Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги для закладів освіти від Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-010229-a
Id Tender 0c7b3f8974ca46bdbfa6d66050d5fb3e
План UA-P-2025-11-13-008147-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.11.2025 14:29
Остання зміна 01.12.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 285 779.55 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 14:26 до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 14:26
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 14:26
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00
до 25.11.2025 11:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 11:57
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 11:57
до 01.12.2025 14:50
Період уточнень
з 13.11.2025 14:26 до 18.11.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 14:26 до 18.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 25.11.2025 11:57
Період кваліфікації
з 21.11.2025 00:00 до 25.11.2025 11:57
Основні параметри
Кейтерингові послуги для закладів освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
14 285 779.55 грн.
Кейтерингові послуги для закладів освіти
Назва предмета закупівлі
Кейтерингові послуги для закладів освіти
Очікувана вартість
14 285 779.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
71428,9
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 71 277 (штуки)
Харчування дітей 6-11 років які навчаються у першу зміну (сніданок)
Опис предмета закупівлі
Харчування дітей 6-11 років які навчаються у першу зміну (сніданок)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
71 277
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 479 (штуки)
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
15 479
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 690 (штуки)
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
690
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 60 674 (штуки)
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
60 674
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 715 (штуки)
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
4 715
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 40 664 (штуки)
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
40 664
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 690 (штуки)
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Опис предмета закупівлі
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
690
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Олекси Алмазова, 49 (Генерала Карпенка, 49)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОССЕККО 8"
Пропозиція:
14 279 658.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.11.2025 14:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Черниш
Електронна пошта
Телефон
+380668146685
Замовник
ЄДРПОУ
05475854
Повна назва
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Поштовий індекс
54038
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Генерала Карпенка, 49
Кваліфікація
Лот № 1 Кейтерингові послуги для закладів освіти
Період вимог/скарг з 25.11.2025 11:57 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 00:00 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 11:57
Довідка НАЗК
25.11.2025 11:57
Повідомлення про рішення
24.11.2025 11:44
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 14:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог Тендерної документації (Додаток № 2, пункт 1) унормовано: «Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом подання: 1) Інформаційна довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання умов договору про закупівлю: техніки, холодильного, теплового та іншого обладнання; приміщень для приготування страв та зберігання продуктів: харчоблоку та складських приміщень тощо; транспортного засобу, який знаходиться в користуванні на правах власності або в оренді або на підставі договору про надання послуг». В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: «- документ(и), що підтверджує право власності на приміщення для приготування страв та зберігання продуктів, або договір оренди приміщень (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року)». Під час вивчення наданих учасником файлів ТОВ "ПРОССЕККО 8" виявлені наступні невідповідності: У файлі з назвою «Довідка-МТБ.pdf» учасником ТОВ "ПРОССЕККО 8" надана Довідка з інформацією про наявність в учасника: - приміщення (харчоблок, складські приміщення, обладнання), що підтверджується Договором оренди майна № 07/11-25 (файл «Договір оренди приміщення.pdf»), а також інше обладнання, про яке вказано, що воно є власністю учасника та обліковується на Оборотно-сальдовій відомості за рахунком 10 (ОСВ 10 рахунок), що уявляє собою доказ, але така Оборотно-сальдова відомість за рахунком 10 (ОСВ 10 рахунок) відсутня. Враховуючи викладене, в тендерній пропозиції ТОВ "ПРОССЕККО 8" наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей, які підлягають виправленню протягом 24 годин.
Створено
24.11.2025 11:43
Надати до
25.11.2025 11:43
Договір
UA-2025-11-13-010229-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/12/25/1
14 279 658.56 грн.
14 279 658.56 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.12.2025
Строк дії договору з
01.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
71 277 (штуки)
Харчування дітей 6-11 років які навчаються у першу зміну (сніданок)
Номенклатура
Харчування дітей 6-11 років які навчаються у першу зміну (сніданок)
Кількість
71 277
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 479 (штуки)
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Кількість
15 479
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
690 (штуки)
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 10 до 11 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Кількість
690
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
60 674 (штуки)
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Кількість
60 674
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 715 (штуки)
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 11 до 14 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Кількість
4 715
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 664 (штуки)
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у першу зміну (сніданок)
Кількість
40 664
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
690 (штуки)
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Номенклатура
Харчування категорії дітей від 14 до 18 років, які навчаються у другу зміну (обід)
Кількість
690
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Повна назва
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05475854

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОССЕККО 8"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОССЕККО 8"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44920059

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.12.2025 14:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-04-000019
Дата створення проекту
04.12.2025 11:19
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.12.2025 12:45
Дата завершення моніторингу
26.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.12.2025 Київ № 321 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-11-13-010229-a 13.11.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.12.2025 00:00
Документи рішення
04.12.2025 12:45
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Кейтерингові послуги для закладів освіти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-010229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.12.2025 14:01
Орган перевірки
12.12.2025 00:00
Документи повідомлення
08.12.2025 14:01
-
Відповідь
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 08.12.2025 року, щодо закупівлі Кейтерингових послуг для закладів освіти (ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-11-13-010229-a) Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах повідомляє наступне. 1. Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, враховуючі граничну вартість на послуги з організації харчування дітей у навчальних закладах, затверджених рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 988 від 09.07.2025 р. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 11.12.2024 №2084 «Про встановлення граничної вартості на послуги з організації харчування в закладах освіти м. Миколаєва», а також наданих комерційних пропозиціях від потенційних постачальників послуг: ТОВ «ПРОССЕККО 8» (Код ЄДРПОУ 44920059), ФОП Камашева Тетяна Федорівна (Код 3087521226) та ТОВ «НАСОЛОДА РК» (Код ЄДРПОУ 45628158), шляхом множення кількості порцій (кількість порцій розраховувалась на підставі чисельності дітей закладів освіти, з урахуванням вікових категорій, яких планується забезпечувати харчуванням) на середню вартість наданих пропозицій від потенційних постачальників послуг. Копії рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради та листів з пропозиціями додаються. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2Ffbbb08c121c84485b63466ac9144baff%2Fdocuments%2Fc309489d0c284a26a0eb45cd3deacf28%3Fdownload%3Dda161b1a00b14e46ab66c572eb39ac8 2. Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, яка доступна для перегляду: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fe11722232c1245aaa814e1e09bf2b733%3FSignature%3DTMRgWWp7d8HKeLJ1OQpySsh%252Br3r6r9ZO89bI%252BG%252Bc9rMPzJTo11CrEXmOlpkyspjN2CCgQdqgPdwY9V15DUOvCw%253D%253D%26KeyID%3D52462340
Рішеня
10.12.2025 16:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 285 779.55 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Контактний телефон:
+380668146685
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 285 779.55 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Контактний телефон:
+380668146685
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності