Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт від Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-004648-a
Id Tender 1e39980900ec46dd9ed9dfcfb490b603
План UA-P-2025-11-12-004648-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.11.2025 11:27
Остання зміна 12.12.2025 18:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
519 003.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 11:26 до 27.11.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 11:26
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 11:26
до 24.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:09
до 11.12.2025 17:20
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.12.2025 17:58
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 17:20
-
Період уточнень
з 12.11.2025 11:26 до 24.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 11:26 до 24.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:09 до 11.12.2025 17:20
Період кваліфікації
з 28.11.2025 14:09 до 11.12.2025 17:20
Основні параметри
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
519 003.6 грн.
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
519 003.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2595,02
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.11.2025 13:34
Закінчення аукціону
28.11.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
28.02.2027 11:19
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточні розрахунки з оплати наданих Послуг виконуються згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» протягом двадцяти банківських днів з дати підписання Акту приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду (за формою Додатку №43 Настанова з визначення вартості будівництва) за відповідний період і рахунку на оплату та після візування Виконавцем актів приймання виконаних будівельних робіт Підрядником за формою КБ-2в.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
198 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Попадюк Микола Васильович
Пропозиція:
199 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БІЛОЗІР ВОЛОДИМИР ВІТАЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
230 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Пропозиція:
390 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.11.2025 13:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 11:26
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Христина Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380630412243
Замовник
ЄДРПОУ
32126676
Назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Зелена, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Період вимог/скарг з 02.12.2025 17:58 по 08.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.11.2025 14:09 по 06.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до абзацу 1 частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Згідно з абзацом 2 частини 14 статті 29 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Тендерна пропозиція Учасника визначена найбільш економічно вигідною 28.11.2025, що є аномально низькою. Учасник протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції. Враховуючи обґрунтування Учасника від 28.11.2025 № 1764, вважаємо, що зазначене обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції не може бути визнане належним, оскільки не містить достатніх, належних та допустимих доказів і розрахунків, які б підтверджували економічну обґрунтованість запропонованої вартості послуг. Окрім того необхідно врахувати, що початкова пропозиція Учасника відповідно до цінової пропозиції від 19.11.2025 № 1707 становила 348 879.77 грн. Додатково учасник також надав "РОЗРАХУНОК вартості робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові" від 19.11.2025 № 1708 у якому з урахуванням коефіцієнтів вартість робіт за предметом закупівлі становить 348 879,77 грн. Згідно з підпунктом 1 пункту 45 Особливостей замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.12.2025 17:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.11.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
28.11.2025 14:09
Надати до
02.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.12.2025 18:27 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 17:58 по 10.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Підпункт 3.10 розділу 3 переліку інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, ДОДАТКУ № 1 до тендерної містить такі вимоги: Учасник повинен надати заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) Додаток № 4 до тендерної документації, що підтверджує технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника. Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене, та відсутність у складі тендерної пропозиції технічної специфікації, що передбачена у Додатку №4 до тендерної документації, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.12.2025 18:27
Повідомлення про рішення
02.12.2025 17:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.12.2025 17:58
Надати до
04.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 08.12.2025 13:33 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.12.2025 18:27 по 12.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.12.2025 13:33
Повідомлення про рішення
08.12.2025 13:31
Пропозиція, що перемогла
04.12.2025 18:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.12.2025 18:27
Надати до
06.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 11.12.2025 17:20 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.12.2025 13:33 по 16.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 17:20
Довідка НАЗК
11.12.2025 17:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.12.2025 16:24
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
08.12.2025 13:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 11:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: учаснику необхідно надати довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка не відповідає встановленій у додатку №1 до Тендерної документації формі, та як наслідок містить не повну інформацію, яка вимагалась замовником. Для усунення вказаної невідповідності учаснику необхідно надати довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Створено
10.12.2025 16:23
Надати до
11.12.2025 16:23
Договір
UA-2025-11-12-004648-a-b1
Очікує підписання
390 000 грн.
390 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Номенклатура
Послуги з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові», код ДК 021:2015 7152000-9 Послуги нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 28 лютого 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32126676

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Повна назва
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41798038

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
519 003.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
519 003.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.11.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності