Показати схожі тендери

Закупівля Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 (код за ДК 021:2015 72810000 – 1 «Послуги з комп’ютерного аудиту») від АТ ОПЕРАТОР РИНКУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-014636-a
Id Tender f023b30da61944e3ac9e88babff6549b
План UA-P-2025-11-12-017610-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.11.2025 16:32
Остання зміна 03.12.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
356 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 16:32 до 20.11.2025 16:31
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 16:32
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 16:32
до 17.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:50
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 14:53
до 04.12.2025 00:00
Період уточнень
з 12.11.2025 16:32 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 16:32 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:50
Основні параметри
Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022 (код за ДК 021:2015 72810000 – 1 «Послуги з комп’ютерного аудиту»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
356 000 грн.
Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Назва предмета закупівлі
Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Очікувана вартість
356 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3560,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 14:21
Закінчення аукціону
21.11.2025 14:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Код ДК 021:2015
72810000-1 - Послуги з комп’ютерного аудиту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
00000, Україна, Київська область, м. Київ, відповідно до документації
Дата постачання по
31.01.2026 16:31
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Попередня оплата здійснюється у розмірі 100 відсотків від загальної вартості Договору протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Замовником від Виконавця рахунка-фактури, який надається Виконавцем на наступний робочий день після підписання Договору.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СУЧАСНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ "АЛЬТЕРНАТИВА"
Пропозиція:
160 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІЧНІ ТА УПРАВЛІНСЬКІ ПОСЛУГИ"
Пропозиція:
159 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТ"
Пропозиція:
344 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Проект договору
12.11.2025 16:26
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плетмінцева Ганна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442050124
Замовник
ЄДРПОУ
43064445
Повна назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги щодо проведення аудиту системи управління інформаційною безпекою АТ «Оператор ринку» на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022
Період вимог/скарг з 28.11.2025 14:53 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 14:50 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним, протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Документи кваліфікації
28.11.2025 14:53
Повідомлення про рішення
28.11.2025 14:52
Пропозиція, що перемогла
26.11.2025 14:07
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 14:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 16:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 16:26
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
21.11.2025 14:50
Надати до
25.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати скан-копію договору(ів) щодо надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі, укладеного (их) не раніше 2023 року, з копіями відповідних актів або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання договору(ів). У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «Додаток 2_Таблиця 1_п.1.1_Аналогічний договір.pdf» надав скан-копію договору на надання послуг з проведення ресертифікаційного, першого і другого наглядових аудитів інтегрованої системи менеджменту Замовника (надалі - ІСМ Замовника) на відповідність вимогам міжнародних стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO/IEC 27001:2022 та послуги з перереєстрації та підтвердження дії сертифікатів відповідності ІСМ Замовника міжнародним стандартам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO/IEС 27001:2022 з ДП «ПОЛІГРАФІЧНИЙ КОМБІНАТ «УКРАЇНА» ПО ВИГОТОВЛЕННЮ ЦІННИХ ПАПЕРІВ» від 03.03.2025 №70. Згідно зазначеного договору Учасник мав надати Замовнику послуги за трьома етапами, кожний з яких мав завершуватися підписанням окремого Акту приймання-передачі наданих послуг. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «Додаток 2_Таблиця 1_п.1.1._Акти до договору_сертифікати.pdf» надав скан-копію Акту приймання-передачі наданих послуг за першим етапом зазначеного договору. Скан-копій Актів приймання-передачі наданих послуг за другим та третім етапами зазначеного договору Учасник у складі своєї пропозиції не надавав. Таким чином учасник не підтвердив факт виконання зазначеного договору. 2. Відповідно до пункту 8 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати скан-копію атестату з акредитації або іншого документу, що підтверджує можливість видачі Учасником сертифікату відповідності вимогам стандарту ISO/IEC 27001:2022, а також підтверджує, що Учасник має міжнародну акредитацію від органу з акредитації, який є членом EA та входить до IAF, або скан-копію документа, що підтверджує наявність акредитації Учасника від міжнародного органу ASCB, або скан-копію документу, що підтверджує, що Учасник є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, який має таку акредитацію (EA/IAF або ASCB), та скан-копія документу, що підтверджує, що зазначений міжнародний орган має таку акредитацію. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «Довідка до Додатку 2_Таблиця 2 _ п.7.pdf» надав інформацію, що учасник є офіційним представником в Україні органу з сертифікації, який має міжнародну акредитацію у сфері сертифікації систем менеджменту від органу (органів) з акредитації, який є членом EA (Європейська кооперація з акредитації) і входить до всесвітньої асоціації органів з акредитації IAF (Міжнародного акредитаційного форуму) і що таким органом з сертифікації є «DEDAL –ATTESTATION AND CERTIFICATION» Ltd. Також Учасник у складі своєї тендерної пропозиції у файлі «Додаток 2_Таблиця 2_п.7_Договір про співпрацю з „DEDAL – ATTESTATION AND CERTIFICATION” LTD.pdf» надав скан-копію договору з «DEDAL - Атестація та сертифікація» Ltd. Від 20.06.2025, згідно якого сторони домовилися про співпрацю у взаємній діяльності у сфері: сертифікації систем менеджменту та іншої дозволеної законодавством діяльності. Зазначений Договір не підтверджує, що Учасник є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, який має таку акредитацію (EA/IAF або ASCB). Також Учасник у складі своєї пропозиції у файлі «Додаток 2_Таблиця 2_п.8_СЕРТИФІКАТ АКРЕДИТАЦІЇ.PDF» надав сертифікат акредитації «DEDAL –ATTESTATION AND CERTIFICATION» Ltd, виданий виконавчим агентством болгарської акредитаційної служби, згідно якої «DEDAL –ATTESTATION AND CERTIFICATION» Ltd може проводити системну сертифікацію Систем управління інформаційною безпекою згідно з національними стандартами Республіки Болгарія БДС EN ISO/IEC 27001:2023 та БДС EN ISO/IEC 27001:2017, а не міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати у складі своєї тендерної пропозиції: відповідно до пункту 1.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації скан-копії Актів приймання-передачі наданих послуг за другим та третім етапами зазначеного договору або скан-копію договору(ів) щодо надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі, укладеного (их) не раніше 2023 року, з копіями відповідних актів або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання договору(ів); відповідно до пункту 8 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації скан-копію документу, що підтверджує, що Учасник має можливість видачі сертифікату відповідності вимогам саме стандарту ISO/IEC 27001:2022 та скан-копію документу, що підтверджує, що Учасник є представником в Україні міжнародного органу з сертифікації, який має акредитацію EA/IAF або ASCB.
Створено
26.11.2025 14:06
Надати до
27.11.2025 14:06
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 14:53 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.12.2025 16:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
28.11.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 16:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 16:26
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.11.2025 14:53
Надати до
02.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати скан-копію договору(ів) щодо надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі, укладеного (их) не раніше 2023 року, з копіями відповідних актів або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання договору(ів). Під послугами, аналогічними предмету закупівлі, розуміються послуги з аудиту відповідно до стандарту ISO/IEC 27001:2022. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «1. 3_3_Договір_Універсальний_№_307_від_03_03_2025.pdf» надав скан-копію договору про виконання робіт/надання послуг з ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» від 03.03.2025 №307. А у файлі «1. 3_4_Акт_ціна_з_ПДВ_№_ФР_17_від_11_03_2025.pdf» Учасник надав скан-копію Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) № ФР-17 від 11 березня 2025 до договору з ТОВ «ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД» від 03.03.2025 №307, згідно якого Учасником були виконані наступні роботи (надані такі послуги): Сертифікація згідно стандарту ISO 27001 та Організація інформаційно-навчального інструктажу згідно вимог ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 45001. Також у складі своєї тендерної пропозиції Учасник у файлі «1. 3_1_Договір_Універсальний_№_312_від_24_02_2025.pdf» надав скан-копію договору про виконання робіт/надання послуг з ТОВ «АДЕЛІН» від 24.02.2025 №312. А у файлі «1. 3_2_Акт_ціна_з_ПДВ_№_ФР_25_від_01_05_2025.pdf» Учасник надав скан-копію Акту здачі-приймання робіт (надання послуг) № ФР-25 від 01 травня 2025 до договору з ТОВ «АДЕЛІН» від 24.02.2025 №312, згідно якого Учасником були виконані наступні роботи (надані такі послуги): Сертифікація згідно стандарту ISO 27001. Згідно зазначених договорів Учасник мав виконати роботи на підставі погоджених сторонами заявок. Проте Учасник у складі своєї пропозиції не надав скан-копії таких заявок, а у тексті зазначених договорів та актів відсутні описи наданих послуг та повні назви стандартів, за яким проводилася згадана сертифікація та мав проводитися аудит (відсутня згадка чи використовувався міжнародний стандарт ISO/IEC 27001:2022 чи національний стандарт ДСТУ ISO 27001:2015 наприклад). Таким чином учасник не надав скан-копію договору(ів) щодо надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання договору(ів). Під послугами, аналогічними предмету закупівлі, розуміються послуги з аудиту відповідно до стандарту ISO/IEC 27001:2022. 2. Відповідно до пункту 10 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати скан-копії сертифікатів співробітників, зазначених у довідці пункту 9 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації. У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав скан-копії сертифікатів співробітників, але в зазначених сертифікатах відсутня інформація про кваліфікацію фахівців «провідний аудитор». Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати у складі своєї тендерної пропозиції: - відповідно до пункту 1.1 таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації скан-копії договору(ів) щодо надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі з копіями відповідних актів або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання договору(ів). Під послугами, аналогічними предмету закупівлі, розуміються послуги з аудиту відповідно до стандарту ISO/IEC 27001:2022. У випадку якщо опис наданих послуг міститься в окремих документах, додаткових угодах чи заявках тощо, які є невід’ємною частиною до договору, Учасник також має надати їх скан-копії; - відповідно до пункту 10 таблиці 2 додатку 2 до Тендерної документації скан-копії сертифікатів співробітників (не менше 1 працівника), які мають кваліфікацію провідного аудитора за стандартом ISO/IEC 27001:2022.
Створено
03.12.2025 16:22
Надати до
04.12.2025 16:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
356 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 16:31
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050124
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
356 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 16:31
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050124
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності