Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську" від ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-002765-a
Id Tender 6bb0aff8934b47a0ac66d9c05a07b9e5
План UA-P-2025-11-12-002800-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.11.2025 10:22
Остання зміна 17.12.2025 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 625 299.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 10:18 до 01.12.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 10:18
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 10:18
до 28.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.12.2025 01:00
до 10.12.2025 16:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.12.2025 16:01
до 16.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.12.2025 16:01
до 17.12.2025 16:18
Період уточнень
з 12.11.2025 10:18 до 28.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 10:18 до 28.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.12.2025 01:00 до 10.12.2025 16:01
Період кваліфікації
з 01.12.2025 01:00 до 10.12.2025 16:01
Основні параметри
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Під однією роботою варто розуміти обсяг визначений Додатком 1 тендерної документації
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 625 299.2 грн.
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Очікувана вартість
7 625 299.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38126,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
35 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Чорновола, 51 Г
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД
Пропозиція:
7 613 489 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Розумович
Електронна пошта
Телефон
+380966946652
Замовник
ЄДРПОУ
19400512
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА будинок 49
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Період вимог/скарг з 10.12.2025 16:01 по 16.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 01:00 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 16:02
Довідка НАЗК
10.12.2025 16:01
Повідомлення про рішення
09.12.2025 15:57
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
04.12.2025 14:52
Електроний протокол про продовження строку
01.12.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 10:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 10:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів ID UA-2025-11-12-002765-a, щодо закупівлі Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). У зв’язку з наявністю великої кількості документів, що необхідно було розглянути, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
04.12.2025 14:51
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську" (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до абзацу 3 пункту 8 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Учасник в складі пропозиції підтверджуючі документи щодо банківської установи НЕ надає. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до абзацу 4 пункту 8 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Учасник в складі пропозиції НЕ надає документи, які підтверджують, що банківську установу не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно до абзацу 4 пункту 8 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. Учасник в складі пропозиції НЕ надає копія договору з банком про надання банківської гарантії. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 4. Відповідно до пункту 10 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Якщо здійснення цієї закупівлі (робіт) відповідно до інформації технічної специфікації згідно розділу 5 Додатку 1 даної документації та кошторисних розрахунків Учасника відповідно, не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), Учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених п.1.1 та п.1.2 цієї у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. Учасник в складі пропозиції надає довідку про локалізацію (файл - Довідка локалізація) №7/1 від 21.11.2025 р., проте в довідці зазначає, що сума товарів не перевищує 200 тис. Відповідно до пункту 6-1. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Таким чином, Учасником допущено помилку в довідці щодо суми локалізації. Просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які підтверджують, що банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). 2. Надати документи, які підтверджують, що банківську установу, не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. 3. Надати копію договору з банком про надання банківської гарантії. 4. Надати лист-пояснення про ненадання документів визначених п.1.1 та п.1.2 цієї у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.12.2025 15:50
Надати до
10.12.2025 15:50
Договір
UA-2025-11-12-002765-a-a1
Підписаний і діє
Номер
КР-12/2025
7 613 489 грн.
7 613 489 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.12.2025
Строк дії договору з
16.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Номенклатура
Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19400512

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД
Повна назва
ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43395117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.12.2025 16:18
-
17.12.2025 16:16
Підписаний договір
17.12.2025 16:16
Підписаний договір
17.12.2025 16:15
Підписаний договір
17.12.2025 16:15
Підписаний договір
17.12.2025 16:15
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-08-000028
Дата створення проекту
08.12.2025 12:05
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.12.2025 12:49
Дата завершення моніторингу
30.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.12.2025 №78-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.12.2025 №78-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-11-12-002765-a 12.11.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.12.2025 00:00
Документи рішення
08.12.2025 12:49
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-12-002765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.12.2025 09:22
Орган перевірки
13.12.2025 00:00
Документи повідомлення
09.12.2025 09:22
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-12-002765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Замовником у частині другій розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - договірну ціну* (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). *Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. - скан-копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД відсутність вказаних документів? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.12.2025 14:34
Орган перевірки
13.12.2025 00:00
Документи повідомлення
09.12.2025 14:35
-
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-11-12-002765-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: У частині 6 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 20000.00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Чим керувався Замовник укладаючи вказаний договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою? Слід зазначити, що ані Особливості, ані Закон не передбачають можливість встановлення додаткових умов, якими є можлива оплата переможцем закупівлі додаткових витрат, пов’язаних з наданням Замовнику консультаційним послуг третьою особою. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.12.2025 15:24
Орган перевірки
13.12.2025 00:00
Документи повідомлення
09.12.2025 15:24
-
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.12.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо інформації на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб закладу в зазначеному предметі закупівлі за КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Щодо обґрунтування очікуваної вартості: Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати: «Утримання служби замовника та інжінірингові послуги» (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ. Таким чином розмір очікуваної вартості становить - 7 625 299,20 грн. з ПДВ. (зведений кошторисний розрахунок – додається). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб ДЕРЖАВНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ, з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту: Капітальний ремонт третього поверху лікувального корпусу Державного некомерційного підприємства "Прикарпатський центр репродукції людини" Міністерства охорони здоров'я України за адресою: вул. Чорновола, 51Г в м. Івано-Франківську", було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: № 1036-25Б від 30 жовтня 2025 року. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Зокрема, технічне завдання складено на підставі відомості обсягів робіт та відомості ресурсів до неї без цін. (відомості обсягів робіт та відомості ресурсів – додаються). 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Варто зазначити, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ – є одержувачем бюджетних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ. (інформація з реєстру додається). Додатково інформацію можна перевірити на сайті: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search
Рішеня
12.12.2025 13:20
Замовник
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.12.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо інформації чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД відсутність вказаних документів: - договірну ціну* (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). *Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. - скан-копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Щодо договірної ціни* (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). Відповідно до пункту 2 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - договірну ціну* (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). *Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Учасником - ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД, на виконання вимоги пункту 2 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, в складі пропозиції надано Договірну ціну на суму 7 613 489,00 грн (файл - договірна ціна додається). Окрім того, варто зазначити, що зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору, а не в складі пропозиції. Щодо скан-копії ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до пункту 2 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - скан-копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Примітка: – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Учасником - ТОВ ЗАХІД ПЛЮС БУД, на виконання вимоги пункту 2 розділу 4 Додатку 1 тендерної документації, в складі пропозиції надано Декларацію № 053465/23 про провадження господарської діяльності (файл - Декларація про провадження господарської діяльності додається), а також довідку про ліцензування (файл - Довідка ліцензія додається). Окрім того, варто зазначити, що відповідно до технічної специфікації, Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», для класу наслідків - незначні наслідки - СС1 ліцензія не обов’язкова.
Рішеня
12.12.2025 13:21
Замовник
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 09.12.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою, - учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 20000.00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Замовником укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір. Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом. Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України. У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії. Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів чи на виконання договору, пункт має інформативний характер та не потребує підтвердження учасником торгів будь-яким документом у складі пропозиції. Вартість юридично-консультаційних послуг не включається у вартість цінової пропозиції учасника. Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України. Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище зазначене, Замовник жодним чином не порушує чинне законодавство України та не встановлює дискримінаційних вимог до Учасників.
Рішеня
12.12.2025 13:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 625 299.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 01:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380966946652
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 625 299.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.12.2025 01:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ ЦЕНТР РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ" МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380966946652
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності