Показати схожі тендери

Закупівля Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро» від Національний технічний університет "Дніпровська політехніка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-012027-a
Id Tender c7f34b290d074cb2a966834942d4abc9
План UA-P-2025-11-11-014675-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.11.2025 15:04
Остання зміна 11.12.2025 15:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 443 347.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 15:04 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 15:04
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 15:04
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:27
до 04.12.2025 15:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.12.2025 17:37
до 10.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.12.2025 15:43
до 11.12.2025 15:15
Період уточнень
з 11.11.2025 15:04 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 15:04 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:27 до 04.12.2025 15:43
Період кваліфікації
з 26.11.2025 11:27 до 04.12.2025 15:43
Основні параметри
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 443 347.2 грн.
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Очікувана вартість
3 443 347.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34433,47
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 11:04
Закінчення аукціону
26.11.2025 11:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Мандриківська, буд. 45
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 протягом 10 банківських днів з дня їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
Пропозиція:
2 995 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ТЕРЕЩУК Олеся
Електронна пошта
Телефон
380660808473
Замовник
ЄДРПОУ
02070743
Назва (англійською мовою)
National Technical University Dnipro Polytechnic
Повна назва
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Повна назва (англійською мовою)
National Technical University Dnipro Polytechnic
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Період вимог/скарг з 01.12.2025 17:37 по 07.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 11:27 по 04.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником були виявлені невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 15 Додатку 3 та пункту 1. Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору, скан-копію/копію вказаних у довідці аналогічних договорів, скан-копію/копію документів, що підтверджують надання послуг/виконання робіт за наданим договором та скан-копію/копію позитивного листа-відгука від замовників аналогічних договорів, вказаних в довідці про виконання аналогічних договорів. Учасник надав не завірену належним чином (не відповідність п. 1.2. Розділу 3 тендерної документації) копію аналогічного договору – Договір підряду №59 від 26.05.2017, складений не українською мовою та у складі тендерної пропозиції не міститься файл з його перекладом (не відповідність п.7.1. Розділу 1 тендерної документації). До того ж, у складі тендерної пропозиції Учасника до вищезазначеного договору викладені не всі додатки, не завірені належним чином копії актів, які не відповідають вартості самого договору, рекомендаційний лист від 27.06.2025 №421 свідчить про виконання робіт у 2017 році, а копії актів свідчать проте, що роботи виконувались і у грудні 2018 року. Щодо другого аналогічного договору – Договір на виконання робіт від 21.10.2024 №21-10/24, то перелік робіт, вказаний в Договірній ціні (Додаток 1) не співпадає з перелік робіт, вказаним в акті здачі-приймання виконаних робіт за цим договором. 2. Відповідно до пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений проєкт договору у відповідності до Додатку 2 до тендерної документації (включно з усіма додатками) . Учасник у складі тендерної пропозиції надав проект договору без Додатку 2-Договірна ціна, відповідно до Додатку №1 оздоблювані роботи завершються 23.12.2025, в той час коли виконання всіх робіт за умовами закупівлі та договором завершується 20.12.2025, а загальна вартість робіт, вказаних в Додатку №1 не співпадає з загальною вартістю робіт, вказаній в п.3.1. проекту договору та в тендерній пропозиції. 3. Відповідно до Додатку 1 та пункту 16 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі та надає у складі тендерної пропозиції наступне: - договірна ціна; - пояснювальна записка; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат. Учасник надав Договірну ціну, яка за своїм видом є динамічною, що не відповідає технічній вимозі, вказаній Замовником в абзаці четвертому Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Договірна ціна є твердою». Оскільки вид договірної ціни є суттєвою технічною умовою, зміна якої впливає на умови закупівлі вцілому (зокрема, зміни істотних умов договору), то тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі п.п.2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.12.2025 17:36
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.11.2025 11:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.12.2025 15:43 по 10.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.12.2025 17:37 по 09.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.12.2025 15:43
Довідка НАЗК
04.12.2025 15:42
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.12.2025 13:52
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
01.12.2025 17:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі (ТОВ "БІЛД ЛІДЕР" , код ЄДРПОУ: 45438322) виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 15 Додатку 3 та пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох). Замовником в пункті 1 Додатку 5 до тендерної документації було визначено, що під аналогічним договором слід вважати договір на виконання робіт з капітального ремонту/нового будівництва/реконструкції приміщень/будівель/споруд/тощо. Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав договір від 10.07.2025 №10/07 за предметом закупівлі – послуга по заміні вікон на металопластикові на виконання заходів з енергозбереження у будівлі КЗПО «ЦДЮТ «Крила» ДМР за адресою: м.Дніпро, вул. Новосільна, буд. 19А. Даний договір не може вважатись аналогічним, відповідно до умов тендерної документації. Для усунення невідповідності надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) відповідно до пункту 1 Додатку 5 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 20 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної документації надає копію/скан-копію дозволу/декларацій на право виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема виконання робіт на висоті понад 1,3 метра. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію/скан-копію дозволу/декларацій на право виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра. Для усунення невідповідності надати копію/скан-копію дозволу/декларацій на право виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра.
Створено
03.12.2025 13:51
Надати до
04.12.2025 13:51
Договір
UA-2025-11-11-012027-a-c1
Підписаний і діє
Номер
307
3 000 000 грн.
2 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Номенклатура
Виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи) будівлі навчального корпусу №9 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» з частковою заміною існуючих заповнень віконних прорізів за адресою: вул. Мандриківська, буд. 45, м. Дніпро»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Повна назва
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Повна назва
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45438322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.12.2025 15:15
-
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
Підписаний договір
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
Підписаний договір
11.12.2025 15:14
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 443 347.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Контактний телефон:
380660808473
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 443 347.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Контактний телефон:
380660808473
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності