Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148. від МЕРЕФ"ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-13-004413-a
Id Tender a6f34b3f5b0c4a19a0f8d128665b3ab4
План UA-P-2025-11-13-003645-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.11.2025 11:08
Остання зміна 17.12.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 721 000.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.11.2025 11:03 до 04.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.11.2025 11:03
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.11.2025 11:03
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00
до 17.12.2025 14:47
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2025 14:47
до 23.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.12.2025 14:47
-
Період уточнень
з 13.11.2025 11:03 до 01.12.2025 00:00
Період оскарження
з 13.11.2025 11:03 до 01.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 17.12.2025 14:47
Період кваліфікації
з 04.12.2025 00:00 до 17.12.2025 14:47
Основні параметри
Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148.
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 721 000.8 грн.
Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148.
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148.
Примітки
Безлотова закупівля.
Очікувана вартість
6 721 000.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
67210,01
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148.
Код ДК 021:2015
45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
62472, Україна, Харківська область, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від 19 серпня 2025р. № 13110-05/165 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України та Мереф’янською міською радою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «ХАРКІВСЬКА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНА КОГЕНЕРАЦІЯ»
Пропозиція:
6 579 883.99 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 11:26
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380573415520
Сайт:
https://merefaotg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04058692
Повна назва
МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
62472
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський р-н, місто Мерефа
Адреса
ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво резервного джерела тепла та електрогенерації потужністю 532 кВт за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. Дніпровська, 148.
Період вимог/скарг з 17.12.2025 14:47 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 00:00 по 02.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.12.2025 14:47
Повідомлення про рішення
15.12.2025 08:54
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 16:16
Електроний протокол про продовження строку
04.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.11.2025 11:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовник не встигає опрацювати великий обсяг документів, що були подані учасником, в тому числі в зв'язку з тимчасовою відсутністю електроенергії.
Дата продовження строку розгляду
09.12.2025 16:14
Дата кінця розгляду
02.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 8 до цієї тендерної документації. Відповідно до п.2.1. Додатку 8 учасник має надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оформлені згідно вимог пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. Вимоги до документів: - Довідка заповнена учасником за формою у таблиці №1 додатку 5 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи згідно з вимогами пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - На кожну одиницю власного обладнання учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає витяг з оборотно-сальдової відомості, де відображені відповідні позиції машин, механізмів, обладнання або копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. - у разі якщо Учасник не є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника (третьої особи), Учасник надає договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання робіт. Учасником в PDF-файлі «2.1. Довідка про наявність матеріально-технічної бази» надано Довідку про наявність Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № б/н від 02.12.2025 (далі – Довідка) з переліком наявного обладнання а в PDF-файлі «Кошторис пдф 2» на сторінках 16-32 надана Відомість ресурсів в якій в Розділі II.Будівельні машини та механізми в п.1 зазначена – Трамбівки ручні, в Розділі III. Орендовані будівельні машини та механізми в п.8 заазначено – Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5 м., в Розділі IV. Механізований інструмент в пунктах 1 та 4 зазначені Апарат для газового зварювання і різання та Фарборозпилювачі ручні. Перелічене обладнання, яке заплановане для використання в Довідці відсутні як і документи, підтверджуючі їх наявність. Відповідно до п. 2.1. Додатку 8 учасник має надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вимоги до документів: - Довідка заповнена учасником за формою у таблиці №2 додатку 5 до цієї тендерної документації; Учасником в PDF-файлі «2.2. Довідка про працівників» надано Довідку про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № б/н від 02.12.2025 в якій третій стовпчик «Посада/спеціальність, розряд» заповнений не у відповідності до вимог тендерної документації, окрім цього назви посад не відповідають класифікатору професій України (ДК 003:2010). - Підтвердні документи згідно з вимогами пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: - копії трудових книжок (сторінка з даними працівника, сторінки, що містять записи щодо відповідного місця (місць) працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин; В п.2 Довідки вказана спеціальність Пономаренка Валерія Павловича як «електромонтажник» тоді як відповідно до Строкового трудового договору № 33 від 27.11.2025р. працівника прийняли на посаду електрозварювальника. - детальна інформацію за кожним працівником, яка обов’язково має містити: дані про освіту / кваліфікацію; дані про трудовий стаж за спеціальністю / кваліфікацією; дані про місця роботи та виконувані функції/роботи; дані про наявні ліцензії / сертифікати та їх копії (для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з наданням відповідного кваліфікаційного сертифіката/свідоцтва/ліцензії); Детальна інформація за кожним працівником в складі тендерної пропозиції відсутня. Згідно п.5.2. тендерної документації Серед працівників Учасника обов’язково вимагається наявність: 1) виконроба (надати документ, що підтверджує рівень освіти у будівельній галузі). До довідки надати посвідчення на підтвердження перевірки знань з охорони праці керівника підприємства, виконроба (виконавця робіт) та посвідчення, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства (відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України №1021 від 05.12.2019); Учасником в PDF-файлі «2.2. Підтверджуючі документи працівники» на сторінках 36-37 надано диплом Гайдукова Олександра Анатолійовича, виконавця робіт, згідно з яким спеціальність «Пожежна безпека», кваліфікація управління у сфері протипожежного захисту, що не відповідає вимогі тендерної документації. 4) працівників наступних робітничих професій: - монтажник будівельний – не нижче 3-го розряду; - монтажник санітарно-технічних систем і устаткування – не нижче 4-го розряду; - електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 5-го розряду. Перелік працівників наведений в Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № б/н від 02.12.2025 не відповідає вимогі ч.4 п. 5.2. тендерної документації. На працівників робітничих професій Учасник повинен надати наступні документи: - про присвоєння робітничої кваліфікації за відповідною професією та/або проходження навчання на курсах цільового призначення (відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій); - про спеціальне навчання з охорони праці з професії (відповідно до зазначених у довідці працівників робітничих професій) - про спеціальне навчання з безпечного виконання робіт за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) (НПАОП45.2-7.02-12); - про спеціальне навчання за курсом «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); - про спеціальне навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Учасником в складі тендерної пропозиції в PDF-файлі «2.2. Підтверджуючі документи працівники» на сторінках 48-49 надано диплом на ім’я Грибко Марина Володимирівна на здобуття кваліфікації техніка-технолога-майстра, документу, який би підтверджував що Дмитренко Марина Володимирівна, яка відповідно до Довідки являється сантехніком і Грибко одна особа не має. В PDF-файлі «Протокол засідання з Охорони праці» учасник надав Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праць без номеру і дати. Окрім цього, згідно п. 7 Розділу I.Загальні положення усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Учасником в складі тендерної пропозиції в PDF-файлі «2.2. Підтверджуючі документи працівники» на сторінках 46-47 надано посвідчення № 727 на ім’я Глаз’єва Андрія Івановича, викладеного російською мовою. Відповідно до п. 2.3. Додатку 8 учасник має надати документи, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Вимоги до документів: - Довідка заповнена учасником за формою у таблиці №3 додатку 5 до цієї тендерної документації; - Підтвердні документи (за кожним з аналогічних договорів) згідно з вимогами пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, а саме копії таких документів: - аналогічний договір (з усіма додатками) з додатковими угодами (за їх наявності, з усіма додатками); - акти виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість); - підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва (або про готовність до експлуатації закінчених об’єктів будівництва); - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкту аналогічного договору (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації, тощо). - пояснення у довільній формі (надається у випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору) та підтвердні документи до пояснення (за потреби); - лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору. Учасником в PDF-файлі «2.3. Довідка про виконанн аналогічних робіт» надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів № б/н від 27.11.2025 в якому в якості аналогічних зазначені договори укладені з Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Центр медичної допомоги та медицини катастроф» № 204/ВТО-2024 від 05.11.2024р. та з АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» № УБУ-1904-пс-2024 від 14.07.2025р. В Договорі № 204/ВТО-2024 від 05.11.2024р. в додатках відсутні: - Розрахунок № 5, який передбачений Договірною ціною № 1, - Акти на всю суму договору (наявні два екземпляри Акту № 1 приймання виконання будівельних робіт на суму 299 999,99 грн.,), - документи підтверджуючі про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів, клас наслідків об’єкту аналогічного договору, пояснення вразі невідповідності суми актів сумі договору. В Договорі № УБУ-1904-пс-2024 від 14.07.2025р. в додатках відсутні: - Додаток № 3 – Зведений кошторисний розрахунок до Договору, - Акти на всю суму договору (наявні Акти де замовником виступає ТОВ «СТАНКІНПРОМ» а виконавцем Харківська філія ТОВ «Газорозподільні мережі України» , які не мають відношення до даного договору), - документи підтверджуючі клас наслідків об’єкту аналогічного договору, пояснення вразі невідповідності суми актів сумі договору відсутні, - лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідно до п.3.1. Додатку 8 для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції має надати підсумкову відомість ресурсів. Учасником в PDF-файлі «Кошторис пдф 2» на сторінках 16-32 надана Відомість ресурсів в якій в Розділі III. Орендовані будівельні машини та механізми в п.2 Екскаватори в стовпці «Кількість» відсутнє числове значення. Нагадую, що Ви маєте виправити зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення. Дякую.
Створено
15.12.2025 08:53
Надати до
16.12.2025 08:53
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 721 000.8 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380573415520
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 721 000.8 грн.
Період подання пропозицій
до 04.12.2025 00:00
Замовник:
МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380573415520
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності