Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК від ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-011617-a
Id Tender 18fe3ca4aa2d4cd4b480a915567593fa
План UA-P-2025-11-11-014172-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 14:51
Остання зміна 09.12.2025 11:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 405 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 14:51 до 19.11.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 14:51
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 14:51
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:35
до 08.12.2025 12:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.11.2025 17:02
до 14.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.12.2025 12:06
-
Період уточнень
з 11.11.2025 14:51 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 14:51 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:35 до 08.12.2025 12:06
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:35 до 08.12.2025 12:06
Основні параметри
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
28 405 грн.
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Назва предмета закупівлі
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Очікувана вартість
28 405 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
142,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.11.2025 14:12
Закінчення аукціону
20.11.2025 14:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Код ДК 021:2015
50531300-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНТЕХ ЗАХІД»
Пропозиція:
25 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
26 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.11.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрельцова Людмила Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380953336866
Сайт:
https://uz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
45462724
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Період вимог/скарг з 26.11.2025 17:02 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 14:35 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЕНТЕХ ЗАХІД» закупівлі № UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК» згідно до абз.5 пп.1 п.44 Особливостей: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». 2. Оприлюднити рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документи кваліфікації
26.11.2025 17:02
Повідомлення про рішення
25.11.2025 13:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
20.11.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто документи у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЕНТЕХ ЗАХІД», яка надійшла на закупівлю № UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК», та виявлено наступні невідповідності у складі тендерної пропозиції Учасника: 1. Наданий на вимогу п.2.1 Додатку 2 тендерної документації договір №9628 від 01.09.2020 не містить додатків до цього договору та документів, що підтверджують виконання цього договору, що суперечить вимогам тендерної документації. 2. Надана на вимогу п.2.2 Додатку 2 тендерної документації довідка від 14.10.2025 «Про технічні можливості учасника закупівлі» не містить інформації щодо наявності у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору: ручний інструмент; електроінструмент; обладнання для роботи з фреоном, що суперечить вимогам тендерної документації 3. Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який Учасник мав надати згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації. 4. Відсутня Довідка в довільній формі про залучення або не залучення Учасником субпідрядника, який Учасник мав надати згідно п.6.6 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Інформація та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно п.2.1 Додатку 2 тендерної документації: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 1.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору». 2. Згідно п.2.2 Додатку 2 тендерної документації: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору: ручний інструмент; електроінструмент; обладнання для роботи з фреоном». 3. Згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації: «6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5». 4. Згідно п.6.6 Додатку 2 тендерної документації: «Довідка в довільній формі про залучення або не залучення Учасником субпідрядника (-ів) до виконання договору в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю (у випадку закупівлі робіт або послуг). У довідці зазначити: - повне найменування та місцезнаходження такого субпідрядника (-ів); - перелік та обсяги робіт, до виконання яких залучається субпідрядник (-и); - документ, виданий субпідряднику (-ам) відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації. У разі відсутності такого документу надати лист-пояснення довільної форми із зазначенням законодавчих підстав». РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (зазначених у цьому протоколі) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕНТЕХ ЗАХІД» у складі тендерної пропозиції на закупівлю № UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК».
Створено
25.11.2025 13:38
Надати до
26.11.2025 13:38
Період вимог/скарг з 08.12.2025 12:06 по 14.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 17:02 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ТОВ «КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ» переможцем процедури відкритих торгів № UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК». 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК». 3. Оприлюднити рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Документи кваліфікації
08.12.2025 12:06
Довідка НАЗК
08.12.2025 12:06
Повідомлення про рішення
03.12.2025 16:32
Електроний протокол про продовження строку
26.11.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" закупівлі №UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК». Під час розгляду порядку денного: 1. На виконання вимог п.3.6.6 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол №Ц-54/24 Ком.т.), зі змінами, прийнятими рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 12.05.2025 (протокол № Ц-1.1-05/34-2025 Ком.т.), з метою детального вивчення змісту тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам тендерної документації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" закупівлі №UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК». 2. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" до 20 робочих днів. РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ" закупівлі №UA-2025-11-11-011617-a «Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 16:32
Дата кінця розгляду
25.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-11-11-011617-a-b1
Очікує підписання
26 000 грн.
26 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (Одиниця)
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Номенклатура
Ремонт гвинтового повітряного компресора ЕSМ 7-7,5 ТК
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45462724

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПРЕССОРС ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33104260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 405 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
28 405 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 15:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності