Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-14-001015-a
Id Tender 3574ea91c3d042248530b34a67a574f4
План UA-P-2025-11-14-000968-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.11.2025 09:22
Остання зміна 08.12.2025 13:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 333 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.11.2025 09:22 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.11.2025 09:22
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.11.2025 09:22
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 27.11.2025 12:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 12:55
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 12:55
до 08.12.2025 13:04
Період уточнень
з 14.11.2025 09:22 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 14.11.2025 09:22 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 27.11.2025 12:55
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 27.11.2025 12:55
Основні параметри
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 333 200 грн.
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Назва предмета закупівлі
Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Очікувана вартість
13 333 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
399996,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Код ДК 021:2015
35710000-4 - Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
13 333 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 09:22
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
14.11.2025 09:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бортницька Лілія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380442413167
Замовник
ЄДРПОУ
24521399
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Волинська, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи
Період вимог/скарг з 27.11.2025 12:55 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем відкритих торгів по предмету закупівлі: Закупівля комплексів автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за ДК 021:2015: 35710000-4 Системи керування, контролю, зв’язку та комп’ютерні системи (унікальний номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-11-14-001015-a) Учасника торгів ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" (ЄДРПОУ 44708001).
Документи кваліфікації
27.11.2025 12:55
Довідка НАЗК
27.11.2025 12:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 12:41
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.11.2025 09:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 та пункту 43 Особливостей Закону є необхідність у затвердженні вимоги до Учасника, щодо ненадання у складі тендерної пропозиції наступної інформації та документів: 1. Відповідно до підпункту 4.5 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати гарантійний лист: «Що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран , або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.». Проте Учасником не було надано даного листа, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 2. Відповідно до пункту 7 Форми «Тендерна пропозиція» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати тендерну пропозиція у наведеному вигляді, в якій повинен чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання. В наданій ціновій пропозиції, файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УНІТ.pdf.p7s», Учасник в колонці «Найменування» зазначив: «Комплекс автоматичної фото – та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху_(Комплекс автоматичної фіксації порушень Правил дорожнього руху «VEGA SМART SPEED DUAL BAND»), виробник ТОВ «УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»», проте в документі Сертифікат перевірки типу № UA.TR/001 57-20 Rev.0 / Rev.1, виданого 14.05.2020 та 26.11.2020 року, відповідно, зазначено що виробником типу приладу: Комплекс автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху, позначення типу: «VEGA SМART SPEED DUAL BAND» є фірма виробник: «Tattile S.R.L.». Таким чином, надана Учасником інформація у ціновій пропозиції не відповідає документам наданим у складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати гарантійний лист: «Що учасник не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран , або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, або не є суб`єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.». 2. Учасник має надати тендерну пропозиція у наведеному вигляді, в якій повинен чітко зазначати назву товару (тип, марка або виробник (в разі відсутності торгової марки), що пропонується для постачання та документи, що підтверджують зазначене або Сертифікат перевірки типу в якому зазначений виробник, згідно з поданою ціновою пропозицією. Враховуючи те, що ненадання вищевказаних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, Замовником прийняте рішення розмістити вимогу про усунення невідповідності.
Створено
26.11.2025 12:40
Надати до
27.11.2025 12:40
Договір
UA-2025-11-14-001015-a-c1
Підписаний і діє
Номер
329/2025
13 333 200 грн.
11 111 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.12.2025
Строк дії договору з
08.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Номенклатура
Комплекс автоматичної фото- та відеофіксації правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24521399

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34891802

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.12.2025 13:04
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 333 200 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413167
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 333 200 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380442413167
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності