Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192 від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-002578-a
Id Tender 4917477677c7434f92642f184874b8dd
План UA-P-2025-11-14-002875-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 10:42
Остання зміна 08.12.2025 11:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 758 857 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 10:40 до 24.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 10:40
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 10:40
до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.11.2025 10:00
до 26.11.2025 13:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 13:37
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 13:37
до 08.12.2025 11:23
Період уточнень
з 14.11.2025 10:40 до 21.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 10:40 до 21.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.11.2025 10:00 до 26.11.2025 13:37
Період кваліфікації
з 24.11.2025 10:00 до 26.11.2025 13:37
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 758 857 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Примітки
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Очікувана вартість
13 758 857 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
68794,29
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
412 765.71
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в (УПB) та № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Порядковий номер: 1
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата надається за письмовим зверненням Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. Попередня оплата (авансування) здійснюється, за умови наявності бюджетних коштів, Замовником шляхом спрямування бюджетних коштів протягом 15 робочих днів з дня звернення Підрядника на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
12 933 325 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.11.2025 13:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВІКТОРОВ МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ
Електронна пошта
Телефон
380522378943
Замовник
ЄДРПОУ
24718432
Назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN KIROVOHRAD OBLAST
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
SERVICE FOR RESTORATION AND DEVELOPMENT OF INFRASTRUCTURE IN KIROVOHRAD OBLAST
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Полтавська, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Період вимог/скарг з 26.11.2025 13:37 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.11.2025 10:00 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 13:37
Довідка НАЗК
26.11.2025 13:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.11.2025 10:53
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
24.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 10:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглядом тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», встановлено наступне. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Розділом 1.1 Додатку №1 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази (виробничих баз, тощо) згідно наведеної форми Таблиці. В підтвердження інформації, викладеної в довідці, Учасник процедури закупівлі надає: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об’єкти, перелічені Учасником процедури закупівлі в графі 2 Таблиці або - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника процедури закупівлі, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Пункт 4.4 Розділу І Тендерної документації визначає строк надання послуг – по 31 грудня 2026 року. У складі тендерної пропозиції учасником надано ІНФОРМАЦІЮ про матеріально-технічну базу №КСМ/1-4 від 17.11.2025, у колонці 5 якої заначено: «договір оренди №6-КР від 18.11.2025 р.». В підтвердження інформації, викладеної в довідці, учасником надано копію Договору оренди №6 від 18 листопада 2025 року, пунктом 1.3 якого встановлено строк оренди – з 01 листопада 2025 року до 31 березня 2026 року. Таким чином, всупереч вимогам тендерної документації, договір укладено на строк, менший за строк виконання договору про закупівлю, та не містить умови про можливість його пролонгації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, визначені пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підпунктом 1 пункту 44 Особливостей встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію разі, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У порядку пункту 43 особливостей, ВИМАГАЮ: Усунути зазначені вище невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Створено
25.11.2025 10:36
Надати до
26.11.2025 10:36
Договір
UA-2025-11-14-002578-a-b1
Підписаний і діє
Номер
135/25
12 933 325 грн.
10 777 770.83 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-30 Стрий-Умань-Дніпро-Ізварине (через мм. Вінницю, Кропивницький) км 760+368 - км 766+192
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
10 777 770.83
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24718432

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03448244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 11:23
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 758 857 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380522378943
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 758 857 грн.
Період подання пропозицій
до 24.11.2025 10:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380522378943
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності