Показати схожі тендери

Закупівля Електричні інструменти від Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-005362-a
Id Tender 51fceddcbf1445c49ef507f37599f04f
План UA-P-2025-11-13-006036-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.11.2025 11:33
Остання зміна 06.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
259 388 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 11:32 до 21.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 11:32
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 11:32
до 18.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:06
до 30.11.2025 22:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 15:45
до 06.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.11.2025 22:13
-
Період уточнень
з 13.11.2025 11:32 до 18.11.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 11:32 до 18.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:06 до 30.11.2025 22:13
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:06 до 30.11.2025 22:13
Основні параметри
Електричні інструменти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
259 388 грн.
Електричні інструменти
Назва предмета закупівлі
Електричні інструменти
Очікувана вартість
259 388 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2593,88
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 12:43
Закінчення аукціону
21.11.2025 13:06
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 12 (штуки)
Кутова шліфмашинка акумуляторна д.125мм Bosch Professional GWS 180-LI 1 х GBA 18V 06019H9025 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кутова шліфмашинка акумуляторна д.125мм Bosch Professional GWS 180-LI 1 х GBA 18V 06019H9025 або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Кутова шліфмашинка д.180мм Кутова шліфмашинка 180 мм 2200 Вт GSW 2200, BOSCH або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кутова шліфмашинка д.180мм Кутова шліфмашинка 180 мм 2200 Вт GSW 2200, BOSCH або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Кутова шліфмашинка д.230мм Кутова шліфмашинка 230 мм 2200 Вт GSW 2200, BOSCH або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кутова шліфмашинка д.230мм Кутова шліфмашинка 230 мм 2200 Вт GSW 2200, BOSCH або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Кутова шліфмашинка METABO д.125мм Кутова шліфувальна машина Metabo W 1100-125 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кутова шліфмашинка METABO д.125мм Кутова шліфувальна машина Metabo W 1100-125 або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Шуруповерт акум. ударний 18В GSB 185-Li2-2Ah, BOSCH або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Шуруповерт акум. ударний 18В GSB 185-Li2-2Ah, BOSCH або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Перфоратор акум. 18В GSB 185-Li ВМ 1*4Ah, BOSCH або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Перфоратор акум. 18В GSB 185-Li ВМ 1*4Ah, BOSCH або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Фен технічний 1800 Вт BOSCH або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Фен технічний 1800 Вт BOSCH або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Пила торцювальна 216 мм 1400 Вт BOSCH
Опис предмета закупівлі
Пила торцювальна 216 мм 1400 Вт BOSCH
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №9 4 (штуки)
Електропили Hoff EW-32 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Електропили Hoff EW-32 або еквівалент
Код ДК 021:2015
43830000-0 - Електричні інструменти
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, у строк 60 робочих днів з моменту переходу Товару у власність Покупця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕК"
Пропозиція:
189 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЙЛ СОЛУШНС"
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 12:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.11.2025 11:33
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Войтович Ярина
Електронна пошта
Телефон
380972624659
Замовник
ЄДРПОУ
07638027
Назва (англійською мовою)
OPERATING APARTMENT DEPARTMENT OF LVIV
Повна назва
Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Повна назва (англійською мовою)
OPERATING APARTMENT DEPARTMENT OF LVIV
Поштовий індекс
79007
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ БАТУРИНСЬКА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Електричні інструменти
Період вимог/скарг з 28.11.2025 15:45 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 13:06 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Протокол № 188 уповноваженої особи квартирно-експлуатаційного відділу міста Львова місто Львів 28.11.2025 Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника СПІЛЬНЕ УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕК" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Електричні інструменти (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: Закупівля: UA-2025-11-13-005362-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа КЕВ міста Львова Начальник зміни котельні в/м № 13 Ярина ВОЙТОВИЧ
Документи кваліфікації
28.11.2025 15:41
Повідомлення про рішення
28.11.2025 15:41
Скарги та рішення
26.11.2025 17:03
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокол № 186 уповноваженої особи квартирно-експлуатаційного відділу міста Львова місто Львів 26.11.2025 Про виправлення невідповідностей СПІЛЬНЕ УКРАЇНО-БОЛГАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕК" Закупівля: UA-2025-11-13-005362-a 1. Додатком 1 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору за предметом закупівлі договору(ів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічного договору за 2022-2025 рр. (не менше одного), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором* є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі щодо постачання товару. *Аналогічним вважається договір купівлі-продажу товару, які зведено в один клас Національного класифікатора «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, тобто – всі категорії товарів, що вміщує 4 знак CPV. 2. Скановані з оригіналів копії листа – відгука про співпрацю за договорами від замовника, що вказаний в довідці про виконання аналогічних договорів (не менше одного). Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт за договорами, що вказані в довідці (не менше одного) (копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці – видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо). Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено номер аналогічного договору № 128/05/05 від 05.05.2023, всупереч на підтвердження у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір № 132/05/05 від 05.05.2023. Необхідно привести дану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідність. Уповноважена особа КЕВ міста Львова Начальник зміни котельні в/м № 13 Ярина ВОЙТОВИЧ
Створено
26.11.2025 17:02
Надати до
27.11.2025 17:02
Період вимог/скарг з 30.11.2025 22:13 по 06.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 15:45 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
30.11.2025 22:12
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.11.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
п. 2 Розділу № 3. Додатку 1 до тендерної документації Інші документи передбачено надання відомостей про учасника за встановленою формою. Однак даний документ у складі пропозиції відсутній. Необхідно долучити відомості про учасника за встановленою формою. 4. п. 3 Розділу № 3. Додатку 1 до тендерної документації Інші документи передбачено надання ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за встановленою формою. Однак даний документ у складі пропозиції відсутній. Необхідно долучити ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за встановленою формою. 5. п. 4 Розділу № 3 Додатку 1 до тендерної документації Інші документи передбачено для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції подати інформаційну довідку, складену за наведеною формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника. Однак даний документ у складі пропозиції відсутній. Необхідно долучити інформаційну довідку, складену за наведеною формою, щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника.
Створено
28.11.2025 23:05
Надати до
29.11.2025 23:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
259 388 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Контактний телефон:
380972624659
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
259 388 грн.
Період подання пропозицій
до 21.11.2025 00:00
Замовник:
Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова
Контактний телефон:
380972624659
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності