Закупівля Жалюзі вертикальні з монтажем від Департамент поліції особливого призначення «Об"єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють».
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта.
Забезпечення надається відповідно до вимог Додатку 3 до цієї тендерної документації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.11.2025 15:01
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Однак, тендерна документація, що затверджена рішенням Уповноваженої особи від «13» листопада 2025 року Протокол № 139 містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Пояснення по суті скарги за рішенням Комісії № 17218-р/пк-пз від 19.11.2025
У зв’язку з надходженням скарги від ФОП Трухін Андрій Олегович (далі по тексту – Скаржник або ФОП Трухін Андрій Олегович) на процедуру закупівлі «Жалюзі вертикальні з монтажем» за ідентифікатором UA-2025-11-13-011611-a, код ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю», Департамент поліції особливого призначення «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють» (далі по тексту – Замовник або Департамент) надає свої пояснення по суті скарги. . 1. Щодо вимоги надати Сертифікат відповідності ДСТУ EN 13120:2014, Скаржник зазначає про відсутність обов’язкової сертифікації відповідного товару. Відповідно до пунктів 3 та 4 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються: 1) відомості щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 2) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Разом з тим, згідно з частиною п’ятою Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. При цьому, маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовник звертає увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановлювати вимоги щодо підтвердження відповідності товару технічним характеристикам, якщо такі вимоги є об’єктивно необхідними, не дискримінаційними та пов’язаними з предметом закупівлі. Відсутність обов’язкової сертифікації не забороняє проведення добровільної сертифікації згідно із законодавством. Добровільна сертифікація є поширеною практикою серед виробників та постачальників. Вимога щодо надання сертифіката саме на ім’я учасника спрямована на підтвердження достовірності документів та забезпечення відповідності саме того товару, який пропонується до постачання. Аналогічні вимоги неодноразово визнавалися органом оскарження такими, що не суперечать законодавству за умови можливості їх виконання.
2. Щодо вимоги надати Сертифікат відповідності ДСТУ 1681-96
Предмет закупівлі — «Жалюзі вертикальні, 127 мм, тканина», що передбачає використання тканинних матеріалів. Вимоги ДСТУ 1681-96 встановлюють технічні характеристики та параметри якості матеріалів, які безпосередньо впливають на експлуатаційні властивості готового виробу. Вимога щодо підтвердження відповідності матеріалів стандарту є пов’язаною з предметом закупівлі, об’єктивною та такою, що може бути виконана шляхом добровільної сертифікації або надання іншого підтвердного документа, передбаченого законодавством. Надання сертифіката на ім’я учасника гарантує, що документи стосуються саме товару, який буде поставлятися.
3. Щодо вимоги надати висновок(и) державної санітарно-епідеміологічної експертизи або еквівалент
Зважаючи на те, що товари використовуватимуться у приміщеннях із тривалим перебуванням людей, питання їхньої безпечності є пріоритетним. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати документи, що підтверджують безпечність матеріалів, за умови, що така вимога є пропорційною та пов’язана з предметом закупівлі. Замовником установлено вимогу надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або інший документ, передбачений законодавством України, що підтверджує відповідність товарів вимогам ДСанПіН 3.3-184-2012 та нормам щодо полімерних матеріалів. Документи повинні підтверджувати можливість безпечного використання продукції у громадських, лікувальних, житлових та інших закладах. Замовник наголошує, що вимога є недискримінаційною та пропорційною меті — забезпеченню безпечності та якості продукції.
4. Щодо посилань скаржника на наявність сертифіката ДСТУ EN 13120
Скаржник повідомив про наявність Сертифіката відповідності ДСТУ EN 13120 від 03.10.2025 № UA.CRT.00599-25. При цьому обов’язкова сертифікація вже була скасована, але учасник зміг пройти добровільну сертифікацію. Це підтверджує об’єктивну можливість виконання аналогічних вимог у поточній закупівлі.
5. Щодо необхідності надання документів саме на ім’я учасника
Замовником встановлено, що у закупівлі UA-2025-08-15-009952-a Скаржник подавав документи (висновки ДСЕЕ), видані на іншу юридичну особу. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника встановлювати вимоги щодо підтвердження відповідності товару, за умови що такі вимоги є пов’язаними з предметом закупівлі та можуть бути виконані будь-яким учасником. Надання документів, оформлених на учасника або на конкретний товар, мінімізує ризик маніпуляцій та гарантує підтвердження саме того товару, який учасник пропонує поставити.
6. Висновок
Замовник вважає, що встановлені вимоги відповідають Закону України «Про публічні закупівлі», є об’єктивно обґрунтованими, пов’язаними з предметом закупівлі, пропорційними та спрямованими на забезпечення якості і безпечності товарів.
Підстав для задоволення скарги Замовник не вбачає.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), прийнято рішення № 17597-р/пк-пз від 26.11.2025 згідно з яким, Комісія зобов'язала ДПОП «Об’єднана штурмова бригада Національної поліції України «Лють»:
-внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Жалюзі вертикальні з монтажем", оголошення про проведення якої оприлюднене на
веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-11-13-011611-a.
У відповідності до норм частини 22 статті 18 Закону «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи наведені вище вимоги законодавства необхідно:
1) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Жалюзі вертикальні з монтажем", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-11-13-011611-a.
2) проінформувати Комісію про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Жалюзі вертикальні з монтажем", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-11-13-011611-a, шляхом оприлюднення цього протоколу в електронній системі закупівель.
Жалюзі вертикальні з монтажем
Звернення:
За тендером : Жалюзі вертикальні з монтажем
Тема:
по закупівлі та документації до тендеру
Зміст:
Ша новний замовнику, а підскажіть будь ласка до чого вам Сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність товарів вимогам ДСТУ 1681-96 «Вироби текстильно-галантерейні штучні, виготовлені з тканин і полотен. Загальні технічні вимоги», а саме п.4.1.* (* від п.3 до п.14 включно, виключаючи п.11 та п.12) виданий на ім’я учасника ? Висновок(и) Державної санітарно-екологічної експертизи на товар закупівлі. Висновок має дозволяти використання товару закупівлі та його комплектуючих в закладах: громадських, промислових, житлових, відпочинку, лікувальних. По перше , сертифікат може бути надан не на їм я учасника а на виробника , і між виробником та учасником є договор про співпрацю, по друге , тому шо цей сертіфікат маї ваш товариш і з котрим вже все домовленно про закупівлю?. Прошу прибрати неправомірні вимоги з тендерної документації , так як товари Вироби домашнього текстилю не підлягають обовязкової сертифікації.
Дата оприлюднення звернення:
15.11.2025 15:41
Шановний Учаснику, Ваше звернення розглядається. У разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
17.11.2025 12:44
Жалюзі вертикальні з монтажем
Тендер:
UA-2025-11-13-011611-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
03.12.2025 16:07
Кінець періоду оскарження з часом
14.12.2025 00:00
Стан
період оскарження
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг