Показати схожі тендери

Закупівля KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-11-11-009452-a
Id Tender 99a0ed539c634813adabab7c91b04a19
План UA-P-2025-11-11-011299-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.11.2025 14:13
Остання зміна 08.12.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
192 728 207.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.11.2025 14:11 до 26.11.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.11.2025 14:11
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.11.2025 14:11
до 23.11.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.11.2025 13:39
до 05.12.2025 08:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.12.2025 08:38
до 11.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.12.2025 08:38
-
Період уточнень
з 11.11.2025 14:11 до 23.11.2025 00:00
Період оскарження
з 11.11.2025 14:11 до 23.11.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.11.2025 13:39 до 05.12.2025 08:38
Період кваліфікації
з 26.11.2025 13:39 до 05.12.2025 08:38
Основні параметри
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
192 728 207.2 грн.
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Назва предмета закупівлі
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Примітки
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Очікувана вартість
192 728 207.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
963641,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
963 641.04
Аукціон
Cтарт аукціону
26.11.2025 13:16
Закінчення аукціону
26.11.2025 13:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. У разі вимоги Підрядником попередньої оплати (авансу), Підрядник до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Підрядником суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 4 (чотирьох) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
171 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
Пропозиція:
171 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.11.2025 13:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.11.2025 09:57
Оголошення про проведення закупівлі
21.11.2025 09:55
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.11.2025 13:52
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Медведева Валентина
Електронна пошта
Телефон
380964286181
Замовник
ЄДРПОУ
44039000
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишневе
Адреса
Вулиця Святошинська, будинок 29
Кваліфікація
Лот № 1 KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Період вимог/скарг з 05.12.2025 08:38 по 11.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.11.2025 13:39 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.12.2025 08:38
Довідка НАЗК
05.12.2025 08:37
Повідомлення про рішення
03.12.2025 09:59
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.12.2025 09:54
Електроний протокол про продовження строку
26.11.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.11.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності у поданих документах, які підлягають усуненню відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на необхідність направлення учаснику вимоги через електронну систему закупівель та очікування від нього відповіді протягом 24 годин, а також подальший час, необхідний для детального аналізу наданої учасником уточненої інформації/документів, виникла об'єктивна необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 5 робочих дні.
Дата продовження строку розгляду
03.12.2025 09:50
Дата кінця розгляду
25.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 11.10.2025 р. № 14 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом KV05A_26_W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування), згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-11-11-009452-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасника процедури закупівлі: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ( У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, Замовник згідно пункту 43 Особливостей розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» . Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. згідно з ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність це – відсутність частини документу та/або помилка в документі та/або відсутність одного документа та/або відсутність всіх документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону або що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) Відповідно п. 5.3.3, Додатку № 7 та Додатку 10 до ТД. Замовником вимагалось: Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Надано учасником: Листи – відгуки не адресовані замовнику та не вказана дана закупівля, як вимагалось у ТД, також у Довідці про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів без дати та номеру наданою Учасником зазначено що Листи – відгуки надані з урахуванням вимог Замовника, але надані листи не відповідають вимогам: 2). До Договірної ціни не надані Учасником Об'єктні кошториси/кошторисні розрахунки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва (затверджено наказом №281 від 01.11.2021) в машиносчитувальному форматі файл 77_ДЦ_ПВР.xls, та у форматі pdf файл Кошторис Ідеал.pdf. 3). Відповідно п.п. 10 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ ТД Замовником вимагається: «У випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника.», відповідно п. 1.1 Формальні помилки розділу ІІІ ТД формальною помилкою є: « 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Учасник надав копію Наказу від 20.10.2023 року № 7 не завірений відповідно вимог Замовника, який є повноцінним документом, тобто не підпадає до розуміння формальної помилки. 4) 7. відповідно п. 1.1 Формальні помилки розділу ІІІ ТД Формальною помилкою є, «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.» Учасником надані усі Довідки до тендерної документації які окрім відсутності номера, не мають дати складання, тобто не підпадає до розуміння формальної помилки, як приклад надаємо скан: Дата є обов'язковим реквізитом для більшості офіційних документів (внутрішніх або зовнішніх) і підтверджують їх своєчасність, автентичність та реєстрацію. Без цих даних важко встановити, коли саме був складений документ і чи є він актуальним на момент подання пропозиції. Вказати дату складання Документів. 5) Вимога Замовника: « Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі, тобто клас наслідків тільки СС3.» експерти ГТП ПРООН не змогли знайти якому класу наслідків відноситься роботи по договору від 15.01.2021 року №МС-Е/15-01 (скан додається), який був наданий ТОВ «МС-Білд», надати відповідні документи на підставі яких можна підтвердити клас наслідків, та документи про введення в експлуатацію (акти готовності, сертифікати) готовність об’єкту будівництва. Учасник тендеру надав договір субпідряду № МС-Е-/15-01 між ТОВ «Енергія» (код – 4087092) та ТОВ «МС-Білд» (код – 41795711) як генеральний підрядник, в той же час, в сертифікаті (додатку №7) №ІУ- 123210713639 вказано ТОВ «Атріа Буд» (код – 42771532), як генеральний підрядник об’єкту. Надати відповідний Сертифікат.
Створено
03.12.2025 09:58
Надати до
04.12.2025 09:58
Договір
UA-2025-11-11-009452-a-a1
Очікує підписання
171 000 000 грн.
171 000 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Номенклатура
KV05A_26W «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 вересня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44039000

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МС-БІЛД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41795711

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
192 728 207.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964286181
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
192 728 207.2 грн.
Період подання пропозицій
до 26.11.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964286181
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності