Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-014808-a
Id Tender c4dd88dda7bf4c0a96e1904c450e255f
План UA-P-2025-11-13-017814-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.11.2025 16:30
Остання зміна 11.12.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 717 241.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 16:30 до 28.11.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 16:30
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 16:30
до 25.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:00
до 10.12.2025 14:42
Залишилось 1 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 14:42
до 16.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.12.2025 14:42
-
Період уточнень
з 13.11.2025 16:30 до 25.11.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 16:30 до 25.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:00 до 10.12.2025 14:42
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:00 до 10.12.2025 14:42
Основні параметри
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 717 241.67 грн.
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Примітки
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Очікувана вартість
1 717 241.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17172,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 500
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
45231300-8 - Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється по факту виконаних робіт протягом 90 календарних днів з дати підписання Сторонами проміжних актів та кінцевого акту приймання виконаних будівельних робіт. Кінцевий Акт приймання виконаних будівельних робіт підписується на основі Акту готовності об’єкту до експлуатації, підписаного Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТА ЗДОРОВЯ - Т"
Пропозиція:
1 717 240 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.11.2025 16:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
13.11.2025 16:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380503833050
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Період вимог/скарг з 10.12.2025 14:42 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 14:00 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
10.12.2025 14:43
Довідка НАЗК
10.12.2025 14:42
Повідомлення про рішення
09.12.2025 14:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 14:04
Електроний протокол про продовження строку
28.11.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 14:04
Дата кінця розгляду
27.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Аналіз Тендерної пропозиції Учасника дає можливість встановити наявність в ній наступних невідповідностей: 1. Відповідно до п.1.1 р.I Додатку 2 до Тендерної документації Учасником, на підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1.1 Копія одного договору*, аналогічного ** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано? посилання? із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній системі закупівель? https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, у тому числі додаткові угоди, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі угоди та додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ** Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є якого є нове будівництво та/або реконструкція та/або капітальний ремонт та/або технічне переоснащення та/або поточний ремонт та/або ремонт трубопроводів та/або технологічних споруд та/або влаштування очисних споруд або у складі якого виконувались роботи/надавались послуги з влаштування трубопроводів або влаштування очисних споруд . 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - акти приймання-передачі виконання робіт/надання послуг; - та/або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору якщо такі передбачені умовами договору; - та/або відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання аналогічного договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів на вимогу підпунктів 1.1.1 та 1.1.2. без зазначення вартісних показників та/або за наявності різниці у вартісних показниках, чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця учасник обов’язково надає: · відгук від контрагента за аналогічним договором, який підтверджує факт належного виконання аналогічного договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатка, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічного (-их) договору (-ів) кількості, зазначеній підпунктом 1.1.1. цього Додатка. ? В складі тендерної пропозиції Учасника надано договір №П-08/03/2020 на виконання підрядних робіт від 03.03.2020 р. На підтвердження виконання аналогічного договору надано акти приймання виконаних підрядних робіт до договору №П-08/03/2020 на виконання підрядних робіт від 08.03.2020 р. Разом з тим в складі Тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують виконання договору №П-08/03/2020 на виконання підрядних робіт від 03.03.2020 р. Таким чином Учасником не підтверджено повне виконання аналогічного договору, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації, з урахуванням зазначених невідповідностей.
Створено
09.12.2025 14:41
Надати до
10.12.2025 14:41
Договір
UA-2025-11-13-014808-a-c1
Очікує підписання
1 717 240 грн.
1 717 240 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Номенклатура
Ремонт зовнішніх мереж каналізації адміністративного приміщення +++, Калуський район Івано-Франківської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТА ЗДОРОВЯ - Т"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛАНЕТА ЗДОРОВЯ - Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38609440

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 717 241.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 717 241.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.11.2025 14:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності