Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-013861-a
Id Tender 219170ac69d24740b9b33cefa00a4af7
План UA-P-2025-11-11-013691-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 15:55
Остання зміна 19.12.2025 13:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 003 362 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 15:46 до 02.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 15:46
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 15:46
до 29.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00
до 18.12.2025 09:18
Залишилось 3 днів 19 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2025 09:18
до 24.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.12.2025 09:18
-
Період уточнень
з 11.11.2025 15:46 до 29.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 15:46 до 29.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 18.12.2025 09:18
Період кваліфікації
з 02.12.2025 00:00 до 18.12.2025 09:18
Основні параметри
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ZH08_01 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - 11.11.2025", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178, а так само додаткових обов'язкових умов, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації ПРОГРАМИ ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ III, ратифікованої Законом України № 3905-IX від 20.08.2024 (ПВУ ІІІ). Обсяг закупівлі (номенклатура та кількість) робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 3 до тендерної документації. Інша інформація щодо закупівлі: категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова, за винятком випадків, що передбачені згідно тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 003 362 грн.
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Очікувана вартість
28 003 362 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
142817,15
0,51 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11701, Україна, Житомирська область, Звягельський район, м. Звягель, від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки
Дата постачання по
01.11.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) (за потреби та згідно з п.12.2 Договору) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Акти приймання виконаних робіт приймаються Замовником по мірі виконання робіт. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики. Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Інші умови оплати - згідно додатку 2 до тендерної документаці;
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Пропозиція:
27 983 282.74 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.11.2025 17:38
Оголошення про проведення закупівлі
26.11.2025 17:36
Тендерна документація
Тендерна документація
26.11.2025 17:36
Тендерна документація
Тендерна документація
11.11.2025 15:46
Тендерна документація
11.11.2025 15:46
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380414135444
Замовник
ЄДРПОУ
34648973
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Звягель
Адреса
вул. Шевченка, буд. 16
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Період вимог/скарг з 18.12.2025 09:18 по 24.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.12.2025 00:00 по 31.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.12.2025 09:18
Довідка НАЗК
18.12.2025 09:18
Повідомлення про рішення
18.12.2025 09:16
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
09.12.2025 17:52
Електроний протокол про продовження строку
02.12.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З урахуванням необхідності встановлення відповідності поданих учасником розрахунків договірної ціни (в частині обсягів робіт та в тому числі розрахованих до використання матеріальних ресурсів, їх технічних та якісних характеристик) вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (в тому числі в частині отримання необхідних консультацій в дорадчому порядку із зазначеного питання), що визначені тендерною документацією, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (ЄДРПОУ: 39894111), що була подана на участь у процедурі відкритих торгів «Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області» ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та автоматично визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна.
Дата продовження строку розгляду
09.12.2025 17:52
Дата кінця розгляду
31.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що в колонці №3 не містить відомостей про дату завершення договору та інформація щодо початку та завершення робіт не відповідає інформації, що міститься у календарних графіках, що є невід’ємними частинами кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції. Також учасником надано копії документів форм КБ-2в щодо виконання аналогічного договору №1-2023 від 20.03.2023р., при цьому копії вказаних документів не є повними, зокрема учасником не надано копій сторінок №№ 326-329 акту форми КБ-2в №36 за березень 2024р. Наданий учасником відгук щодо виконання аналогічних договорів частково не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема не адресований замовнику цієї процедури закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію акту готовності об’єкта до експлуатації, який в тому числі підтверджує клас наслідків (відповідальності) об’єкту реконструкції згідно виконаних аналогічних договорів – СС2, що відповідно якісно переважає вимоги тендерної документації, в той же час вказаний спосіб підтвердження класу наслідків не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема у вказаній частині учасник мав надати копію розрахунку проектувальника, що міститься у складі проектної документації на будівництво (пояснювальна записка до проекту, тощо), або експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (або кошторисної частини проектної документації). 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасником надано форму «Тендерна пропозиція», в якій учасником не зазначено інформацію щодо статусу як платника ПДВ. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано розрахунок договірної ціни та зведений кошторис, що складений згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», в той же час учасником в полі «Замовник» вказано інформацію щодо установи, що не є замовником робіт (та відповідно замовником згідно процедури відкритих торгів) за даним предметом закупівлі. 1.5. У складі тендерної пропозиції учасником надано інформацію щодо незалучення учасником субпідрядників в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, в той же час зазначення учасником інформації виключно у вказаний спосіб не надає замовнику відомостей щодо залучення або незалучення учасником будь-яких субпідрядників, зокрема в обсязі, меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю, та у зв’язку з цим замовник не в змозі встановити необхідність подання учасником (або відповідно відсутність такої необхідності) документів та / або інформації, передбачених тендерною документацією, зокрема в частині: «- у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4 цієї тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи та/або ліцензії повинні бути чинними).». 1.6. У Пакті про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 6) та у Пакті щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 7) не зазначено дату підпису. 1.7. У складі пропозиції учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №32-22-3593 від 09.11.2022 р. на якій відсутній підпис службової особи, що її видала. На документі міститься кьюар код, що не зчитується та не підтверджує того, що документ є електронним і на нього накладено підпис. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. згідно п. п. 4.1.1-4.1.2 додатку 8 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «- Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів* згідно Додатку 5 цієї документації. - Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії повністю виконаних аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). - Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва та документів, що підтверджують належний клас наслідків (відповідальності) об’єкту (розрахунку проектувальника, що міститься у складі проектної документації на будівництво (пояснювальна записка до проекту, тощо), або експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (або кошторисної частини проектної документації).; 2.2. Згідно п. 4.3. додатку 8 до тендерної документації передбачено наступне: «Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ ІІІ, учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі пропозиції інформації про відсутність наступних підстав, а саме: -- Довідки в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі (у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку.»; 2.3. Згідно п. 5 додатку 8 до тендерної документації учасник надає заповнену тендерну пропозицію, оформлену згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою; 2.4. Згідно п. 6.1.1 учасник надає у складі тендерної пропозиції договірну ціну, зведений кошторис, при цьому інформація про замовника цієї процедури закупівлі визначена умовами оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. 2.5. Згідно п. 10 додатку 8 до тендерної документації у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4 цієї тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи та/або ліцензії повинні бути чинними). 2.6. Згідно п.8 та п.9 Розділу 1 Додатку 8 Тендерної документації учасники мали надати підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 6) та підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 7). 2.7. Згідно з п.10 Розділу 1 Тендерної документації учасники мали надати копії основних дозвільних документів на виконання робіт*, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт (або отриманих учасником в порядку декларування), вказаних в технічному завданні, якщо отримання дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи повинні бути чинними. *Згідно п. п. 1 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18 березня 2022 р. № 314 у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови. Отже, учасник на виконання вимог цієї тендерної документації має право надати у складі тендерної пропозиції копію декларації про провадження господарської діяльності та щодо видів діяльності, передбачених цією тендерною документацію, що потребують отримання суб’єктом господарювання відповідних дозвільних документів, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2 до вказаної постанови; Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі - Порядок) роботи підвищеної небезпеки виконуються на підставі дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, при цьому переліки робіт, що виконуються на підставі зазначених дозволу та/або декларації, визначено додатком 2 до Порядку, та відповідно перелік робіт, що складають даний предмет закупівлі, визначено згідно додатку 3 до цієї тендерної документації. таким чином, учасник самостійно та керуючись додатком 2 до Порядку та додатком 3 до цієї тендерної документації встановлює види робіт. що належать до цього предмету закупівлі. та виконання яких потребує наявності в учасника відповідних дозволу та/або декларації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати відкореговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що в колонці №3 містить відомості про дату завершення договору та інформацію щодо початку та завершення робіт відповідно до інформації, що міститься у календарних графіках, що є невід’ємними частинами кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції. Надати повні копії документів форм КБ-2в щодо виконання аналогічного договору №1-2023 від 20.03.2023р., що містять копій сторінок №№ 326-329 акту форми КБ-2в №36 за березень 2024р. Надати відгук щодо виконання аналогічних договорів, що адресований замовнику цієї процедури закупівлі. Надати копію розрахунку проектувальника, що міститься у складі проектної документації на будівництво (пояснювальна записка до проекту, тощо), або експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (або кошторисної частини проектної документації). 3.2. Надати довідку в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. 3.3. Надати форму «Тендерна пропозиція», в якій учасником зазначено інформацію щодо статусу як платника ПДВ. 3.4. Надати розрахунок договірної ціни та зведений кошторис, що складений згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», адресований на ім’я Замовника за даним предметом закупівлі. 3.5. Надати відомості щодо залучення або незалучення учасником будь-яких субпідрядників, зокрема в обсязі, меншому ніж 20% від вартості договору про закупівлю. 3.6. Надати Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 6) та підписаний уповноваженим представником учасника Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 7) із зазначенням дати підпису. 3.7. Надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з підписом службової особи, що її видала.
Створено
16.12.2025 10:46
Надати до
17.12.2025 10:46
Договір
UA-2025-11-11-013861-a-b1
Очікує підписання
27 983 282.74 грн.
27 983 282.74 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Номенклатура
Нове будівництво каналізаційної мережі від вул. Євгена Коновальця до вул. Лесі Українки в м. Звягель Житомирської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34648973

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39894111

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 003 362 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 003 362 грн.
Період подання пропозицій
до 02.12.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380414135444
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності