Показати схожі тендери

Закупівля Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті) від ЛМКП "Львівтеплоенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-12-001336-a
Id Tender 3563eef510e94e25aea564d239334d24
План UA-P-2025-11-12-001312-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.11.2025 09:27
Остання зміна 11.12.2025 15:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
145 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.11.2025 09:26 до 20.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 12.11.2025 09:26
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.11.2025 09:26
до 17.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:47
до 11.12.2025 14:13
Залишилось 5 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 17:24
до 17.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.12.2025 14:13
-
Період уточнень
з 12.11.2025 09:26 до 17.11.2025 00:00
Період оскарження
з 12.11.2025 09:26 до 17.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:47 до 11.12.2025 14:13
Період кваліфікації
з 21.11.2025 13:47 до 11.12.2025 14:13
Основні параметри
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
145 000 грн.
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Назва предмета закупівлі
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Очікувана вартість
145 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1450,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.11.2025 13:18
Закінчення аукціону
21.11.2025 13:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Код ДК 021:2015
19710000-6 - Синтетичний каучук
Кількість
955.2
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
79040, Україна, Львівська область, львів, Данила Апостола, 1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок згідно наданого рахунку з відтермінуванням протягом 45 календарних днів за кожну отриману партію Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МЕГАСТРІМБУД"
Пропозиція:
125 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОММАШ"
Пропозиція:
98 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМАГРО УКРАЇНА"
Пропозиція:
99 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.11.2025 13:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.11.2025 09:27
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
12.11.2025 09:26
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Михальський
Електронна пошта
Телефон
+380677158726
Сайт:
https://www.lte.lviv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05506460
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Поштовий індекс
79040
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Данила Апостола 1
Кваліфікація
Лот № 1 Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:24 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.11.2025 13:47 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:24
Повідомлення про рішення
28.11.2025 09:07
Електроний протокол про продовження строку
27.11.2025 15:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.11.2025 14:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ "Проммаш" підписана електронним підписом Кухтіни Тетяни Анатолійовни, а не зазначеним в наданій документації, директором підприємства Олексійом Галіотовим. Учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав жодних документів, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції Кухтіною Тетяною Анатолійовною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти правильний електронний підпис або надати підтверджуючі документи на право підпису Кухтіни Тетяни Анатолійовни у строк, визначений Особливостями.
Створено
27.11.2025 15:12
Надати до
28.11.2025 15:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ 27 листопада 2025 р. 13:10 год. № 24-ВТ-1 м. Львів Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОММАШ" (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 19710000-6 Синтетичний каучук Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-11-12-001336-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа, інженер з комплектації устаткування й матеріалів ________________ підпис Сергій МИХАЛЬСЬКИЙ
Дата продовження строку розгляду
28.11.2025 09:07
Дата кінця розгляду
20.12.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.12.2025 13:46 по 15.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 17:24 по 30.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.12.2025 13:46
Повідомлення про рішення
08.12.2025 10:42
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.12.2025 15:33
Електроний протокол про продовження строку
01.12.2025 17:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.12.2025 15:32
Дата кінця розгляду
30.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав чинної ліцензії або довідки в довільній формі про наявність ліцензії або документ довільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Згідно п. 5.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа довільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми або документу довільного характеру, у яких зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності або надати чинну ліцензію у строк, визначений Особливостями.
Створено
08.12.2025 10:41
Надати до
09.12.2025 10:41
Період вимог/скарг з 11.12.2025 14:13 по 17.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.12.2025 13:46 по 17.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.12.2025 14:13
Довідка НАЗК
11.12.2025 14:13
Повідомлення про рішення
10.12.2025 13:14
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.11.2025 09:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав чинної ліцензії або довідку в довільній формі про наявність ліцензії або документ довільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Згідно п. 5.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа довільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми або документу довільного характеру, у яких зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності або надати чинну ліцензію у строк, визначений Особливостями.
Створено
10.12.2025 13:13
Надати до
11.12.2025 13:13
Договір
UA-2025-11-12-001336-a-b1
Очікує підписання
125 900 грн.
125 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
955.2 (кілограми)
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Номенклатура
Синтетичний каучук (Пароніт в асортименті)
Кількість
955.2
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Повна назва
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05506460

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МЕГАСТРІМБУД"
Повна назва
ТОВ "МЕГАСТРІМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45120888

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
145 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380677158726
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
145 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 09:00
Замовник:
ЛМКП "Львівтеплоенерго"
Контактний телефон:
+380677158726
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності