Звернення:
За тендером : Охорона адміністративної будівлі і прилеглої території в м. Вінниця по вул. Шолом-Алейхема, 4
Тема:
Офіс в м. Вінниця та огляд МТБ замовником
Зміст:
Добрий день!
Прошу ознайомитись з рішенням АМКУ № 1671-р/пк-пз від 04.02.2025 (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-01-20-017013-a; Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін")
Веб посилання: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/56716735
Щодо офісу було встановлено:
"Слід зазначити, що Ліцензійними умовами не передбачено наявності в суб'єктів охоронної діяльності документів, що підтверджують приміщення в адміністративних межах м. Вінниці для відпочинку та перебування мобільних груп швидкого перебування. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають наведені вище документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника".
Щодо огляду МТБ, приміщення тощо було встановлено:
"Додаток 1 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1.3. Довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи)
Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність та перелік спецзасобів для використання суб’єктами охоронної діяльності. Наявність бронежелетів, кийків, нервовопаралетичних засобів в кількості не менше 100% від загальної кількості охоронників, що будуть задіяні на об'єкті один календарний місяць є обов'язковою. Для підтвердження наведеної інформації Учасник надає фото усіх наявних спецзасобів. Якість фото і компоновка кадру (кадрів) повинна надати можливістиь для однозначного визначення наведеної у довідці інформації. Учасник в складі документації тендерної пропозиції долучає лист-згоду, у довільній формі, яким гарантує представити за адресою розташування Замовника у м. Вінниця згадані спецзасоби на протязі 3-х робочих днів з моменту вимоги для огляду комісії Замовника за участю представників Учасника. Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції".
Додаткове рішення по офісу: Рішення АМКУ № 19253-р/пк-пз від 29.11.2023 р. (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-09-008301-a; Донецький національний університет імені Василя Стуса): "Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності головний офіс та/або територіальний підрозділ та про наявність чергової частини при головному офісі та/або територіальному підрозділі саме у м. Вінниці із зазначенням його місцезнаходження, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника"
З повагою!
Дата оприлюднення звернення:
13.11.2025 14:46
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Замовником розглянуто Ваші зауваження та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
14.11.2025 09:33