Показати схожі тендери

Закупівля Послуга оренди кавового обладнання (Лот 1 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ОСР); Лот 2 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ТЕЦ); Лот 3 - Послуга оренди кавового обладнання (НР ОСР); Лот 4- Послуга оренди кавового обладнання (НР ТЕЦ) від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-012851-a
Id Tender 6500c34330d0402f90fa7d4f77a5ca0f
План UA-P-2025-11-12-015465-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.11.2025 15:35
Остання зміна 10.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 400 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
204 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 15:34 до 20.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 15:34
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 15:34
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00
до 04.12.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.12.2025 16:22
до 10.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.12.2025 16:23
-
Період уточнень
з 12.11.2025 15:34 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 15:34 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 04.12.2025 16:23
Період кваліфікації
з 20.11.2025 10:00 до 04.12.2025 16:23
Основні параметри
Послуга оренди кавового обладнання (Лот 1 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ОСР); Лот 2 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ТЕЦ); Лот 3 - Послуга оренди кавового обладнання (НР ОСР); Лот 4- Послуга оренди кавового обладнання (НР ТЕЦ)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
19 200 грн.
Лот 1 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ОСР)
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ОСР)
Очікувана вартість
19 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга оренди кавового обладнання
Код ДК 021:2015
51540000-9 - Послуги зі встановлення машин та обладнання спеціального призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплата орендних платежів здійснюється Орендарем, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Орендодавця, на підставі належним чином виставленого Орендодавцем рахунку протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту виставлення рахунку. Рахунок виставляється до 5 (п’ятого) числа кожного місяця, наступного за місяцем, протягом якого Орендар здійснює користування Обладнанням. Обов'язок внесення Орендарем орендних платежів наступає з дати підписання Акту приймання-передачі Обладнання. У разі, якщо Орендодавець є платником ПДВ, то оплата орендного платежу здійснюється протягом 20-ти календарних днів після дати реєстрації податкової накладної з ПДВ за відповідний місяць/частину місяця протягом якого фактично здійснювалась оренда/користування Обладнання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
19 200 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
38 400 грн.
Лот 2 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ТЕЦ)
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ТЕЦ)
Очікувана вартість
38 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
192,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга оренди кавового обладнання
Код ДК 021:2015
51540000-9 - Послуги зі встановлення машин та обладнання спеціального призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплата орендних платежів здійснюється Орендарем, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Орендодавця, на підставі належним чином виставленого Орендодавцем рахунку протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту виставлення рахунку. Рахунок виставляється до 5 (п’ятого) числа кожного місяця, наступного за місяцем, протягом якого Орендар здійснює користування Обладнанням. Обов'язок внесення Орендарем орендних платежів наступає з дати підписання Акту приймання-передачі Обладнання. У разі, якщо Орендодавець є платником ПДВ, то оплата орендного платежу здійснюється протягом 20-ти календарних днів після дати реєстрації податкової накладної з ПДВ за відповідний місяць/частину місяця протягом якого фактично здійснювалась оренда/користування Обладнання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
38 400 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
19 200 грн.
Лот 3 - Послуга оренди кавового обладнання (НР ОСР)
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Послуга оренди кавового обладнання (НР ОСР)
Очікувана вартість
19 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга оренди кавового обладнання
Код ДК 021:2015
51540000-9 - Послуги зі встановлення машин та обладнання спеціального призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплата орендних платежів здійснюється Орендарем, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Орендодавця, на підставі належним чином виставленого Орендодавцем рахунку протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту виставлення рахунку. Рахунок виставляється до 5 (п’ятого) числа кожного місяця, наступного за місяцем, протягом якого Орендар здійснює користування Обладнанням. Обов'язок внесення Орендарем орендних платежів наступає з дати підписання Акту приймання-передачі Обладнання. У разі, якщо Орендодавець є платником ПДВ, то оплата орендного платежу здійснюється протягом 20-ти календарних днів після дати реєстрації податкової накладної з ПДВ за відповідний місяць/частину місяця протягом якого фактично здійснювалась оренда/користування Обладнання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
19 200 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
9 600 грн.
Лот 4- Послуга оренди кавового обладнання (НР ТЕЦ)
Назва предмета закупівлі
Лот 4- Послуга оренди кавового обладнання (НР ТЕЦ)
Очікувана вартість
9 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга оренди кавового обладнання
Код ДК 021:2015
51540000-9 - Послуги зі встановлення машин та обладнання спеціального призначення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Сплата орендних платежів здійснюється Орендарем, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Орендодавця, на підставі належним чином виставленого Орендодавцем рахунку протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту виставлення рахунку. Рахунок виставляється до 5 (п’ятого) числа кожного місяця, наступного за місяцем, протягом якого Орендар здійснює користування Обладнанням. Обов'язок внесення Орендарем орендних платежів наступає з дати підписання Акту приймання-передачі Обладнання. У разі, якщо Орендодавець є платником ПДВ, то оплата орендного платежу здійснюється протягом 20-ти календарних днів після дати реєстрації податкової накладної з ПДВ за відповідний місяць/частину місяця протягом якого фактично здійснювалась оренда/користування Обладнання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
9 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона Насадюк
Електронна пошта
Телефон
+380671621506
Сайт:
http://www.naftogazteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
42399765
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Шевченківський район
Адреса
вулиця Шолуденка, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ОСР)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:22 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:22
Повідомлення про рішення
02.12.2025 11:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:14
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним навантаженням на Замовника під час опалювального сезону та задля якісної перевірки документів до закупівлі, та необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 14:13
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про цінову пропозицію за формою, яка наведена у Додатку 2.1 тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). Учасником подано цінову пропозицію за встановленою формою, однак Учасником подано одну цінову пропозицію на всі лоти, що суперечить вимогам тендерної документації. Крім того, відповідно до п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації кількість (обсяг) послуг у складі предмета закупівлі визначена замовником у встановлених одиницях виміру. У поданій Учасником ціновій пропозиції зазначена інша кількість послуг, ніж та, що передбачена тендерною документацією (п.п. 4.4 ч.4 розд.1). 1.2. Відповідно до пункту 5.3.1. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за встановленою формою у Таблиці 1 цього підпункту з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації На підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.п.5.3.1.), учасник має надати: Договір, який зазначений в Таблиці 1 та Документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання в повному обсязі такого договору: акт наданих послуг або інший документ з посиланням на номер договору, та/або Лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо) від контрагента, із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, про належне виконання цього договору. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено такі невідповідності: Наданий аналогічний договір № 2/12/12 від 12.12.2024 року не містить підпису директора Учасника - договір підписаний лише однією стороною, що не дає можливості вважати його належно укладеним. Крім того, пункт 10.2 договору не заповнений – відсутній строк дії договору; Не надано документів, що підтверджують виконання договору (акти, листи-відгуки або інші документи, передбачені п. 5.3.2); Довідка про аналогічні договори не подана за формою Таблиці 1, передбаченою Додатком 2 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділ 3 Додатку 2 тендерної документації; -пункт 5.3.1. та пункт 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлені окремі цінові пропозиції по кожному з 4 лотів, оформлені відповідно до форми Додатку 2.1, у яких кількість (обсяг) послуг відповідає вимогам п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації; - надати належним чином оформлений аналогічний договір (з підписами обох сторін та зазначеним строком дії договору); - надати документи, що підтверджують повне та належне виконання зазначеного договору (акти, листи-відгуки тощо; - надати Довідку про виконання аналогічних договорів, оформлену відповідно до форми Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Створено
02.12.2025 11:56
Надати до
03.12.2025 11:56
Лот № 2 Лот 2 - Послуга оренди кавового обладнання (НЯ ТЕЦ)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:22 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:22
Повідомлення про рішення
02.12.2025 11:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:15
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним навантаженням на Замовника під час опалювального сезону та задля якісної перевірки документів до закупівлі, та необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 14:15
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про цінову пропозицію за формою, яка наведена у Додатку 2.1 тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). Учасником подано цінову пропозицію за встановленою формою, однак Учасником подано одну цінову пропозицію на всі лоти, що суперечить вимогам тендерної документації. Крім того, відповідно до п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації кількість (обсяг) послуг у складі предмета закупівлі визначена замовником у встановлених одиницях виміру. У поданій Учасником ціновій пропозиції зазначена інша кількість послуг, ніж та, що передбачена тендерною документацією (п.п. 4.4 ч.4 розд.1). 1.2. Відповідно до пункту 5.3.1. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за встановленою формою у Таблиці 1 цього підпункту з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації На підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.п.5.3.1.), учасник має надати: Договір, який зазначений в Таблиці 1 та Документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання в повному обсязі такого договору: акт наданих послуг або інший документ з посиланням на номер договору, та/або Лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо) від контрагента, із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, про належне виконання цього договору. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено такі невідповідності: Наданий аналогічний договір № 2/12/12 від 12.12.2024 року не містить підпису директора Учасника - договір підписаний лише однією стороною, що не дає можливості вважати його належно укладеним. Крім того, пункт 10.2 договору не заповнений – відсутній строк дії договору; Не надано документів, що підтверджують виконання договору (акти, листи-відгуки або інші документи, передбачені п. 5.3.2); Довідка про аналогічні договори не подана за формою Таблиці 1, передбаченою Додатком 2 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділ 3 Додатку 2 тендерної документації; -пункт 5.3.1. та пункт 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлені окремі цінові пропозиції по кожному з 4 лотів, оформлені відповідно до форми Додатку 2.1, у яких кількість (обсяг) послуг відповідає вимогам п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації; - надати належним чином оформлений аналогічний договір (з підписами обох сторін та зазначеним строком дії договору); - надати документи, що підтверджують повне та належне виконання зазначеного договору (акти, листи-відгуки тощо; - надати Довідку про виконання аналогічних договорів, оформлену відповідно до форми Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Створено
02.12.2025 11:57
Надати до
03.12.2025 11:57
Лот № 3 Лот 3 - Послуга оренди кавового обладнання (НР ОСР)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:23 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:23
Повідомлення про рішення
02.12.2025 11:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:16
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним навантаженням на Замовника під час опалювального сезону та задля якісної перевірки документів до закупівлі, та необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 14:15
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про цінову пропозицію за формою, яка наведена у Додатку 2.1 тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). Учасником подано цінову пропозицію за встановленою формою, однак Учасником подано одну цінову пропозицію на всі лоти, що суперечить вимогам тендерної документації. Крім того, відповідно до п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації кількість (обсяг) послуг у складі предмета закупівлі визначена замовником у встановлених одиницях виміру. У поданій Учасником ціновій пропозиції зазначена інша кількість послуг, ніж та, що передбачена тендерною документацією (п.п. 4.4 ч.4 розд.1). 1.2. Відповідно до пункту 5.3.1. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за встановленою формою у Таблиці 1 цього підпункту з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації На підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.п.5.3.1.), учасник має надати: Договір, який зазначений в Таблиці 1 та Документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання в повному обсязі такого договору: акт наданих послуг або інший документ з посиланням на номер договору, та/або Лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо) від контрагента, із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, про належне виконання цього договору. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено такі невідповідності: Наданий аналогічний договір № 2/12/12 від 12.12.2024 року не містить підпису директора Учасника - договір підписаний лише однією стороною, що не дає можливості вважати його належно укладеним. Крім того, пункт 10.2 договору не заповнений – відсутній строк дії договору; Не надано документів, що підтверджують виконання договору (акти, листи-відгуки або інші документи, передбачені п. 5.3.2); Довідка про аналогічні договори не подана за формою Таблиці 1, передбаченою Додатком 2 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділ 3 Додатку 2 тендерної документації; -пункт 5.3.1. та пункт 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлені окремі цінові пропозиції по кожному з 4 лотів, оформлені відповідно до форми Додатку 2.1, у яких кількість (обсяг) послуг відповідає вимогам п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації; - надати належним чином оформлений аналогічний договір (з підписами обох сторін та зазначеним строком дії договору); - надати документи, що підтверджують повне та належне виконання зазначеного договору (акти, листи-відгуки тощо; - надати Довідку про виконання аналогічних договорів, оформлену відповідно до форми Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Створено
02.12.2025 11:58
Надати до
03.12.2025 11:58
Лот № 4 Лот 4- Послуга оренди кавового обладнання (НР ТЕЦ)
Період вимог/скарг з 04.12.2025 16:23 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 10:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:23
Повідомлення про рішення
02.12.2025 12:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
26.11.2025 14:16
Електроний протокол про продовження строку
20.11.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з значним навантаженням на Замовника під час опалювального сезону та задля якісної перевірки документів до закупівлі, та необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 14:16
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про цінову пропозицію за формою, яка наведена у Додатку 2.1 тендерної документації (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо). Учасником подано цінову пропозицію за встановленою формою, однак Учасником подано одну цінову пропозицію на всі лоти, що суперечить вимогам тендерної документації. Крім того, відповідно до п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації кількість (обсяг) послуг у складі предмета закупівлі визначена замовником у встановлених одиницях виміру. У поданій Учасником ціновій пропозиції зазначена інша кількість послуг, ніж та, що передбачена тендерною документацією (п.п. 4.4 ч.4 розд.1). 1.2. Відповідно до пункту 5.3.1. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку за встановленою формою у Таблиці 1 цього підпункту з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до пункту 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації На підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.п.5.3.1.), учасник має надати: Договір, який зазначений в Таблиці 1 та Документ(и), що підтверджує (підтверджують) виконання в повному обсязі такого договору: акт наданих послуг або інший документ з посиланням на номер договору, та/або Лист-відгук(и) (або рекомендаційний лист, тощо) від контрагента, із зазначенням предмету виконаного договору або переліку наданих послуг, номеру та дати договору, про належне виконання цього договору. За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено такі невідповідності: Наданий аналогічний договір № 2/12/12 від 12.12.2024 року не містить підпису директора Учасника - договір підписаний лише однією стороною, що не дає можливості вважати його належно укладеним. Крім того, пункт 10.2 договору не заповнений – відсутній строк дії договору; Не надано документів, що підтверджують виконання договору (акти, листи-відгуки або інші документи, передбачені п. 5.3.2); Довідка про аналогічні договори не подана за формою Таблиці 1, передбаченою Додатком 2 тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Розділ 3 Додатку 2 тендерної документації; -пункт 5.3.1. та пункт 5.3.2. частини 5.3. Розділу 5 Додатку 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати виправлені окремі цінові пропозиції по кожному з 4 лотів, оформлені відповідно до форми Додатку 2.1, у яких кількість (обсяг) послуг відповідає вимогам п.п. 4.4 частини 4 Розділу 1 тендерної документації; - надати належним чином оформлений аналогічний договір (з підписами обох сторін та зазначеним строком дії договору); - надати документи, що підтверджують повне та належне виконання зазначеного договору (акти, листи-відгуки тощо; - надати Довідку про виконання аналогічних договорів, оформлену відповідно до форми Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації.
Створено
02.12.2025 11:59
Надати до
03.12.2025 11:59
Торги не відбулися
Очікувана вартість
86 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380671621506
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
86 400 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380671621506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності