Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80 (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів») від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-016205-a
Id Tender 816b6292274347ada08430e3ee1a2bdf
План UA-P-2025-11-11-019385-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.11.2025 17:04
Остання зміна 10.12.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 832 161.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 17:01 до 26.11.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 17:01
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 17:01
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.11.2025 15:11
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.12.2025 14:11
до 09.12.2025 00:00
Період уточнень
з 11.11.2025 17:01 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 17:01 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.11.2025 15:11
Основні параметри
Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80 (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 832 161.2 грн.
Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80
Назва предмета закупівлі
Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80
Очікувана вартість
7 832 161.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39160,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.11.2025 14:42
Закінчення аукціону
27.11.2025 15:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Гарбузівська, 80
Дата постачання по
02.02.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОНТ ПРОГРЕС"
Пропозиція:
7 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
7 800 109.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
7 217 099.28 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.11.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.11.2025 13:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція системи електропостачання з встановленням сонячної електростанції на території КУ Сумська СШ №25, м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Гарбузівська, 80
Період вимог/скарг з 03.12.2025 14:11 по 09.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.11.2025 15:11 по 05.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Пунктом 2 Розділу 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до вимог тендерної документації та законодавства» Замовником встановлено вимоги щодо підтвердження Учасником інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, - 2.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – Технічному завданню, викладеному у Додатку № 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна)*, який включає в себе: - «Договірну ціну»; - локальні кошториси до Договірної ціни (або на будівельні роботи); - підсумкову відомість ресурсів; - пояснювальну записку. * Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) має бути складений з урахуванням вимог щодо формування договірної ціни, а саме: Вимоги щодо формування договірної ціни. 2.1.1 Вартість тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, яку учасник згоден виконати. Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда. Визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог Кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві" (зі змінами) (далі – Настанова). Виконання робіт повинно здійснюватися учасником у чіткій відповідності до кількості, обсягів робіт та будівельних матеріалів/виробів, відповідати видам робіт та одиницям їх виміру, що визначені замовником у Технічному завданні Додатку № 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником подано підсумкову відомість ресурсів, проте Учасником зазначено обсяги окремих ресурсів, що відрізняються від обсягів, визначених у відомостях ресурсів Замовника. Розбіжності зафіксовані, зокрема, за такими ресурсами: - Патрони до пістолета Д-2 (позиція 165 відомості ресурсів Замовника) 100шт – 2,7484, натомість в Учасника 3,0184 (позиція 158); - Перемичка заземлювальна (позиція 166 відомості ресурсів Замовника) - 98,88 шт, в Учасника 97,88 шт (позиція 159). Таким чином, розбіжності у кількості запропонованих ресурсів, свідчать про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам технічного завдання. Згідно з пункту 44 Особливостей така невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 2. Пунктом 5 Розділу 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до вимог тендерної документації та законодавства» Замовником встановлено вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва, - 5.1. У разі закупівлі робіт або послуг, які передбачають набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 Прикінцевих або додаткового переліку, та перехідних положень Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (дорівнює або перевищує 200 тис. грн), Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: 1) довідку у довільній формі із зазначенням ступеня локалізації, інформації щодо найменування, назви виробника, країни походження запропонованого в складі тендерної пропозиції учасника товару, його ступінь локалізації виробництва та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель; 2) сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Важливо! Ступінь локалізації виробництва повинен дорівнювати чи перевищувати відсоток, встановлений Законом на 2025 рік. Постановою КМУ від 02.07.2025 № 782 затверджено додатковий перелік товарів, що належать виключно до продукції переробної промисловості, до яких встановлюються вимоги щодо їх ступеня локалізації виробництва. 5.2. Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. У такому випадку Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, із зазначенням відповідної угоди та документ, підтверджуючий країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару). У складі підсумкової відомості ресурсів, наданої Учасником, встановлено, що загальна вартість товару — «кабель», який набувається Замовником у власність під час виконання робіт, становить 257 991,46 гривень: - Кабель F/UTР 5Е 4х2х24 (0.51) АWG sоlіd LDРЕ 1000м 0,04 на суму 951,46 гривень. (позиція № 121); - Кабель з мідним жилами на напругу до 1000В пост.струму пер. 1х6 KBЕ SОLАR DB чорний 1000м 2 на суму 128 520,00 гривень (позиція № 122); - Кабель з мідним жилами на напругу до 1000В пост.струму пер. 1х6 KBЕ SОLАR DB червоний 1000м 2 на суму 128 520,00 гривень (позиція № 123). Оскільки ця вартість перевищує встановлений поріг у 200 тис. грн, і «кабель» відповідно до Постанови КМУ № 782 включений до переліку товарів, до яких застосовуються вимоги щодо локалізації, Учасник був зобов'язаний виконати одну з наступних вимог: 1. Надати документи на підтвердження локалізації (пункт 5.1): довідку про ступінь локалізації виробництва (який має дорівнювати або перевищувати відсоток, встановлений Законом на 2025 рік) та сертифікат відповідності системи управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2015/ДСТУ EN ISO 9001:2018). 2. Надати документи на підтвердження країни походження (пункт 5.2): довідку про країну походження товару, що є стороною Угоди про державні закупівлі, та відповідний підтверджуючий документ (сертифікат/декларація про походження товару). Проте, Замовником встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа на виконання як вимог пункту 5.1, так і вимог пункту 5.2 Розділу 1 тендерної документації. Зокрема, відсутні: - довідка у довільній формі із зазначенням ступеня локалізації виробництва, інформації щодо найменування, назви виробника, країни походження запропонованого товару та його ID та сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника; - та довідка в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, із зазначенням відповідної угоди та документ, підтверджуючий країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару). Враховуючи вищевикладене, Учасником не виконано вимогу Замовника, встановлену пунктом 5.1 та 5.2. Розділу 1 тендерної документації. Ураховуючи зазначене вище, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.12.2025 14:11
Повідомлення про рішення
27.11.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.12.2025 14:11 по 01.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.12.2025 15:48
Електроний протокол про продовження строку
03.12.2025 14:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 17:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини шостої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, Замовник має право продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника. У зв’язку із значним навантаженням та необхідністю детального розгляду тендерної пропозиції з метою забезпечення повного, всебічного і об’єктивного її розгляду, виникла об’єктивна потреба у додатковому часі для детального аналізу та перевірки відповідності вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
10.12.2025 15:47
Дата кінця розгляду
01.01.2026 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 832 161.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 832 161.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності