Зміст
Вимога про усунення невідповідностей:
1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності:
1. Учасником не надано лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації.
2. Учасником не надано лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації.
3. На підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям, Учасником надано довідку № 03/2023/2 від 28.03.2023 р. про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій не зазначено адресу та контактний номер Замовника згідно вимоги п. 1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 2 до тендерної документації, разом з цим Учасником надано договір відповідно до довідки, предмет закупівлі якого, не вважається аналогічним адже відповідно до п. 1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 2 до тендерної документації: аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних.
4. Учасником не надано заповнений та підписаний ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ згідно вимоги п.6. Додатку 1 до тендерної документації.
5. Учасником не надано заповнений та підписаний гарантійний лист за формою згідно вимоги п.10. Додатку 1 до тендерної документації.
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1. 2 Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції:
-Надати лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року (Вимога 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації).
2. 2 Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції:
-Надати лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року (Вимога 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації).
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних). Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 1 (один) договір, за період 2022-2025 роки в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, який є предметом закупівлі.
Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії:
- договорів, з усіма додатками, зазначених в довідці;
- документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації).
4. Учасник надає заповнений та підписаний Гарантійний лист наступного змісту:
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
Відомості про Учасника процедури закупівлі
Повне найменування Учасника
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)
Місцезнаходження
Банківські реквізити
ІПН Учасника
Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони)
Факс (за наявності)
Електронна адреса
Адреса власного веб-порталу (за наявності)
1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору
Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів).
2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». (вимога п.6. Додатку 1 до тендерної документації).
5. Гарантійний лист від учасника наступного змісту:
«Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”» (вимога п.10. Додатку 1 до тендерної документації).
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати:
1. Лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації.
2. Лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації.
3. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 1 (один) договір, за період 2022-2025 роки в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, який є предметом закупівлі.
Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії:
- договорів, з усіма додатками, зазначених в довідці;
- документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних згідно вимоги п.1 Додатку 2 до тендерної документації.
4. Заповнений та підписаний Гарантійний лист наступного змісту:
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
Відомості про Учасника процедури закупівлі
Повне найменування Учасника
Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності)
Місцезнаходження
Банківські реквізити
ІПН Учасника
Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони)
Факс (за наявності)
Електронна адреса
Адреса власного веб-порталу (за наявності)
1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору
Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів).
2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». згідно вимоги п.6. Додатку 1 до тендерної документації.
5. Гарантійний лист наступного змісту:
«Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”» згідно вимоги п.10. Додатку 1 до тендерної документації.