Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-006299-a
Id Tender cdfc0be9420d4fab8126bab6b632ac42
План UA-P-2025-11-14-006891-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 12:00
Остання зміна 11.12.2025 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
497 150 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 11:59 до 22.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 11:59
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 11:59
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 08:00
до 04.12.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 13:56
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 13:56
до 11.12.2025 14:26
Період уточнень
з 14.11.2025 11:59 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 11:59 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 08:00 до 04.12.2025 13:56
Період кваліфікації
з 22.11.2025 08:00 до 04.12.2025 13:56
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
497 150 грн.
КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ)
Примітки
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі в цілому
Очікувана вартість
497 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2485,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 6 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 2200 для транспортування
Опис предмета закупівлі
Ємкість харчова горизонтальна EG 2200 для транспортування
Код ДК 021:2015
44611500-1 - Цистерни для води
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова (Чорних Запорожців), 33
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 3200 для транспортування
Опис предмета закупівлі
Ємкість харчова горизонтальна EG 3200 для транспортування
Код ДК 021:2015
44611500-1 - Цистерни для води
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова (Чорних Запорожців), 33
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 5000 для транспортування
Опис предмета закупівлі
Ємкість харчова горизонтальна EG 5000 для транспортування
Код ДК 021:2015
44611500-1 - Цистерни для води
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бориса Кротова (Чорних Запорожців), 33
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
100% передоплата партії Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати подання заявки Замовником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САМЄДОВА НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА "
Пропозиція:
497 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 12:00
Оголошення про проведення закупівлі
14.11.2025 11:59
Тендерна документація
14.11.2025 11:59
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
14.11.2025 11:59
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій Михайлович Деменін
Електронна пошта
Телефон
+380567199376
Сайт:
http://vodokanal.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03341305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 А
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 13:56 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 08:00 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 13:56
Довідка НАЗК
04.12.2025 13:56
Повідомлення про рішення
02.12.2025 15:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 11:24
Електроний протокол про продовження строку
22.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
22.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
22.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 27.11.2025 м. Дніпро Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – ФОП "САМЄДОВА НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА " (далі - Учасник) поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 44610000-9 - ЦИСТЕРНИ, РЕЗЕРВУАРИ, КОНТЕЙНЕРИ ТА ПОСУДИНИ ВИСОКОГО ТИСКУ (ЄМНОСТІ ДЛЯ ВОДИ) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-14-006299-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, та зважаючи на великий обсяг документів та інформації у складі тендерної пропозиції Учасника, для можливості оприлюднення переліку усіх невідповідностей необхідних для подання на виправлення (у разі, якщо такі будуть виявлені після розгляду всього пакету документів тендерної пропозиції Учасника), виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Геннадій ДЕМЕНІН
Дата продовження строку розгляду
27.11.2025 11:23
Дата кінця розгляду
20.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції мав надати: 1) заповнену та підписану Форму «Тендерна пропозиція», відповідно до встановленої форми – «Форма №1» Додатку 1 до Тендерної документації. Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасник надав форму «Тендерна пропозиція» (файл «Форма Тендерної пропозиція.pdf»), яка не відповідає встановленій Замовником формі та в якій інформація вказана не в повному обсязі; вищевказаний документ не засвідчений належним чином** - відсутній підпис уповноваженої особи учасника (Самєдової Наталії Степанівни) та відсутній відбиток печатки (у разі наявності); у разі подання електронного документа - на документ не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". 2) довідку, складена учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для постачання товару, що є предметом закупівлі. Учасник надав Довідку (файл “ДОВІДКА ПРО МТБ ФОП Самєдова (1).pdf”), яка не засвідчена належним чином** - відсутній підпис уповноваженої особи учасника (Самєдової Наталії Степанівни) та відсутній відбиток печатки (у разі наявності);у разі подання електронного документа - на документ не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію визначену Додатком 2 до тендерної документації, яка надається Учасником для підтвердження відповідності вимогам зазначеним характеристикам на закупівлю Товару. Учасник надав документ “ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНУ ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ” (файл “ТЗ закупівлі.pdf”), який не засвідчений належним чином** - відсутній підпис уповноваженої особи учасника (Самєдової Наталії Степанівни) та відсутній відбиток печатки (у разі наявності); у разі подання електронного документа - на документ не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"; 4) - інформацію в довільній формі про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); - інформацію в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - інформацію в довільній формі про те, що учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації; - інформацію в довільній формі (для фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців) про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176). Учасник надав вищевказану інформацію об’єднавши її в один документ (файл “інформація ФОП Самєдова (2).pdf”), який не засвідчений належним чином** - відсутній підпис уповноваженої особи учасника (Самєдової Наталії Степанівни) та відсутній відбиток печатки (у разі наявності); у разі подання електронного документа - на документ не накладено електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги"; **Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа* через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". *Згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) пункт 1 “Переліку документів та інформації які надаються учасником” та “Інформація щодо документів які надаються учасником” зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації, Форма №1; 2) пункт 3 “Переліку документів та інформації які надаються учасником” та “Інформація щодо документів які надаються учасником” зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації; 3) пункт 5 “Переліку документів та інформації які надаються учасником” та “Інформація щодо документів які надаються учасником” зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації. 4) пункт 7, 9, 10, 12 “Переліку документів та інформації які надаються учасником” та “Інформація щодо документів які надаються учасником” зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлену форму «Тендерна пропозиція», відповідно до встановленої форми – «Форма №1» Додатку 1 до Тендерної документації з відповідною інформацією в повному обсязі та засвідчену належним чином - печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи або надати у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" . 2) Надати довідку, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для постачання товару, що є предметом закупівлі засвідчену належним чином - печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи або надати у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги" 3) Надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію визначену Додатком 2 до тендерної документації засвідчену належним чином - печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи або надати у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". 4) засвідчену належним чином - печаткою (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи або надати у формі електронного документа із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги": - інформацію в довільній формі про те, що учасник не відноситься до осіб, пов’язаних з державою-агресором відповідно до підпункту 1 пункту 1 Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами); - інформацію в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - інформацію в довільній формі про те, що учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації; - інформацію в довільній формі (для фізичних осіб/фізичних осіб-підприємців) про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Створено
02.12.2025 15:55
Надати до
03.12.2025 15:55
Договір
UA-2025-11-14-006299-a-c1
Підписаний і діє
Номер
431Т
497 150 грн.
497 150 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.01.2027
Номенклатура
6 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 2200 для транспортування
Номенклатура
Ємкість харчова горизонтальна EG 2200 для транспортування
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 3200 для транспортування
Номенклатура
Ємкість харчова горизонтальна EG 3200 для транспортування
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Ємкість харчова горизонтальна EG 5000 для транспортування
Номенклатура
Ємкість харчова горизонтальна EG 5000 для транспортування
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САМЄДОВА НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА "
Повна назва
ФОП "САМЄДОВА НАТАЛІЯ СТЕПАНІВНА "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2675010206

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 14:25
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
497 150 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
497 150 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380567199376
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності