Показати схожі тендери

Закупівля Конусно-променевий комп'ютерний томограф НК 024:2023: 44245 — Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова від Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-012925-a
Id Tender fe18597136774ac58ef852997735c22c
План UA-P-2025-11-13-015702-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.11.2025 15:38
Остання зміна 02.12.2025 08:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 15:36 до 22.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 15:36
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 15:36
до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00
до 25.11.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 11:34
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 11:34
до 02.12.2025 08:09
Період уточнень
з 13.11.2025 15:36 до 19.11.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 15:36 до 19.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 25.11.2025 11:34
Період кваліфікації
з 22.11.2025 00:00 до 25.11.2025 11:34
Основні параметри
Конусно-променевий комп'ютерний томограф НК 024:2023: 44245 — Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 200 000 грн.
Конусно променевийком'ютерний томограф
Назва предмета закупівлі
Конусно променевийком'ютерний томограф
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конусно променевийком'ютерний томограф
Код ДК 021:2015
33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів та підписаних сторонами Актів введення в експлуатацію протягом 10 (десяти) календарних днів. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 20 календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРВАРДМЕД"
Пропозиція:
2 123 999.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.11.2025 09:26
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380507062927
Замовник
ЄДРПОУ
01999721
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Монастирська, 7-а
Кваліфікація
Лот № 1 Конусно променевийком'ютерний томограф
Період вимог/скарг з 25.11.2025 11:34 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 11:34
Довідка НАЗК
25.11.2025 11:34
Повідомлення про рішення
24.11.2025 11:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
22.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо UA-2025-11-13-012925-a Шановний учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАРМЕД» керуючись нормами ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Особливостей, повідомляємо про необхідність усунути невідповідність в документах, що подані Вами у складі тендерній пропозиції виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. В тендерній документації, інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника(ів) вимогам, встановленим замовником згідно до чинного законодавства (Додаток 4 Розділ 1 пункт 4 до Тендерної документації) передбачено, що учасник процедури закупівлі надає документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність (Копія Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)). У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом відповідної уповноваженої особи, завіреного печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію із номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua). У складі пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРВАРМЕД» не надав документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність (Копія Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)). У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом відповідної уповноваженої особи, завіреного печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію із номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua). Надати документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність (Копія Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців та субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) (у разі залучення окремих суб’єктів господарювання до виконання умов договору)). У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом відповідної уповноваженої особи, завіреного печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію із номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua). передбачених у Додатку 4 Розділу 1 пункту 4 до Тендерної документації.
Створено
24.11.2025 11:19
Надати до
25.11.2025 11:19
Договір
UA-2025-11-13-012925-a-a1
Підписаний і діє
Номер
347
2 123 999.22 грн.
1 985 046 грн.
З ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Конусно променевийком'ютерний томограф
Номенклатура
Конусно променевийком'ютерний томограф
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРВАРДМЕД"
Повна назва
ТОВ "ФОРВАРДМЕД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43965387

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності