Показати схожі тендери

Закупівля Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери") від КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-016340-a
Id Tender 45d11849e9fd472f8dfe176b623ef903
План UA-P-2025-11-12-019818-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.11.2025 18:59
Остання зміна 05.12.2025 17:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
900 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 18:58 до 20.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 18:58
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 18:58
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:49
до 27.11.2025 18:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.11.2025 18:21
до 03.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.11.2025 18:21
до 05.12.2025 17:24
Період уточнень
з 12.11.2025 18:58 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 18:58 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:49 до 27.11.2025 18:21
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:49 до 27.11.2025 18:21
Основні параметри
Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери")
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
900 000 грн.
Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери")
Назва предмета закупівлі
Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери")
Очікувана вартість
900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 13:26
Закінчення аукціону
21.11.2025 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Серверне обладнання (сервер)
Код ДК 021:2015
48823000-3 - Файлові сервери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03110, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 2-А
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника в розмірі 100% вартості Товару на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМНІ РІШЕННЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
899 835 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
897 033 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 18:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місюра Ольга Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380442841543
Замовник
ЄДРПОУ
42258617
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Поштовий індекс
03110
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ СОЛОМ'ЯНСЬКА, будинок 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери")
Період вимог/скарг з 27.11.2025 18:21 по 03.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 13:49 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.11.2025 18:21
Довідка НАЗК
27.11.2025 18:20
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.11.2025 15:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 18:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 18:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами, розміщується повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель про наступне. 1) Згідно із пунктом 22 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку 5 до Тендерної документації, затвердженої Уповноваженою особою Київського апеляційного суду (протокол № 84/16.2-01/25 від 12.11.2025) (далі - Перелік) визначено, що Учасник повинен надати перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за формою 4. У формі 4 у першій графі міститься нумерація документу та /або інформації згідно із Переліком документів та/або інформації, що вимагається Замовником (всього 22 пункти) та напроти кожного пункту Учасник має зазначити відповідний документ, а саме: необхідно зазначити назву файлу, назву (у разі якщо файл не іменований змістом документу) документу, дату та номер документу у файлі, у разі відсутності документа залиште графу не заповненою. Крім того, у разі подання документів не передбачених тендерною документацією, необхідно зазначити назву файлу, назву (у разі якщо файл не іменований змістом документу) документу, дату та номер документу у файлі, а також причину подання таких у відповідному рядку. Разом з цим, Учасником надано Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за вих. № 00/Р від 19.11.2025 року (далі – Перелік документів Учасника), який містить 33 пункти (замість 22 пунктів) та немістить даних, за необхідності, у окремому рядку у разі подання документів не передбачених тендерною документацією, а також не містить тексту згідно із формою 4 «У разі подання документів не передбачених тендерною документацією, будь ласка, зазначте назву файлу, назву (у разі якщо файл не іменований змістом документу) документу, дату та номер документу у файлі, а також причину подання таких:¬ Погоджуюсь, що у разі незаповнення цього документу, неналежного його оформлення, оформлення без урахування вимог зазначених у вищевказаній таблиці, Замовник залишає за собою право вважати, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції. (посада уповноваженої особи учасника) М.П * (підпис) (ініціали та прізвище) * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.» Таким чином, Учаснику необхідно надати перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції за формою 4 із врахуванням вказаного вище, а саме: 1. Доповнити Перелік текстом за формою 4 «У разі подання документів не передбачених тендерною документацією, будь ласка, зазначте назву файлу, назву (у разі якщо файл не іменований змістом документу) документу, дату та номер документу у файлі, а також причину подання таких:¬ Погоджуюсь, що у разі незаповнення цього документу, неналежного його оформлення, оформлення без урахування вимог зазначених у вищевказаній таблиці, Замовник залишає за собою право вважати, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та є підставою для відхилення тендерної пропозиції. (посада уповноваженої особи учасника) М.П * (підпис) (ініціали та прізвище) * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.» 2. зазначити назву файлу, назву (у разі якщо файл не іменований змістом документу) документу, дату та номер документу у файлі, а також причину подання таких у відповідному рядку Форми 4 щодо документів вказаних рядках (пунктах) 23-33 Переліку документів Учасника АБО зазначити такі у відповідних рядках (пунктах) з 1 по 22. Також, щодо файлу «08_Фінансова звітність» у Переліку документів Учасника зазначити усі дати таких звітностей. 3. Зазначити вірну дату документу файлу «03_Кваліфікаційні документи» документу «Лист за вих. № 25 від 19.11.2025 р.» у пункті 16 Переліку документів Учасника. 2) Крім того, відповідно до підпункту 7.1 пункту 7 Переліку учасник має надати «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: – громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).». Учасником надано документ «Інформація за вих. № 27 від 19.11.2025 р. у якому недотримано форми у частині зазначення інформації про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178). Таким чином, Учаснику необхідно надати у цілому документ щодо «Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є: – громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); – юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178).». 3) Відповідно до пункту 15 Переліку Учаснику необхідно надати «Довідка у довільній формі про наявність права на зайняття необхідним з огляду на предмет закупівлі видом господарської (економічної) діяльності». Учасник у Переліку документів Учасника зазначив, крім назви файлу та документу «03_Кваліфікаційні документи» «Лист-пояснення, 19.11.2025 р., № 10», також «14_Довідка» «Довідка, 19.11.2025 р., № 140», проте не завантажив такий. Учаснику необхідно надати файл «14_Довідка» документ «Довідка, 19.11.2025 р., № 140» АБО внести зміни до Переліку у цій частині у разі, якщо такий документ Учасник вважає не потрібно завантажувати.
Створено
26.11.2025 14:57
Надати до
27.11.2025 14:57
Договір
UA-2025-11-12-016340-a-b1
Підписаний і діє
Номер
114/10.1-04/25
897 033 грн.
747 527.5 грн.
З ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Серверне обладнання (сервер)
Номенклатура
Серверне обладнання (сервер)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
747 527.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42258617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Повна назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22906244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.12.2025 17:24
-
05.12.2025 17:21
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 09:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
380442841543
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 09:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактний телефон:
380442841543
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності