Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерна техніка від Військова частина А1363.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-11-11-010927-a
Id Tender 1bca9e3f225f494cbaecd7304365c67d
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.11.2025 14:47
Остання зміна 24.11.2025 10:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
346 983 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.11.2025 14:38 до 20.11.2025 14:38
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 14:33
до 15.11.2025 14:38
Завершено
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:38
до 22.11.2025 08:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.11.2025 08:33
до 26.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.11.2025 08:33
до 24.11.2025 10:28
Період уточнень
з 11.11.2025 14:33 до 15.11.2025 14:38
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:38 до 22.11.2025 08:33
Період кваліфікації
з 20.11.2025 14:38 до 22.11.2025 08:33
Основні параметри
Комп’ютерна техніка
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
346 983 грн.
Комп’ютерна техніка
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
346 983 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1734,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Планшет
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 14:38
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
312 717.6 грн.
Документи закупівлі
11.11.2025 14:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
11.11.2025 14:33
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Позирайло Микола Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
POZYRAILO MYKOLA
Електронна пошта
Телефон
+380630478271
Замовник
ЄДРПОУ
08190603
Назва (англійською мовою)
Military unit А 1363
Повна назва
Військова частина А1363
Повна назва (англійською мовою)
Military unit А 1363
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
село Орлівщина
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерна техніка
Період вимог/скарг з 22.11.2025 08:33 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 14:38 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
22.11.2025 08:33
Повідомлення про рішення
22.11.2025 08:32
Пропозиція, що перемогла
20.11.2025 20:17
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Військова частина А1363 08190603 Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони ПРОТОКОЛ 20.11.2025 село ОРЛІВЩИНА №361 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ" (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Комп’ютерна техніка, 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-11-11-010927-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником прописано назву закупівлі «Комп’ютерна техніка» також в Додатку №3 до оголошення в пункті 1.1 прописано ( 1.1. Назва предмету закупівлі: Комп’ютерна техніка, код ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), згідно Специфікації (Додаток 1).) Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Цінова пропозиція Вих №181109 від 18.11.2025 вказано назву закупівлі «ОРГТЕХНІКА» та у Довідці -згода з умовами проекту договору Вих №181105 від 18.11.2025 також вказано ( 1.1. Назва предмету закупівлі: Оргтехніка замість Комп’ютерна техніка, код ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина), згідно Специфікації (Додаток 1).) . Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи у строк, визначений Особливостями № 1275, відповідно до зазначеної вимоги: Замінити назву закупівлі з Оргтехніки на Комп’ютерну техніку у відповідності до оголошення та до Додатку №3. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа КЕП Микола ПОЗИРАЙЛО
Створено
20.11.2025 20:15
Надати до
21.11.2025 20:15
Договір
UA-2025-11-11-010927-a-a1
Підписаний і діє
Номер
300
312 717.6 грн.
260 598 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
26 (штуки)
Планшет
Номенклатура
Планшет
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 027.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1363
Повна назва
Військова частина А1363
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08190603

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44707741

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.11.2025 10:28
Повідомлення про договір
24.11.2025 10:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
346 983 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 14:38
Замовник:
Військова частина А1363
Контактний телефон:
+380630478271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
346 983 грн.
Період подання пропозицій
до 20.11.2025 14:38
Замовник:
Військова частина А1363
Контактний телефон:
+380630478271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності