Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного огляду та випробувань від ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-012683-a
Id Tender f9311d2447c44a069311639979e41e64
План UA-P-2025-11-12-015658-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.11.2025 15:30
Остання зміна 05.12.2025 14:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 15:30 до 20.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 15:30
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 15:30
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:48
до 04.12.2025 17:05
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 09:52
до 10.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.12.2025 17:05
-
Період уточнень
з 12.11.2025 15:30 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 15:30 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:48 до 04.12.2025 17:05
Період кваліфікації
з 21.11.2025 14:48 до 04.12.2025 17:05
Основні параметри
Послуги з технічного огляду та випробувань
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
67 500 грн.
Послуги з технічного огляду та випробувань
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
67 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
337,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 14:19
Закінчення аукціону
21.11.2025 14:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (послуга)
Випробування (ПТО)
Опис предмета закупівлі
Випробування (ПТО)
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, вул. Куренівська, 16д
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (послуга)
Розроблення технічних паспортів
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічних паспортів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, вул. Куренівська, 16д
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, за умови надходження бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на власний реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ"
Пропозиція:
33 600 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
67 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АУДИТУ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ»
Пропозиція:
50 640 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 14:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шелудько Наталія Борисівна
Електронна пошта
Телефон
+380444254993
Факс
+380444824687
Замовник
ЄДРПОУ
19134105
Повна назва
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вул.Вознесенський Яр, будинок 12-28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного огляду та випробувань
Період вимог/скарг з 25.11.2025 09:52 по 28.11.2025 10:57
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 14:48 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 09:52
Довідка НАЗК
25.11.2025 09:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.11.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.11.2025 14:48
Надати до
25.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.12.2025 10:59 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 10:57 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору
Документи кваліфікації
02.12.2025 10:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.11.2025 10:57
Надати до
02.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.12.2025 16:39 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 10:59 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
03.12.2025 16:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.12.2025 13:38
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
02.12.2025 10:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 15:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1.3. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі тендерної документації, має надати «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до постачання товару/послуг, який є предметом закупівлі. Учасник надає гарантійний лист, що у разі необхідності залучити додаткових працівників.»; 2. Відповідно до п.4.10. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати: - гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції»; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинних шляхом, фінансування тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; 3. Відповідно до п.4.14. Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити: «Місцезнаходження в межах міста Києва (надати копію документа, що підтверджує місцезнаходження виробничих потужностей та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень). Перелік виявлених невідповідностей учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АУДИТУ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ»: 1. не надано гарантійний лист, що у разі необхідності залучить додаткових працівників відповідно до п.1.3. Додатку 3; 2. не надано гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України відповідно до п.4.10. Додатку 3; 3. не в повній мірі надані документи, що підтверджують місцезнаходження виробничих потужностей та складу запасних частин Учасника відповідно до п.4.14. Додатку 3. Таким чином, для усунення виявлених невідповідностей, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АУДИТУ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ» повинен виправити зазначені вище невідповідності в в інформації та/або документах щодо закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, яка відповідає документації закупівлі, а саме: - гарантійний лист, що у разі необхідності залучить додаткових працівників; - гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України; - документи, що підтверджують місцезнаходження виробничих потужностей та складу запасних частин Учасника.
Створено
02.12.2025 13:37
Надати до
03.12.2025 13:37
Період вимог/скарг з 04.12.2025 17:05 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 16:39 по 11.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 17:05
Довідка НАЗК
04.12.2025 17:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.12.2025 16:39
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-11-12-012683-a-b2
Очікує підписання
67 500 грн.
67 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (послуга)
Випробування (ПТО)
Номенклатура
Випробування (ПТО)
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (послуга)
Розроблення технічних паспортів
Номенклатура
Розроблення технічних паспортів
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Повна назва
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "АВТОБАЗА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19134105

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42823131

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
67 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
67 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 10:00
Замовник:
ДО "АВТОБАЗА ДУС"
Контактний телефон:
+380444254993
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності