Показати схожі тендери

Закупівля ЦОЗ-25П_278_БЗ: Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Лот 4 (Послуга з заправки та відновлення картриджів копіювально-розмножувальної техніки - 22 996,94 грн.) від ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-11-12-005516-a
Id Tender 759d230c507d442db7a5ec0c54b2d1b3
План UA-P-2025-11-12-006368-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.11.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 932 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Основні параметри
ЦОЗ-25П_278_БЗ: Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Лот 4 (Послуга з заправки та відновлення картриджів копіювально-розмножувальної техніки - 22 996,94 грн.)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 №64 в Україні введено воєнний стан. Законом про затвердження Указу Президента України від 21.10.2025 №4643-ІХ воєнний стан продовжено до 03.02.2026. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Метою проведення закупівлі є забезпечення Одеської клінічної лікарні на залізничному транспорті філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» послугами з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки. Філією «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-08-004140-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями». Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-10-08-004140-a.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 13 (послуга)
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнуління чіпа)
Опис предмета закупівлі
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнуління чіпа)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 70 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Canon (ємність 100 г)
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Canon (ємність 100 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 30 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Samsung (ємність 150 г)
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Samsung (ємність 150 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 35 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
35
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
12.11.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванчук Євген Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380444069178
Замовник
ЄДРПОУ
40081352
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Повітряних Сил, будинок 9
Кваліфікація
Договір
UA-2025-11-12-005516-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ЦОЗ/ТН-2334
22 932 грн.
19 110 грн.
З ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 (послуга)
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнуління чіпа)
Номенклатура
Послуги з відновлення монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального (розбирання, очищення, заміна запасних частин, обнуління чіпа)
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)
Номенклатура
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера HP (ємність 100 г)
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Canon (ємність 100 г)
Номенклатура
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Canon (ємність 100 г)
Кількість
70
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Samsung (ємність 150 г)
Номенклатура
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера багатофункціонального Samsung (ємність 150 г)
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
35 (послуга)
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Номенклатура
Послуги заправки монохромного картриджа лазерного принтера Brother (ємність 100 г)
Кількість
35
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081352

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АЙТІ КОМПЛЕКС
Повна назва
ТОВ АЙТІ КОМПЛЕКС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44767601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.11.2025 11:38
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 932 грн.
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 932 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ?Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380444069178
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності