Показати схожі тендери

Закупівля Градирня вентиляторна від Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-007011-a
Id Tender 0cab83c5d7814fa6bf03882b72c0adc2
План UA-P-2025-11-14-007173-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 12:22
Остання зміна 01.12.2025 13:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
711 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 12:22 до 22.11.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 12:22
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 12:22
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 14:00
до 25.11.2025 17:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 17:11
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 17:11
до 01.12.2025 13:41
Період уточнень
з 14.11.2025 12:22 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 12:22 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 14:00 до 25.11.2025 17:11
Період кваліфікації
з 22.11.2025 14:00 до 25.11.2025 17:11
Основні параметри
Градирня вентиляторна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
711 900 грн.
Градирня вентиляторна
Назва предмета закупівлі
Градирня вентиляторна
Очікувана вартість
711 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3559,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Градирня вентиляторна
Код ДК 021:2015
31140000-9 - Градирні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться на підставі видаткової накладної на Товар у безготівковій формі шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АКІН-М
Пропозиція:
711 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 12:22
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яковлєв Георгій Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
0503015657
Сайт:
http://www.kipt.kharkov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14312223
Повна назва
Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Градирня вентиляторна
Період вимог/скарг з 25.11.2025 17:11 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 14:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
пропозиція відповідає
Документи кваліфікації
25.11.2025 17:11
Довідка НАЗК
25.11.2025 17:11
Повідомлення про рішення
24.11.2025 12:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178, просимо вас усунути невідповідності у вашій тендерній пропозиції згідно з наступними пунктами тендерної документації та її додатків: 1. ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. Відповідно до п. 1.1 Додатку 5 до тендерної документації, передбачено надання довідки Учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. У наданій вами довідці за формою встановленою, згідно Додатку 4 зазначено інформацію про дві поставки, однак в порушення вимог цього пункту тендерної документації зазначені реквізити видаткових накладних, а не договору. Крім цього, не додані самі договори (за наявності). Просимо надати заповнену довідку з зазначенням реквізитів договорів та надати сканкопії таких договорів разом з видатковими накладними, що засвідчують виконання вказаних договорів. 2. ПОВНОВАЖЕННЯ ДИРЕКТОРА. Пунктом 3.2 Додатку 5 до тендерної документації передбачено подання окремого файлу у форматі pdf, відсканованого з документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Однак в супереч цих вимог, такі документи надані не були. Просимо надати оригінал чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника та наказом (копією наказу / витягом з наказу) / розпорядженням (копією розпорядження / витягом з розпорядження) про призначення або про вступ на посаду керівника; довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Створено
24.11.2025 12:55
Надати до
25.11.2025 12:55
Договір
UA-2025-11-14-007011-a-a1
Підписаний і діє
Номер
17пз
711 900 грн.
593 250 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Градирня вентиляторна
Номенклатура
Градирня вентиляторна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
355 950
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Повна назва
Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14312223

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АКІН-М
Повна назва
ТОВ АКІН-М
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36455491

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 13:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-12-000024
Дата створення проекту
12.12.2025 11:52
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
12.12.2025 12:54
Дата завершення моніторингу
03.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 566-96-32
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 766-83-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.12.2025 № 64-З Херсон Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п; Унікальний номер оголошення та дата проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу; Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2025-11-14-007011-a 14.11.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника управління- начальник відділу контролю у сфері закупівель ______ Владислав ЩЕРБЕНОК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.12.2025 00:00
Документи рішення
12.12.2025 12:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Градирня вентиляторна», код ДК 021:2015: 31140000-9- градирні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-14-007011-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Просимо надати пояснення, чому не відхилено пропозицію переможця торгів ТОВ «АКІН-М» у зв’язку з ненаданням у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.12.2025 12:31
Орган перевірки
19.12.2025 00:00
Документи повідомлення
15.12.2025 12:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
711 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 14:00
Замовник:
Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Контактний телефон:
0503015657
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
711 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 14:00
Замовник:
Національний науковий центр "Харківський фізико-технічний інститут"
Контактний телефон:
0503015657
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності