Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Очікувана вартість
19 873 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
99367,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
596 206
Аукціон
Cтарт аукціону
03.12.2025 14:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Код ДК 021:2015
43310000-9 -
Машини для цивільного будівництва
Кількість
12
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, м. Київ (за адресою підприємства-одержувача, вказаного у Додатку 2 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язується поставити Товар, зазначений в п. 1.2. цього Договору в строк до _______ 2025, а Замовник - прийняти та оплатити поставлений Товар протягом 10 (десяти) банківських днів, але при наявності коштів на закупівлю Товару на рахунку Замовника, з відстрочкою платежу протягом календарного бюджетного року.
Умови оплати – по факту поставки Товару, при наявності коштів на закупівлю Товару на рахунку Замовника, з відстрочкою платежу протягом календарного бюджетного року.
Фінансування поставки товару здійснюється за рахунок бюджетних коштів у сумі, що вказана в п. 3.1. даного Договору.
Днем перерахування коштів на рахунок Постачальника є день списання даних коштів з рахунку Замовника.
Розрахунки за Товар проводяться в гривнях шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по банківських реквізитах, зазначеним у розділі 14 даного Договору.
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Для проведення технічних обслуговувань та гарантійних ремонтів, Учасник повинен мати власну або залучену базу з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та сервісу техніки (транспортного засобу та обладнання) в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва.
1.1.2. Для документального підтвердження наявності бази з відповідними умовами для гарантійного обслуговування та техніки в м. Києві (сервісний центр, сервісну базу з відповідними умовами тощо) або не більше 30 км від меж м. Києва, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує її опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на таку базу (приміщення для розташування такої бази) (договір оренди тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій вона розміщена або підтвердження співробітництва з юридичною особою яка має таку базу (партнерський договір або договір на гарантійний ремонт та технічне обслуговування техніки або дилерський договір тощо).
Учасник повинен надати скановану довідку за зразком, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), який (і) виконаний (і) у повному обсязі, за період з 2023р. по 2025 р. (включно), за наступною формою:
№
з/п Найменування покупця, адреса, телефон, посада, ПІБ підписанта договору Номер, дата договору, строк дії договору Предмет договору Сума договору, грн Строк поставки
(початок, закінчення, згідно акту приймання-передачі або видаткової накладної, що підтверджують поставку товару)
1 2 3 4 5 6
1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 2.1, Учасник повинен надати:
- скановану(і) копію(ї) листа(ів)-відгука(ів) від замовника(ів), виданий поточним роком, який(і) повинен(ні) містити: №, дату, предмет договору, обсяги (кількість), сума договору та якість поставленого товару;
- скановану(і) копію(ї) відповідного(их) договору(ів) (включаючи всі додатки та додаткові угоди) та акти приймання-передачі або видаткові накладні, що підтверджують поставку товару.
Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 43310000 «Машини для цивільного будівництва»
Загальний обсяг виконання аналогічного/их договору/ів повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості закупівлі.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Значення, яке очікується
3,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 596 206,00 грн (п’ятсот дев’яносто шість тисяч двісті шість грн 00 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
— повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
— код банку (у разі наявності);
— адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування;
— адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;
— SWIFT-адреса гаранта;
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
— повне найменування — для юридичної особи;
— прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;
— ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента;
— реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);
— серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
— адреса місцезнаходження;
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
— повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34;
6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане;
8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
— дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
— назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
10) зазначається строк сплати коштів за гарантією.
5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо:
— вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми;
— вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
— можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **.
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії.
*Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
**Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії.
До уваги учасників інформація для оформлення гарантії:
Назва Замовника: КК «Київавтодор»
Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104
Код ЄДРПОУ: 03359026
IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669
ІПН 033590226652
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Тендер:
UA-2025-11-14-003549-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
UA-2025-11-14-003549-a.a1
Дата:
20.11.2025 12:55
Стан:
Прийнято до розгляду
скарга на умови тендерної документації
тендерна документація та додатки до неї, що містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника – Комунальну корпорацію "Київавтодор" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ щодо проведення Процедури закупівлі (пояснення по суті скарги)
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) від 24.11.2025 № 17376-р/пк-пз прийнято до розгляду скаргу Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" (далі — Скаржник) від 20.11.2025, зареєстровану в електронній системі закупівель (далі — ЕСЗ) від 20 листопада 2025 № UA-2025-11-14-003549-a.a1 (далі — Скарга). Згідно з пунктом 2 згаданого рішення Замовнику потрібно протягом двох робочих днів надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в pdf-форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-порталі Уповноваженого органу. На виконання цього пункту, частини 16 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 66 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовник цим листом надає інформацію, що стосується проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної Замовником від 14.11.2025 за предметом закупівлі: Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000 -9 Машини для цивільного будівництва (далі — Процедура закупівлі, Закупівля). У Скарзі Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Замовник не погоджується з вимогами, викладеними у Скарзі, вважає їх необґрунтованими та безпідставними. Відповідно, Замовник заперечує проти вимог Скарги з огляду на таке.
Пояснення щодо кожного пункту технічних характеристик що зазначені в Скарзі.
1. Об’єм водяного баку: Відхилення об?єму водяного бака Скаржника становить 30% по відношенню до вимоги Замовника і є суттєвим з огляду на наступне: - Більший об’єм водяного бака котка, наприклад понад 100 літрів, у порівнянні з 70 літрами у скаржника, є кращим, тому що він забезпечує довшу безперервну роботу без необхідності частих зупинок для доливання води. Вода використовується для змочування вальців, щоб запобігти налипанню асфальтобетонної суміші, і якщо бак невеликий, оператор змушений переривати роботу, що призводить до втрати продуктивності, нерівномірного темпу ущільнення та ризику появи дефектів на покритті. - Чим більший об’єм бака, тим стабільніше й ефективніше працює система зрошення: вода подається рівномірно навіть на довгих проходах, немає ризику її швидкого вичерпання, і оператор може підтримувати оптимальні умови ущільнення на всій ділянці без збоїв. - Крім того, більший бак знижує операційні витрати за рахунок меншої кількості зупинок та менших простоїв техніки. В підсумку більший об’єм водяного бака напряму покращує якість ущільнення, підвищує продуктивність роботи і забезпечує стабільність технологічного процесу. - Об?ємом водяного бака, що відповідає вимогам Замовника, відповідають моделі інших провідних виробників, а саме: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
2. Частота коливань I/II на кожний валець:
Більша частота вібрації вальців дорожнього котка є кращою, тому що вона забезпечує більш інтенсивну й рівномірну передачу енергії в асфальт. Коли вібрації відбуваються частіше, удари менші за амплітудою, але їх більше за кількістю, і це дозволяє матеріалу ущільнюватися швидше й ефективніше без надмірних вертикальних переміщень покриття. Вища частота зменшує ризик утворення хвиль та нерівностей, оскільки покриття не встигає підскакувати чи зміщуватися. Завдяки цьому досягається краща щільність, підвищується якість укочування та продуктивність робіт, а також скорочується кількість проходів техніки. Це напряму впливає на економію часу та ресурсу машини. Вимогам Замовника щодо частоти коливань відповідають моделі наступних провідних виробників: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
3. Відцентрова сила I/II на кожен валець:
«Відцентрова сила на кожен валець у робочих режимах I/II – у діапазоні від 8 до 20 кН (або не менше 8 кН у одному з режимів та не менше 11 кН – в іншому)». З даною вимогою можна погодитись, так як по факту відцентрові сили техніки, що пропонує Скаржник в одному та другому режимі не порушують вимог замовника. Разом з тим, вимогам Замовника щодо відцентрової сили відповідають моделі наступних провідних виробників: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
4. Внутрішній радіус повороту.
Вимога Замовника: не більше 2200 мм визначена наступним:
- Маневровість на обмежених площадках Асфальтні роботи часто виконують у тісних умовах: • вузькі вулиці, • двори, • тротуари, • паркінги, • місця з бордюрами, стінами чи огорожами. Менший внутрішній радіус повороту дозволяє котку розвертатися на значно меншій площі без: • додаткових маневрів, • виїзду за межі робочої зони, • ризику зачепити перешкоди.
- Менше “непрокатаних зон” на поворотах Під час роботи коток рухається з перекриттям проходів. Якщо радіус повороту більший, то на внутрішньому боці повороту можуть залишатися зони, які важко щільно прокатати. Малий радіус = щільніша схема проходів = менше технологічних дефектів.
- Підвищена продуктивність Чим менший радіус повороту, тим: • швидше можливо здійснювати розвороти, • менше часу витрачається на зайві маневри, • менше холостого ходу. Результат — більший фактичний виробіток на годину.
- Краща якість ущільнення у складних контурах Дороги рідко бувають строго прямими. На об’єктах з: • острівцями безпеки, • поворотами малого радіусу, • круговими розв’язками, • криволінійними бордюрами, котки з більшим поворотним радіусом не можуть підтримувати рівномірне ущільнення по геометрії траси. Малий радіус дозволяє: • точніше дотримуватися траєкторії, • уникати «просідань» чи нерівномірного розподілу щільності.
- Підвищена безпека роботи Коротші та прогнозовані маневри: • зменшують ризик зачепити людей чи техніку, • полегшують керування на ділянках з обривами/укосами, • знижують напруження для оператора.
Параметрам внутрішнього радіусу повороту, що відповідає вимогам Замовника, відповідають моделі інших виробників, а саме: Ammann ARX 12-2, Bomag BW 80 AD-5, JCB CT 160-80, таким чином відсутні підстави дану вимогу Замовника вважати дискримінаційною.
Усі встановлені Замовником технічні параметри підтверджені наявними на ринку моделями провідних виробників та мають обґрунтоване функціональне й технологічне значення. Отже, жодна з вимог не є надмірною чи дискримінаційною.
Порівняльна таблиця з технічними характеристиками вказаних виробників додається. Для забезпечення повного порівняльного аналізу в останньому стовпчику таблиці наведені відповідні технічні характеристики котка, що пропонується Скаржником.
Керуючись статтями 5, 18 Закону та пунктами 66 і 67 Особливостей,
ПРОШУ: Взяти до уваги інформацію та обґрунтування щодо зауважень, викладених у Скарзі. Не брати до уваги твердження, викладені у Скарзі. Відмовити в задоволенні Скарги повністю.
Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Звернення:
За тендером : Коток дорожній вібраційний за ДК 021:2015 – 43310000-9 Машини для цивільного будівництва
Тема:
Звернення щодо зміни технічних вимог.
Зміст:
Шановний Замовнику!
Після аналізу тендерної документації, зокрема Додатку 2, пункту 2.3, звертаємо увагу на встановлене обмеження щодо максимальної робочої ваги котка дорожнього вібраційного, яке визначено на рівні до 1700 кг.
Зазначаємо, що встановлене обмеження не є технічно обґрунтованим та може обмежувати конкуренцію, оскільки на ринку представлена значна кількість моделей дорожніх вібраційних котків із робочою вагою, що незначно перевищує зазначене значення, при цьому повністю відповідаючи технічним, функціональним та експлуатаційним характеристикам, необхідним для виконання робіт.
Відповідно до принципів недискримінації учасників та максимальної конкуренції, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Внести зміни до п. 2.3 Додатку 2 тендерної документації.
2. Збільшити допустиму максимальну робочу вагу котка дорожнього вібраційного до 1800 кг.
Збільшення допустимого значення дозволить розширити коло потенційних учасників, уникнути необґрунтованого звуження конкуренції та забезпечить Замовнику можливість отримати більш економічно вигідні пропозиції.
Дата оприлюднення звернення:
18.11.2025 11:49
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
19.11.2025 15:14
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.