Показати схожі тендери

Закупівля Фільтра автомобільні (код ДК 021:2015: 42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-013792-a
Id Tender b63f2c3aa6004244bf18e3b791907aab
План UA-P-2025-11-11-015114-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 16:03
Остання зміна 04.12.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
85 525 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 16:03 до 19.11.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 16:03
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 16:03
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 08:00
до 24.11.2025 15:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.11.2025 15:19
до 30.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.11.2025 15:19
-
Період уточнень
з 11.11.2025 16:03 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 16:03 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 08:00 до 24.11.2025 15:19
Період кваліфікації
з 19.11.2025 08:00 до 24.11.2025 15:19
Основні параметри
Фільтра автомобільні (код ДК 021:2015: 42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають діючим стандартам на даний вид товару. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2025 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій, як середньоринкова вартість на даний вид товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
85 525 грн.
Фільтра автомобільні (код ДК 021:2015: 42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Назва предмета закупівлі
Фільтра автомобільні (код ДК 021:2015: 42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Очікувана вартість
85 525 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
427,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 34 (штуки)
фільтра масляні згідно переліку 1 Додатку 4 до ТД
Опис предмета закупівлі
фільтра масляні згідно переліку 1 Додатку 4 до ТД
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Світлицького, 37
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Позиція : №2 27 (штуки)
фільтра паливні згідно переліку 2 Додатку 4 до ТД
Опис предмета закупівлі
фільтра паливні згідно переліку 2 Додатку 4 до ТД
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Світлицького, 37
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Позиція : №3 34 (штуки)
фільтра повітряні згідно переліку 3 Додатку 4 до ТД
Опис предмета закупівлі
фільтра повітряні згідно переліку 3 Додатку 4 до ТД
Код ДК 021:2015
42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Світлицького, 37
Дата постачання по
03.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 5-ти робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України (у разі оплати за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України, за наявності коштів на рахунку Замовника).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович
Пропозиція:
70 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
04.12.2025 16:41
24.11.2025 року ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович визнаний переможцем Закупівлі. Станом на 04.12.2025 року договір з ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович не укладено. З урахуванням того, що строк поставки товару становить: до 03.12.2025, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: п. 4.8. розділу ІV проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) граничний строк укладання договору сплинув. Вказане порушення є таким, що не може бути усунуто чи виправлене.
04.12.2025 16:42
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Руденко
Електронна пошта
Телефон
+380442783698
Сайт:
https://kyiv.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38620155
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Володимирська, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Фільтра автомобільні (код ДК 021:2015: 42910000-8 - Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Період вимог/скарг з 24.11.2025 15:19 по 30.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 08:00 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.11.2025 15:20
Довідка НАЗК
24.11.2025 15:19
Повідомлення про рішення
20.11.2025 15:09
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: 1. Учасником не надано лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. 2. Учасником не надано лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. 3. На підтвердження відповідності Кваліфікаційним критеріям, Учасником надано довідку № 03/2023/2 від 28.03.2023 р. про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій не зазначено адресу та контактний номер Замовника згідно вимоги п. 1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 2 до тендерної документації, разом з цим Учасником надано договір відповідно до довідки, предмет закупівлі якого, не вважається аналогічним адже відповідно до п. 1 Кваліфікаційних критеріїв Додатку 2 до тендерної документації: аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних. 4. Учасником не надано заповнений та підписаний ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ згідно вимоги п.6. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Учасником не надано заповнений та підписаний гарантійний лист за формою згідно вимоги п.10. Додатку 1 до тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. 2 Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції: -Надати лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року (Вимога 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації). 2. 2 Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції: -Надати лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року (Вимога 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації). 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) (аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних). Учасник надає довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 1 (один) договір, за період 2022-2025 роки в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, який є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, з усіма додатками, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) (Вимога п.1 Додатку 2 до тендерної документації). 4. Учасник надає заповнений та підписаний Гарантійний лист наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності) 1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». (вимога п.6. Додатку 1 до тендерної документації). 5. Гарантійний лист від учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”» (вимога п.10. Додатку 1 до тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати: 1. Лист в довільній формі, що товар виготовлений не раніше 2024 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. 2. Лист гарантію про безкоштовну доставку товару за адресою: м. Київ, вул. Світлицького 37 до 03.12.2025 року згідно вимоги 2 «Загальні вимоги до предмету закупівлі, перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації. 3. Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (вказати не менше як 1 (один) договір, за період 2022-2025 роки в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва товару, який є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, з усіма додатками, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання договорів у повному обсязі, зазначених в довідці (копії накладних або актів, тощо) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). Аналогічним договором буде вважатися договір поставки фільтрів автомобільних згідно вимоги п.1 Додатку 2 до тендерної документації. 4. Заповнений та підписаний Гарантійний лист наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити ІПН Учасника Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса Адреса власного веб-порталу (за наявності) 1. Ми, (найменування Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: _________________(вказується предмет закупівлі) відповідно до Тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку № 4 цієї Тендерної документації, до положень проєкту Договору Додатку № 5 цієї Тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх податків, зборів та платежів). 2. Якщо нас буде визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації (в тому числі проєкту договору) та нашої тендерної пропозиції». згідно вимоги п.6. Додатку 1 до тендерної документації. 5. Гарантійний лист наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що (вказується найменування Учасника процедури закупівлі, кінцевого бенефіціарного власника, члена та учасника (акціонера) юридичної особи — учасників процедури закупівлі) є особою/особами, до яких не застосовано санкції у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”» згідно вимоги п.10. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
20.11.2025 15:08
Надати до
21.11.2025 15:08
Договір
UA-2025-11-11-013792-a-a1
Очікує підписання
70 500 грн.
70 500 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
34 (штуки)
фільтра масляні згідно переліку 1 Додатку 4 до ТД
Номенклатура
фільтра масляні згідно переліку 1 Додатку 4 до ТД
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 грудня 2025 р.
Номенклатура
27 (штуки)
фільтра паливні згідно переліку 2 Додатку 4 до ТД
Номенклатура
фільтра паливні згідно переліку 2 Додатку 4 до ТД
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 грудня 2025 р.
Номенклатура
34 (штуки)
фільтра повітряні згідно переліку 3 Додатку 4 до ТД
Номенклатура
фільтра повітряні згідно переліку 3 Додатку 4 до ТД
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 3 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38620155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович
Повна назва
ФОП Гапонов Андрій В'ячеславович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3154702251

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
85 525 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
85 525 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 08:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Контактний телефон:
+380442783698
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності