Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника від Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-010021-a
Id Tender 074cf5e1fece41578f6f76af6cc0e4e3
План UA-P-2025-11-11-011505-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.11.2025 14:07
Остання зміна 12.12.2025 19:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
86 100.25 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 14:05 до 19.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 14:05
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 14:05
до 16.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00
до 25.11.2025 14:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.11.2025 14:36
до 01.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.11.2025 14:36
до 12.12.2025 19:44
Період уточнень
з 11.11.2025 14:05 до 16.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 14:05 до 16.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00 до 25.11.2025 14:36
Період кваліфікації
з 19.11.2025 00:00 до 25.11.2025 14:36
Основні параметри
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
86 100.25 грн.
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Очікувана вартість
86 100.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
430,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, мережі опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі навчального корпусу Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А»
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, мережі опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі навчального корпусу Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49111, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, системи опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 A»
Опис предмета закупівлі
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, системи опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 A»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49111, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання наданих послуг, але не пізніше 26.12.2025.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ"
Пропозиція:
72 324 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.11.2025 14:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Кобзар
Електронна пошта
Телефон
+380950242712
Замовник
ЄДРПОУ
05536076
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти"
Поштовий індекс
49057
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Богдана Хмельницького, 229
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточних ремонтів замовника
Період вимог/скарг з 25.11.2025 14:36 по 01.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.11.2025 00:00 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.11.2025 14:37
Довідка НАЗК
25.11.2025 14:36
Повідомлення про рішення
24.11.2025 13:45
Електроний протокол про продовження строку
24.11.2025 13:31
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.11.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 24.11.2025 р. {1. Перелік виявлених невідповідностей / 2. Посилання на вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої виявлені невідповідності / 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей}: {1.1. учасником в пункті 12 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 17.11.2025 зазначено, що учасник орендує офісне приміщення загальною площею 100 м2, але на підтвердження цього учасником наданий договір суборенди № 01/06/25 від 01.06.2025 частини нежитлового приміщення загальною площею 50 кв.м, що є невідповідністю між інформацією та наданим документом у складі тендерної пропозиції учасника/ 2.1. вимога пункту 1 першої таблиці Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника, яка має запевнити Замовника про спроможність виконання робіт з технічного нагляду по об’єкту, а саме: наявність офісного приміщення, обладнання для виконання контролю за дотриманням вимог діючих будівельних норм, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (лазерний далекомір, молоток Шмідта МШ-225, товщиномір, цифровий кутомір, мікрометр цифровий, анемометр) з наданням сканованих копій паспортів на дане обладнання або видаткових накладних/накладних, а у разі оренди вищезазначеного обладнання з наданням сканованих копій договорів оренди та сканованих копій паспортів.» / 3.1. надати на підтвердження наявності офісного приміщення в учасника документи, що відповідають вимогам замовника і підтверджують наявність в учасника відповідного офісного приміщення}Уповноважена особа замовника Наталія КОБЗАР
Створено
24.11.2025 13:29
Надати до
25.11.2025 13:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Необхідність аналізу, ретельного вивчення та додаткової перевірки документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
24.11.2025 13:45
Дата кінця розгляду
18.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-11-11-010021-a-b1
Підписаний і діє
Номер
136
72 324 грн.
60 270 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, мережі опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі навчального корпусу Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А»
Номенклатура
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, мережі опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі навчального корпусу Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 А»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, системи опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 A»
Номенклатура
Послуга з технічного нагляду за наданням послуги «Поточний ремонт стелі, системи опалення та приміщень із заміною вікон в будівлі гуртожитку Державного професійно-технічного навчального закладу «Дніпровський регіональний центр професійно-технічної освіти» за адресою: м. Дніпро, вул. Шинна, буд. 10 A»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти"
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05536076

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ"
Повна назва
ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45237689

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.12.2025 19:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 100.25 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 00:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти"
Контактний телефон:
+380950242712
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
86 100.25 грн.
Період подання пропозицій
до 19.11.2025 00:00
Замовник:
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський регіональний центр професійно - технічної освіти"
Контактний телефон:
+380950242712
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності