Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-010363-a
Id Tender adede349dd94413695afbccc7bb2ddc2
План UA-P-2025-11-12-011967-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.11.2025 15:13
Остання зміна 15.12.2025 12:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 499 962 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 15:12 до 27.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 15:12
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 15:12
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00
до 28.11.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.11.2025 15:34
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 15:34
до 15.12.2025 12:07
Період уточнень
з 12.11.2025 15:12 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 15:12 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00 до 28.11.2025 15:34
Період кваліфікації
з 27.11.2025 00:00 до 28.11.2025 15:34
Основні параметри
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 499 962 грн.
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Примітки
Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціна яких є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів
Очікувана вартість
10 499 962 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
104999,62
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі Довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3, та акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ- 2в, протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання виконаних підрядних робіт. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Оплата кінцевої суми у розмірі 5 (п’ять) % від загальної вартості виконаних робіт сплачується Замовником за спливом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, і тільки у разі відсутності гарантійних випадків протягом вказаного періоду. У разі виявлення Замовником фактів гарантійних випадків протягом 180 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі, оплата кінцевої суми у розмірі 5 % від загальної вартості виконаних робіт за цим договором не відбувається до повного усунення недоліків Підрядником.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Пропозиція:
10 137 134 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 15:13
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Корзун
Електронна пошта
Телефон
+380674141791
Замовник
ЄДРПОУ
42789136
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 28.11.2025 15:34 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 00:00 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.11.2025 15:34
Довідка НАЗК
28.11.2025 15:34
Повідомлення про рішення
28.11.2025 15:33
-
27.11.2025 15:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
27.11.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 14:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник повинен виправити невідповідності, а саме: 1.) Відповідно до п.2.3. вимог Додатку №1 до тендерної документації - надати скан-копію договору з компанією, яка має відповідний дозвіл та ліцензію для підтвердження можливості перевезення та утилізації будівельного сміття; 2.) Учасник повинен надати документ, який засвідчує його право власності на "Зварювальний апарат інвертор Дніпро –М САБ -258 Н" (або договір купівлі-продажу, або свідоцтво про право власності, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або інвентарну карту з бухгалтерського обліку (тощо) або інший документ, який засвідчить таке його право власності), відповідно до п.2.2. Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
27.11.2025 15:19
Надати до
28.11.2025 15:19
Договір
UA-2025-11-12-010363-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1247
10 137 134 грн.
8 632 745.06 грн.
З ПДВ
Підписано
12.12.2025
Строк дії договору з
12.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номенклатура
«Реконструкція частини приміщень другого поверху хірургічного корпусу КП "Лікарня № 2 ім.В.П.Павлусенка" ЖМР за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича,2а» (код за ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42789136

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Повна назва
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20425612

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA253806340000026001065029001
ПІБ підписанта
КОРЗУН АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Посада підписанта
ДИРЕКТОР
Діє на підставі
СТАТУТУ
Номер телефону
+380679855976
Електронна пошта
Документи договору
15.12.2025 12:07
-
Розклад та етапи
Додатки до договору
15.12.2025 12:06
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
15.12.2025 12:06
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 499 962 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 499 962 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності