Звернення:
За тендером : Офісне устаткування та приладдя різне
Тема:
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Зміст:
Доброго вечора, шановний замовнику. Після аналізу ваших вимог до предмету закупівлі, а саме, до паперу офісного А4 (№6) дійшли до висновку, що запропонувати еквівалент, окрім паперу однієї конкретної торговельної марки, неможливо. У зв'язку з цим, бажаючи взяти участь у процедурі закупівлі та з метою забезпечити широку конкуренцію, формування вигідних ринкових цін, створення умов для пропонування широкого асортименту продукції, просимо Вас переглянути вимоги до зазначеного паперу, а саме, щодо непрозорості та яскравості, шляхом зменшення нижнього показника, шорсткості, шляхом збільшення верхнього показника. Зазначені характеристики не є вирішальними при визначенні якості паперу офісного для цілей його використання у офісі при друці та письмі, тому не вплинуть на якість паперу.
Дата оприлюднення звернення:
13.11.2025 17:10
Добрий день! На ваше запитання повідомляємо наступне. Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону
України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна
конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним
діям і зловживанням. Технічні вимоги до предмету закупівлі прописані таким чином, щоб
організувати закупівлю з дотриманням всіх вищезазначених принципів.
Так, для оптимальної роботи комп’ютерного обладнання (принтерів) Головного управління
Пенсійного фонду України в Закарпатській області, для друку в яких, зокрема, і використовується
відповідний офісний папір, та неодноразової закупівлі Замовником товару за предметом даної
закупівлі для належного виконання функціональних обов’язків, є необхідність у закупівлі паперу
офісного для потреб Замовника згідно з тими характеристиками, що зазначені у Додатку 2 до
тендерної документації. Зокрема, з огляду на раніше проведені закупівлі вказаного товару
Замовником, варто зазначити, що в учасників не виникало перешкод щодо пропозицій тої чи іншої
торговельної марки паперу офісного у відповідності до технічних вимог Замовника.
Також, відповідно до положень Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо технічна
специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент,
конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може
надати САМЕ ТАКИЙ товар, як вимагається замовником, або ЕКВІВАЛЕНТ, НЕ ГІРШИЙ за якістю.
На підставі вищенаведеного, Замовник вважає недоцільним переглядати вимоги до
зазначеного паперу офісного та вносити зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
14.11.2025 13:30