ 101117 (далі – свідоцтво 101117 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АБ 301829 (далі – свідоцтво 301829 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія АБ 2052143 (далі – свідоцтво 2052143 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ 150062 (далі – свідоцтво 150062 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію машини Серія ЕЕ 029454 (далі – свідоцтво 029454 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Серія СХІ 895168 (далі – свідоцтво 895168 ), яке завантажено у файлах «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf.p7s» та «Договір_надання_послуг_53_від_30_06_25_Шляхрембуд_ДУ_1,2,3,4.pdf»; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Серія СХС 238142 (далі – свідоцтво 238142 ), яке завантажено у файлах «Договор № 18 П + ду.pdf.p7s» та «Договор № 18 П + ду.pdf.p7s»; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Серія СХС 238140 (далі – свідоцтво 238140 ), яке завантажено у файлах «Договор № 18 П + ду.pdf.p7s» та «Договор № 18 П + ду.pdf.p7s». Під час аналізу зазначених у цьому пункті 2) документів вбачається наступна невідповідність: В складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» надано копії документів (свідоцтв, що перелічені в цьому пункті 2), які завірені власниками, а саме ПП «Вегамакс» та КП «ШЛЯХРЕМБУД». Проте, ці копії документів (свідоцтв, що перелічені в цьому пункті 2) не засвідчена підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ» (у разі її використання учасником), що не відповідає підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.6 розділу VІ додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ДБК «ЄВРОШЛЯХ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати копію свідоцтва 567541, свідоцтва 217920, свідоцтва 147345, свідоцтва 472991, свідоцтва 190305, свідоцтва 101117, свідоцтва 301829, свідоцтва 2052143, свідоцтва 150062, свідоцтва 029454, свідоцтва 895168, свідоцтва 238142, свідоцтва 238140 у відповідності до вимог підпункту 1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.6 розділу VІ додатку 1 до тендерної документації.»
Створено
05.12.2025 11:14
Надати до
06.12.2025 11:14
Договір
UA-2025-11-14-008366-a-c1
Підписаний і діє
Номер
308
8 929 038 грн.
7 440 865 грн.
З ПДВ
Підписано
15.12.2025
Строк дії договору з
15.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. Шишківської (від вул. Лісопарківської до пров. Шишківського). Коригування (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Повна назва
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34861610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОШЛЯХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45060122

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.12.2025 09:40
-
16.12.2025 09:40
Додатки до договору
16.12.2025 09:40
Додатки до договору
Додатки до договору
16.12.2025 09:40
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 430 769.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 430 769.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.11.2025 08:00
Замовник:
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577252083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності