Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві) від Київмедспецтранс.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-017069-a
Id Tender e9186e7d112d440db3f6cbf8a4328ec7
План UA-P-2025-11-10-018959-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.11.2025 22:00
Остання зміна 22.11.2025 10:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 251 115 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 21:59 до 20.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 21:59
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 21:59
до 17.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.11.2025 12:00
-
Період уточнень
з 12.11.2025 21:59 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 21:59 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 12:00
Основні параметри
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 251 115 грн.
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві)
Очікувана вартість
1 251 115 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6255,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 25, вул. Куренівська, 16-В
Дата постачання по
22.12.2025 21:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Хоменко Руслан Леонідович
Пропозиція:
1 191 114 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 22:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Русецький Олександр Степанович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Chen Olga
Електронна пошта
Телефон
+380442070403
Факс
+380442070403
Замовник
ЄДРПОУ
01993807
Назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Повна назва
Київмедспецтранс
Повна назва (англійською мовою)
Kyyivmedspetstrans
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Куренівська, 16-в
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (послуги з поточного ремонту в приміщеннях №1, 14, 15 будівлі літ. "Я", розташованої по вул. Дегтярівська, 25, та поточного ремонту в приміщеннях №41, 42, 43, 44 будівлі літ. "А", розташованої по вул. Куренівська 16-В в м. Києві)
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 12:00 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.11.2025 22:22
documentType.award.deviationReport
20.11.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 21:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 21:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до даних електронної системи закупівель ціна тендерної пропозиції Учасника становить 1 191 114,00 грн. Згідно інформації, що зазначена Учасником у наданій ним Тендерній пропозиції, загальна вартість пропозиції становить 1 191 114,00 грн з ПДВ, при цьому загальна вартість пропозиції без ПДВ становить 992 595,00 грн. Водночас, на виконання вимог тендерної документації Учасником в складі його тендерної пропозиції надано Витяг з реєстру платників єдиного податку, відповідно до якого Учасник є платником єдиного податку 3 групи без реєстрації ПДВ. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно надати Тендерну пропозицію із загальною вартістю пропозиції, визначеною у відповідності до статусу платника податків Учасника (Учасник є платником єдиного податку 3 групи без реєстрації ПДВ).
Створено
21.11.2025 22:21
Надати до
22.11.2025 22:21
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 251 115 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 12:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 251 115 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 12:00
Замовник:
Київмедспецтранс
Контактний телефон:
+380442070403
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності