Показати схожі тендери

Закупівля Ц_26П-001_85140000-2-Послуги у сфері охорони здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів). від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-016639-a
Id Tender 218ec46b81f54d8abc840740dd6db248
План UA-P-2025-11-11-014212-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.11.2025 17:44
Остання зміна 04.12.2025 22:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 732 386.7 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 17:43 до 19.11.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 17:43
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 17:43
до 16.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.11.2025 12:00
-
Період уточнень
з 11.11.2025 17:43 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 17:43 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 12:00
Основні параметри
Ц_26П-001_85140000-2-Послуги у сфері охорони здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 732 386.7 грн.
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Очікувана вартість
2 732 386.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
54700,0
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Базилівщина
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
38164, Україна, Полтавська область, Полтавський район, смт. Опішня
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
62074, Україна, Харківська область, Богодухівський район, с. Степове
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37323, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Плішивець
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37323, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Плішивець
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 1 (послуга)
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Код ДК 021:2015
85141000-9 - Послуги медичного персоналу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37254, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Сенча
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Новотрекс"
Пропозиція:
2 697 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 17:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
11.11.2025 17:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Нос
Електронна пошта
Телефон
+380532515489
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 12:00 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 16:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
20.11.2025 17:11
Електроний протокол про продовження строку
19.11.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ №682 від 20.11.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАВ: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_26П-001_85140000-2-Послуги у сфері охорони здоров`я різні (Послуги з проведення щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів)». (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-11-016639-a) За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Новотрекс" (код ЄДРПОУ: 45060714). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Відповідно до п. 7.1.2. Регламенту управління закупівлями АТ «Укргазвидобування», затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 10.07.2025 №679 (далі –Регламент): «ВАТ після оцінки тендерних пропозицій учасників ЕСЗ для процедури відкритих торгів інформує електронною поштою Закупника про необхідність здійснення розгляду та аналізу документів тендерної пропозиції учасника та формує протокольне рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції для затвердження та оприлюднення Уповноваженою особою (у разі необхідності)». Керуючись пунктом 7.1.2. Регламенту, у зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та забезпечення можливості оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції (за необхідності), необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Новотрекс" (код ЄДРПОУ: 45060714). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
Дата продовження строку розгляду
20.11.2025 17:10
Дата кінця розгляду
18.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано ЛИСТ щодо повноважень посадових осіб від 17.11.2025р. (назва файлу «Лист по формі додатку 1.1..pdf). Однак в даному листі всупереч вимогам тендерної документації відсутні останні чотири абзаци, наведені у формі листа. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1.2 розділу І додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати в складі тендерної пропозиції лист за підписом керівника юридичної особи (або за підписом фізичної особи, якщо учасником є фізична особа-підприємець або фізична особа) по формі додатку №1.1. до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України зазначає документи, які за змістом відповідають цій вимозі та передбачені національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника) Додаток №1.1 до тендерної документації: Форма листа щодо повноважень посадових осіб. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має додати до пропозиції оновлений лист за підписом керівника юридичної особи ПО ФОРМІ ДОДАТКУ №1.1. до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують відсутність (зняття) будь-яких обмежень та наявність достатніх повноважень зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу, або довідки із відповідною інформацією, або звіт про фінансовий стан, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ (учасник – нерезидент України зазначає документи, які за змістом відповідають цій вимозі та передбачені національним законодавством країни реєстрації чи доміцилію такого учасника) До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», рекомендовано створювати та подавати з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Створено
04.12.2025 16:22
Надати до
05.12.2025 16:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 732 386.7 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 732 386.7 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності