Показати схожі тендери

Закупівля Заготовка ідентифікаційного жетону (ДК 021:2015: 39230000-3: Вироби спеціального призначення) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-11-016981-a
Id Tender d4ff033d861848378999ff113be7f0d5
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 18:08
Остання зміна 28.11.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
270 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.11.2025 19:00 до 20.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 18:07
до 15.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 12:38
до 27.11.2025 15:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 17:37
до 02.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.11.2025 15:08
-
Період уточнень
з 11.11.2025 18:07 до 15.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 12:38 до 27.11.2025 15:08
Період кваліфікації
з 20.11.2025 12:38 до 27.11.2025 15:08
Основні параметри
Заготовка ідентифікаційного жетону (ДК 021:2015: 39230000-3: Вироби спеціального призначення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
270 000 грн.
Заготовка ідентифікаційного жетону (ДК 021:2015: 39230000-3: Вироби спеціального призначення)
Назва предмета закупівлі
Заготовка ідентифікаційного жетону (ДК 021:2015: 39230000-3: Вироби спеціального призначення)
Примітки
1. Заготовка ідентифікаційного жетону - N-02-05-01-000-00011
Очікувана вартість
270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.11.2025 12:09
Закінчення аукціону
20.11.2025 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заготовка ідентифікаційного жетону
Код ДК 021:2015
39230000-3 - Вироби спеціального призначення
Кількість
15 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
17.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) робочих днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕКСО КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
252 000 грн.
Учасник:
ФОП "ЖИЖИЛЬОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
208 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЮМІ"
Пропозиція:
210 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.11.2025 12:09
Документи закупівлі
11.11.2025 18:08
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Ворон
Електронна пошта
Телефон
+380975621706
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 Заготовка ідентифікаційного жетону (ДК 021:2015: 39230000-3: Вироби спеціального призначення)
Період вимог/скарг з 25.11.2025 17:37 по 28.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 12:38 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: 1) Учасник у складі пропозиції не надав сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». 2) У складі пропозиції Учасником надано без підпису уповноваженої особи учасника наступні документи: довідку, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, згідно форми Додатку № 4 до Оголошення та заповнену Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення, що в свою чергу не відповідає вимогам 2 абзацу Розділу 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3) Відсутній документ, який підтверджує наявність фінансової спроможності згідно до вимог п.п. 1.2 Розділу 2 Додатку № 4 до Оголошення. 4) Учасник у складі пропозиції не надав копії договорів, з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами (у разі наявності), ІНФОРМАЦІЯ ПО ЯКИХ ВІДОБРАЖЕНА В ДОВІДЦІ. Разом з тим відсутні копії актів та/або видаткових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів та/або актів звірки взаєморозрахунків ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ РЕКВІЗИТІВ ДОГОВОРУ (номер, дата), які підтверджують факт виконання аналогічних договорів. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 8 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Враховуючи викладене, Уповноваженою особою в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою виправити наведені вище невідповідності у складі пропозиції ФОП "ЖИЖИЛЬОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ". Проте, ФОП "ЖИЖИЛЬОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ" не усунув наведені вище невідповідності. Відповідно до абзацу 9 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
25.11.2025 17:37
Повідомлення про рішення
24.11.2025 16:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасника ФОП ЖИЖИЛЬОВ ЄВГЕН СЕРГІЙОВИЧ було встановлено наступні невідповідності, а саме: 1.1 не надано документ, передбачений п. 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», – сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; 1.2 відповідно до вимог 2 абз. Розділу 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Разом з тим в складі пропозиції не містять підпису наступні документи: 1.2.1 форма «Цінова пропозиція» згідно з ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення; 1.2.2 гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності запропонованого товару вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно з ДОДАТКОМ № 3 до Оголошення; 1.2.3 документ, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з ДОДАТКОМ № 4 до Оголошення, а саме довідку, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, згідно форми Додатку № 4 до Оголошення; 1.2.4 Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення; 1.2.5 Заповнену Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 1.3 відсутній документ, який підтверджує наявність фінансової спроможності згідно до вимог Додатку № 4 Оголошення. Учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2024 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 20 % від очікуваної вартості закупівлі; 1.4 не надано копії договорів з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по яких відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог п.п. 1.2 Розділу 2 Додатку № 4 до Оголошення. 1.5 не надано копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у обсязі не менше 20% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі, відповідно до вимог п.п. 1.3 Розділу 2 Додатку № 4 до Оголошення. Для усунення невідповідостей необхідно: 2.1 надати документ, передбачений п. 11 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», – сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; 2.2 привести у відповідність та надати перелічені документи в п. 1.2 які містять підпис уповноваженої особи, відповідно до вимог Оголошення; 2.3 надати документ який підтверджує наявність фінансової спроможності згідно до вимог Додатку № 4 Оголошення і підтвердити наявність доходу (виручки) за 2024 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 20 % від очікуваної вартості закупівлі; 2.4 надати копії аналогічних договорів* з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по яких відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; 2.5 надати копії актів* або видаткових* або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у обсязі не менше 20% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі. * Враховуючи безпекові ризики рекомендуємо всю інформацію, що стосується адреси виробництва та/або адреси виробника та/або місць зберігання продукції на території України, адреси складських/виробничих приміщень адреси військових частин, місць/адрес поставок товарів за наданими у складі пропозиції аналогічними договорами тощо, заштриховувати/затушовувати або іншим чином приховувати у документах, що надаються в складі пропозиції, ОКРІМ назви ОБЛАСТІ РОЗТАШУВАННЯ (наприклад, не заштриховується/затушовується – Запорізька обл.)
Створено
24.11.2025 16:37
Надати до
25.11.2025 16:37
Період вимог/скарг з 27.11.2025 15:08 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.11.2025 17:37 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
27.11.2025 15:08
Повідомлення про рішення
26.11.2025 12:36
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі пропозиції Учасника ТОВ «ЮМІ» було встановлено наступні невідповідності, а саме: 1.1 документ, передбачений п.1 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - скан-копія листа-гарантії не відповідає за формою додатку № 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині п. 14. Разом з тим документ має бути датований ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який має містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності); 1.2 документ, передбачений п. 2 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником - скан-копія заповненої Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів не відповідає за формою додатку № 6 до Оголошення, а саме в п.1 анкети не вказано громадянство фізичної особи-підприємця; 1.3 документи, передбачені п.5, 6 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», датовані ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно: 2.1 привести документ у відповідність до форми Додатку № 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2.2 привести документ у відповідність до форми Додатку № 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2.3 надати документи, передбачені п.5, 6 Розділу 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», датовані ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
26.11.2025 12:34
Надати до
27.11.2025 12:34
Договір
UA-2025-11-11-016981-a-c1
Очікує підписання
210 000 грн.
210 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
15 000 (штуки)
Заготовка ідентифікаційного жетону
Номенклатура
Заготовка ідентифікаційного жетону
Кількість
15 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 17 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮМІ"
Повна назва
ТОВ "ЮМІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45520927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380975621706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності