Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а від Харківський національний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-016693-a
Id Tender 0e366481c2424122b84b87d27b596349
План UA-P-2025-11-13-020097-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.11.2025 19:28
Остання зміна 05.12.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 937 124 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 19:27 до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 19:27
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 19:27
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00
до 24.11.2025 17:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 17:52
до 30.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.11.2025 17:52
до 05.12.2025 15:19
Період уточнень
з 13.11.2025 19:27 до 18.11.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 19:27 до 18.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 24.11.2025 17:52
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 24.11.2025 17:52
Основні параметри
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 937 124 грн.
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Очікувана вартість
5 937 124 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
29685,62
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
29 685.62
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Дата постачання по
30.06.2026 19:28
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані Виконавцем роботи здійснюються на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця починаючи з 30% виконаних будівельних робіт протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту його підписання.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Споживач сплачує за фактично спожиту теплову енергію не пізніше 25-го числа місяця, наступного за розрахунковим, на підставі акту приймання-передачі теплової енергії, отриманого до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Рослана"
Пропозиція:
5 934 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.11.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леонова Тетяна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577398102
Сайт:
http://univd.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571096
Повна назва
Харківський національний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
61080
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
проспект Льва Ландау 27
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Період вимог/скарг з 24.11.2025 17:52 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 17:52
Довідка НАЗК
24.11.2025 17:52
Повідомлення про рішення
24.11.2025 17:46
Пропозиція, що перемогла
23.11.2025 15:26
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 00:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 19:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 19:23
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № 25/11/23/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 23 листопада 2025 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "Рослана" #31950566 (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додаток 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції пп. 4.1. містить вимогу: «Складені у програмному комплексі АВК-5 або Будівельні технології: Кошторис (в актуальній редакції на дату торгів) або сумісному з ним: - документи, що є додатками до проекту договору, а саме: договірна ціна - динамічна; графік виконання робіт; план фінансування. Інформація має бути надана у сканованому вигляді у форматі *.pdf, за підписом керівника учасника і печаткою (в разі наявності) та за підписом сертифікованого інженера з кошторисної справи, засвідчені його печаткою..» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції завантажено архівну папку, яка містить файли «Кошторис.imd» та «Кошторис.pdf». Файл «Кошторис.pdf» містить скан лише першої сторінки Договірної ціни. Файл «Кошторис.imd» містить повний пакет документів щодо договірної ціни, розрахунків, кошторисів та інш., однак відкрити його можна тільки за наявності програмного комплексу АВК, що було перевірено працівниками відділу капітального будівництва відділу матеріального забезпечення ХНУВС. З метою доступності до даного документу без наявності програмного комплексу АВК Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями повторно завантажити повну скановану копію договірної ціни. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
Створено
23.11.2025 15:16
Надати до
24.11.2025 15:16
Договір
UA-2025-11-13-016693-a-b1
Підписаний і діє
Номер
435
5 934 000 грн.
4 945 000 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Номенклатура
Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний університет внутрішніх справ
Повна назва
Харківський національний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571096

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Рослана"
Повна назва
ПП "Рослана"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31950566

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2025 15:19
Повідомлення про договір
05.12.2025 15:17
-
05.12.2025 15:17
-
05.12.2025 15:17
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-05-000009
Дата створення проекту
05.12.2025 16:35
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.12.2025 18:11
Дата завершення моніторингу
27.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.12.2025 № 330 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.12.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.12.2025 № 330 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2025-11-13-016693-a 13.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.12.2025 00:00
Документи рішення
05.12.2025 18:11
-
Повідомлення
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Протокол № 25/12/08/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник: Харківський національний університет внутрішніх справ м. Вінниця 08 грудня 2025 року Порядок денний: 1. Про надання пояснення з власної ініціативи до органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а, 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів). 2. Про прийняття рішення щодо розірвання договору. 3. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-11-13-016693-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-12-05-000009. 05.12.2025 18:11 через електронну систему закупівель було оприлюднено РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ. Надання пояснень з власної ініціативи: У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт будівлі їдальні за адресою: м. Вінниця, вул. Політехнічна, 5а»» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-016693-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба наданні пояснень з власної ініціативи, а саме: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб ХНУВ, розмір витрат здійснено та визначено його очікувану вартість шляхом моніторингу цін у відкритих джерелах та коменційних пропозиціях. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://univd.edu.ua/files/articles/163308/131125_potochnyi_remont_idalni.pdf . Під час розгляду другого питання порядку денного: Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», статтями 651, 654 Цивільного кодексу України з метою усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель розірвати (припинити дію) договору. Відповідно до пункту 4 Особливостей у разі розірвання договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону. Під час розгляду третього питання порядку денного: Таким чином, необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи). Протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначити в електронній системі закупівель розірвання Договору, оприлюднити додаткову угоду на розірвання та оприлюднити звіт про виконання договору про закупівлю. ВИРІШИЛА: 1. Надати пояснення з власної ініціативи вищезазначеною редакцією. 2. Оприлюднити додаткову угоду на розірвання Договору. 3. Оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю Уповноважена особа, начальник відділу закупівлі, тендерних процедур та моніторингу ____________________ (підпис) Тетяна ЛЕОНОВА
Рішеня
08.12.2025 17:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 937 124 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380577398102
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 937 124 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380577398102
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності